Riješeno

Homebox potrošnja

  • 9 Veljača 2017
  • 8 odgovora
  • 1814 pregleda

Dobar dan imam pitanje vezano za Homebox u ugovoru pise da ako potrosim kolicinu vecu od 150GB da ce mi iskljuciti internet ako usporim sirokopojasnu vezu za druge korisnike.Da li me mogu iskljuciti ako oko mene nema korisnika koji koriste Homebox jer sam u Selendri u kojoj par korisnika koristi fiksni internet i dali to utjece ako potrosim i u nocnoj tarifi vise od 150GB da li me isto onda mogu isključiti
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 9 Veljača 2017, 18:16

Bok @Zemo567,

pogledaj odgovor OVDJE
Pogledaj original

Odgovora 8

Bok @Zemo567,

pogledaj odgovor OVDJE
Hvala vam na odgovoru znaci ako sam dobro shvatio ja mogu gledati i skidati sadrzaj koliko god hocu i vi me necete iskljucit i da skinem npr 500GB
Tako je.
Po danu ti je smanjena brzina, a po noći nije.
Hvala vam najljepse na odgovoru
Jel se mora resetirat
I za kolko ce bit smanjena brzina
Otprlike kad da resetiram
Bok @Patrik123
Brzina se smanjuje kad potrošiš sav data promet iz tarife, a restart je najbolje napraviti koju minutu nakon ponoći i koju minutu nakon 8 ujutro.

Odgovori