Sramota plaćam taj hombox turbo, a oni nemaju svoje tehničare na terenu da ustanove koji je problem i
zašto nakon godinu dana što je sve uredno radilo imam ovaj problem!
Objašnjavam svoj problem, ali tehničar uopće me ne doživljava nego ide nekim protokolima, skoro svaki dan izgubim i 4g i prebaci na 3g, uvijek dolazi do prebacivanja zbog dolaznog poziva,
ali poziva nije bilo a imao sam 3g signal!
I vratim se na svoj problem imam Lte signal, ali samo 2 crtice, imao sam 4, on ide provjeravati pokrivenost signalom, objasnim da mobitel koji je na Vipu da očitava 10X veću brzinu na 4g, ali to nije mjerilo!
Jačina signala mi je 110 dBm, ali po njegovom i to je u redu, i što sad ruter ne mogu šetati po kući jer je ovo jedino mjesto na kojem mi se najbolje pokazao prošle godine kad je sve uredno radilo!
S obzirom na to da Vip nije u stanju diči guzicu i riješiti ovaj problem, stoga sam kontaktirao novinare potrošačkoga koda i ubrzo će snimiti prilog o tome
jer ima još korisnika koji imaju slične probleme! Jer u skoro dvije godine nisu u stanju riješiti internet prilikom poziva na fiksnom telefonu!
Stoga očekujem da se ovaj problem riješi, podatke o vlasniku linije imate kao i kontakt telefone!
Imate sliku u privitku, koja sve to dokazuje!
Najbolji odgovor od Anonymous
Pogledaj original