Riješeno

homebox poteškoća

  • 29 Siječanj 2018
  • 25 odgovora
  • 3581 pregled

Razina korisnika 4
Stvarno mi nije jasno tko radi u tehničkoj službi, danas nekako dobijem tehničara, ali moj problem i dalje nije riješen!
Sramota plaćam taj hombox turbo, a oni nemaju svoje tehničare na terenu da ustanove koji je problem i
zašto nakon godinu dana što je sve uredno radilo imam ovaj problem!
Objašnjavam svoj problem, ali tehničar uopće me ne doživljava nego ide nekim protokolima, skoro svaki dan izgubim i 4g i prebaci na 3g, uvijek dolazi do prebacivanja zbog dolaznog poziva,
ali poziva nije bilo a imao sam 3g signal!

I vratim se na svoj problem imam Lte signal, ali samo 2 crtice, imao sam 4, on ide provjeravati pokrivenost signalom, objasnim da mobitel koji je na Vipu da očitava 10X veću brzinu na 4g, ali to nije mjerilo!

Jačina signala mi je 110 dBm, ali po njegovom i to je u redu, i što sad ruter ne mogu šetati po kući jer je ovo jedino mjesto na kojem mi se najbolje pokazao prošle godine kad je sve uredno radilo!

S obzirom na to da Vip nije u stanju diči guzicu i riješiti ovaj problem, stoga sam kontaktirao novinare potrošačkoga koda i ubrzo će snimiti prilog o tome
jer ima još korisnika koji imaju slične probleme! Jer u skoro dvije godine nisu u stanju riješiti internet prilikom poziva na fiksnom telefonu!

Stoga očekujem da se ovaj problem riješi, podatke o vlasniku linije imate kao i kontakt telefone!

Imate sliku u privitku, koja sve to dokazuje!
icon

Najbolji odgovor od Anonymous 10 Ožujak 2019, 08:04

Tražite esim da Vam metnu u Homebox i na trenutke testno dobijete čak i 5g brzinu, ali radi samo u vikendicama uz konzumaciju veće količine alkohola.
Ovi korisnici kojima ne radi Homebox kako treba i kako očekuju je zbog korizme pa ih A1 testira. Nakon korizme svi idu na 1g kada će biti isporučena aktivna brzina koja će ih zadovoljiti.
Nadam se da stručno mišljenje Vam je pomoglo.
Pogledaj original

Odgovora 25

Pozdrav Kova_sb,

pošalji nam svoje podatke kao privatnu poruku kako bi detaljnije provjerili o čemu se radi.
Razina korisnika 4
@Vip_MarkoP

Poslao sam Vam tražene podatke!
Bok KOVA_SB,

probali smo te kontaktirati na mobilnu i fiksnu liniju.

Ako imaš neki alternativni kontakt možeš nam ga javiti OVDJE.

Netko će te još pokušati kontaktirati.
Razina korisnika 4
Bili smo odsutni stoga se nitko nije mogao javiti!
Razina korisnika 4
Ne znam više u kojoj temi, ali znam da je ovo više prešlo svaku mjeru!

Okružen sam sa 3 bazne stanice, i internet je opet loš, ali najbolje je kada ruter stavim na tavan pod crijep, ali šta mi onda vrijedi kada onda nemam fiksnog telefona! Kako sam pronalazio testirao signal, od one dvije antene baš nikakve koristi, samo ružno izgledaju!

Evo dok sad ovo pišem nemam Lte signala, a niti 3g signala! Ali jedino pozitivno je u ovome, da novi korisnici koji ovo čitaju mogu odustati kada vide kakvi su problemi, i koje vip nije u stanju popraviti jer naravno ne želi!
Razina korisnika 4
ali najbolje je kada ruter stavim na tavan pod crijep, ali šta mi onda vrijedi kada onda nemam fiksnog telefona!

Kupi duuuugačak kabel za telefon i problem riješen 😃
Razina korisnika 4
Dosta mi je više i tih kablova po kući, onda još bi trebao lan kabli nekako provući, jer sumnjam da bi mi wifi onda radio..

Ili instalirati na tavan možda lte antenu i nju spojiti u ruter dali bi to radilo??
Razina korisnika 4
Sad za ozbiljno :$

@Kova_sb da li si uspio skužiti da li imaš problem s jačinom signala ili je bazna stanica na koju se spajaš preopterećena ?

Kolegi u Križu su VIPovci stavili u dvorište nekakav repetitor jer nije imao signala unutar firme, naravno da su to stavili tek kada je potpisao da odlazi iz VIPa pa je morao zvati onaj famozni broj za "Psihološku pomoć" te su tek tada (unutar 2 godine kaže da je barem desetak puta se žalio ali ništa od toga) poslali ekipu koja je utvrdila da stvarno signala nema te mu ponudili da stave repetitor kod njega i od onda sve radi k'o avion.
Razina korisnika 4
Sad trenutno na ruteru je : Lte, jačina signala II (dvije crtice), jačina signala-109 dBm, do prije mjesec dana bilo je 4 crtice i 98-99dBm,.

Po meni mislim da su smanjili signal bar po ovim slikama što ču staviti, volio bih čuti mišljenje stručnog kadra, ili da dođe netko od Vipa kod mene i ustanovi problem, ne vrijedi mi žuč prosipati, preko Inboxa, telefona, imam dvije one antene koje nemaju svrhe koja je onda koristi od njih??'

Ovo je sa Vipove stranice karta pokrivenosti, crvena točka sam ja!
Prva slika je pokrivenost 3g signala, dok druge dvije pokrivenost Lte signala, okolica i točno moja lokacija!
Razina korisnika 4
Zašto ova sramota još nije popravljena?? Zar ne želite zadržati svoje korisnike ili šta recite?

Raskinio sam Vip sat pa i ovo ću, nije mi problem otići platiti penale i raskinuti ovu sramotu, eto neka vide svi korisnici kako se vip ponaša!
@Kova_sb i ja također imam sličnih problema..moja trenutna jačina signala 104 dBm..Prijenos mi nikad nije ni Mb, a nisam još ni došao do 100 Gb. Svaki mesec šaljem Vip-u mail u vezi signala, a oni i dalje ništa. Sramotno je da u ovo doba razvoja tehnologije ja još uvijek nemam razuman signal.
Razina korisnika 4
Do danas problem i dalje nije riješen, malo sam si dao truda i promatrao, ne postoji nikakvih prepreka između mene i antene!

Kao što je vidljivo sa slika smanjili su 4g signal, izgleda da bi trebao pomaknuti cijelu kuću da dobijem jači signal!

Ako se problem ne riješi a vjerojatno i neće nema druge nego platiti penale i uzeti, alternativu od tele 2, koji ima odličan signal gdje sam ja...
Razina korisnika 4
Evo novo ime a stari problemi, još se ništa nije promijenilo, sva sreća još nekih mjesec dana i ode iz Vip-a ili koje već ime imao jer je sve to jedno s****!
Imam HB 12 godina, pa da vam pokušam
pojasniti
SIGNAL,ŠTO MANJE dbm TO BOLJE, bez obzira na crtice.
Možeš imati -82 dbm, kao ja na LTE signalu, ili -79 dbm na 3G signalu, ali postavke za vezu ne smiju biti na Automatski, nego na 3G. Ako je na Automatski, onom tko te zove na telefon, pet puta javi da osoba trenutno nije dostupna. Kad je na 3G telefon uredno radi, samo je brzina interneta krvavo ispod 117 Mbps, sa zvijezdicom.(6 Mbps)
2 mjeseca nakon potpisivanja ugovora, HB je povučen na "servis" , još sam ispao keder, jer im šaljem ispravan uređaj.
Zbroj svega navedenog, je; ako imate neku drugu mogućnost, bježite što dalje😉
Ako, opet imate Homedrek, kad vam padne brzina, ne zovite SZK, nego njihovu tehničku službu. Na tjedan, dva, ili mjesec brzina će biti do maksimuma, pa pada.... Onda ponovo, isključi iz struje, ponovo uključi, zovi, moli, hebi im se matere, i tako u krug.
Pozdrav, od zahvaljujući Vipu sijedog starca😉
PS. One lopatice od antena, odmah u smeće, jer služe samo za WiFi signal, i ništa više, a i on je slabiji s njima🤣
Preporučena postavka konekcije mreže je "automatski".
Ako je router ispravan uvijek će se spojiti na najbržu konekciju (ako ti bazna stanica ima 4G, LTE, to će mu bit prvi izbor). Nije loše pogledati kakav je signal te mreže jer je u na čelu slabiji od 3G, pa ako je preslab to će se osjetiti kod interneta. I ponovo, ako je router ispravan, kod automatskog odabira konekcije, prilikom telefoniranja, prijeći će na 3G, kao i mobitel, jer danas, 2019. godine kod nas još nemamo uslugu Voice Over LTE. 🤤.
Da bi mogal mijenjat postavke konekcije diskonektiraj router od mreže, napravi promjenu, spremi, reboot...

Sam napravi dolazni i odlazni poziv, pa ako to ne radi zaključaj na 3G. Jbg. većina routera koje danas dobiješ od operatera su teško smeće.
Tražite esim da Vam metnu u Homebox i na trenutke testno dobijete čak i 5g brzinu, ali radi samo u vikendicama uz konzumaciju veće količine alkohola.
Ovi korisnici kojima ne radi Homebox kako treba i kako očekuju je zbog korizme pa ih A1 testira. Nakon korizme svi idu na 1g kada će biti isporučena aktivna brzina koja će ih zadovoljiti.
Nadam se da stručno mišljenje Vam je pomoglo.
Tražite esim da Vam metnu u Homebox i na trenutke testno dobijete čak i 5g brzinu, ali radi samo u vikendicama uz konzumaciju veće količine alkohola.
Ovi korisnici kojima ne radi Homebox kako treba i kako očekuju je zbog korizme pa ih A1 testira. Nakon korizme svi idu na 1g kada će biti isporučena aktivna brzina koja će ih zadovoljiti.
Nadam se da stručno mišljenje Vam je pomoglo.


😂
Poštovani , Kova_sb

Identičan problem imam. Ugovor mi izlazi 30.3.2019
Od prije 2 mjeseca brzina užas, spaja se sam na 3g. imao sam -69dbm signal 100% pokrivenost.
Nakon zvanja službe za korisnike su rekli da je to sasvim normalno jer prednost imaju mobilni urežaji a onda homebox. Brzina mi je inače bila 120mb/s upload 50mb/s sad je 50/20 . Nakon vađenja kartice na zahtjev službe za korisnike i stavljanja u mobitel (galaxy s9) na istom mjestu gdje je router je brzina astronomnih 170-180mb/s upload oko 60-70mb/s.
Nakon vračanja i resetiranja svega u router vračla se na max 50mb/s i prespaja se sa 3g na 4g konstantno.

Nema pomoći, osim kupiti mobilni neki za 400kn polovni i ljepo sherat vezu sa pc-em i to je to.

Jednostavno ne žele da uluga bude tip top makar je bila i nisam se žalio 1.5godinu.
Razina korisnika 1
@Musil Vjerujem da si već bio u kontaktu s našom Tehničkom podrškom. Možeš nam se javiti privatnom porukom OVDJE navodeći šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka uz kontakt broj. Provjerimo i proslijedimo prijavu na odgovarajuću adresu.
Ne zvuči logično ni normalno. Zašto bi neki korisnici imali "prednost". To je diskriminacija potrošača!

S druge strane, ako pogledaš razliku u kvaliteti mobitela s kojim si probao i tog homebox routera, tu bi mogli isto tražiti dio problema. Tehnički možeš doskočiti na način da za router koristiš mobitel. Ako baš želiš fixnu telefoniju za dolazne pozive možeš koristiti štos da sve pozive bezuvjetno preusmjeravaš na neki "kramp mobitel", a odlazne pozive ostvaruješ s tog mobitela-routera... znaš kak se veli... nemože švabo... 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zašto je recimo Samsung galaxy S6 HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A Cat6 300/50 Mbps a Samsung galaxy S10+ HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (7CA) Cat20 2000/150 Mbps? Pa upravo zbog kategorije Cat20 naspram Cat6 (a i cijene) ostvaruje veće brzine. HB je žnj kategorije i na tržištu "out of date" model, ostvaruje manje brzine a i A1 to odgovara jer ne iskorištava u potpunosti brzinu bazne stanice a samim time pristupom većeg broja korisnika ne zakrči resurse iste.

Kao da kupiš fiću i mercedes, nit je cijena ista a bome niti brzina.
@gogsy1975 Usluga je testirana na najnovijem modelu TP-link routeru LTE cat 6 isto se dobiva 50mbs/30mbs a na tipa galaxy s6, s7 i s9 na istoj lokaciji razlika u 10 cm dobiva 170mb/s 60mb/s.
Imam vrhunski signal i radi sve bezprijekorno. Samim razgovorom sa agentom mi je rečeno da meobilni uređaji imaju prednost na odašiljaču (neznam na koju foru) a homebox pada u drugi plan.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Onda je evidentno (što su ti i potvrdili) da postoje prioriteti za korištenje baznih stanica tipa prvo mobilna pretplata pa mobilni bonovi pa što ostane za HB. 🤨

Kao što se mnogi žale da mobilni prepaid jače troši bateriju od mobilne pretplate, očigledno je i tu razlika. 😔
Totalno me otkantavaju preko službe za korisnike.. Sad sam poslao slike mjerenja i rakao im da me ne prave budalom. Pa neka se i ovdje vidi o čemu se radi.
Stavljam slike mjerenja sa KARTICOM iz routera kako mi je rekao gospodin iz korisničke službe.
Ne pravim se pametan ali nisam ni glup, da sam glup koristio bi internet kako i sad radi ali ne želim jer nije uredu da se tako smanji brzina i kažu da je zasičenje i da sve ovisi o lokaciji , raznim uređajima, momentu spajanja, daljini od odašiljača... Dosta mi je toga jer bi ovo trebalo raditi bezprijekorno kao što se vidi.

Stavljanjem kartice u GALAXY S9 dobivam :



Sa vračanjem kartice nakon 1 min u Homebox uređaj ZTE :

Razina korisnika 2
Totalno me otkantavaju preko službe za korisnike.. Sad sam poslao slike mjerenja i rakao im da me ne prave budalom. Pa neka se i ovdje vidi o čemu se radi.
Stavljam slike mjerenja sa KARTICOM iz routera kako mi je rekao gospodin iz korisničke službe.
Ne pravim se pametan ali nisam ni glup, da sam glup koristio bi internet kako i sad radi ali ne želim jer nije uredu da se tako smanji brzina i kažu da je zasičenje i da sve ovisi o lokaciji , raznim uređajima, momentu spajanja, daljini od odašiljača... Dosta mi je toga jer bi ovo trebalo raditi bezprijekorno kao što se vidi.

Stavljanjem kartice u GALAXY S9 dobivam :



Sa vračanjem kartice nakon 1 min u Homebox uređaj ZTE :


Ma mob ti radi na dvije frekvencije 4G+ taj + označava rad na dvije ili više frekvencija istovremeno ima agregaciju dok router ti radi samo na jednoj zato imaš veće brzine na mobu. Nabavi cat6 router i imat ćeš veće brzine nego na mobu
https://forum.a1.hr/mobilni-internet-32/4g-i-4g-routeri-7084

Odgovori