Riješeno

Homebox - Opcija 100GB

  • 23 Listopad 2017
  • 42 odgovora
  • 15922 pregleda

Lijep pozdrav. Problem imam jedan. Dakle dva operatera su me posjetili prije prelaska u vip i ponudili mi homebox uslugu, uzeo sam internet telefon i tv. Medjutim ni jedan od njih mi nije rekao da ako potrosim preko 100 gb, da ce mi se brzina interneta spustiti. Sada me zanima, dali je stvarno moguce da je ta brzina 100kbp/s ? jer ovo stvarno nije podnosljivo.
icon

Najbolji odgovor od sl2 23 Listopad 2017, 21:42

Nije 100kbp/s nego 1M.
Pogledaj original

Odgovora 42

Razina korisnika 2
Nije 100kbp/s nego 1M.
Imam isti problem ali nisam znao da sam potrosio sve gb
ali neznam ni kako da ih obnovim
Razina korisnika 3
Imam isti problem ali nisam znao da sam potrosio sve gb
ali neznam ni kako da ih obnovim


Moguće je uključiti Opciju 100GB, cijena je 30kn/mj. Aktivaciju možeš zatražiti pozivanjem Službe za korisnike na 0800 091 091, odlaskom na prodajno mjesto, slanjem verificiranog zahtjeva i putem Moj Vip usluge https://goo.gl/MyZJXk 😳
Razina korisnika 1
Ostaje li opcija trajno aktivirana, ili samo tekući mjesec?
Razina korisnika 2
Svaki mjesec morate dodatno placati tih 30kn ako zelite dodatni paket prometa. Tko god je uzeo homedrek sredstvima daljinske komunikacije ima u roku 14 dana pravo na raskid ugovora bez dodatnog placanja.
Razina korisnika 1
To mi je jasno, ali kad uključim opciju ostaje li trajno uključena dok ne zahtjevam isključenje? Također, razlog zašto sam uzeo homebox je katastrofalna korisnička podrška Tele2. Tamo ne bi uzeo pokućni da imam 100 TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj.
Razina korisnika 2
Također, razlog zašto sam uzeo homebox je katastrofalna korisnička podrška Tele2. Tamo ne bi uzeo pokućni da imam 100 TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj.

Daj nemoj biti smjesan sa tom korisnickom podrskom vise. Homebox ili pokucni je vulgaris SIM kartica tj. kao da koristis obican mobitel. Nema tu zica, oksidacija ili prekida parice kada su radovi bagerom itd.... usluga radi ili ne radi kao i mobiteli. Jel zoves korisnicku podrsku kada mobitel ne radi ? Cime zoves, fixnim ? 😃

Sto se tice racuna ili zamjene uredjaja ako isti krepa procedura je jednaka tako da zbilja ne vidim cemu to lupetanje o korisnickoj podrsci kada nije da ces zvati svaki dan jer ti pada margina na parici i da puca veza....
Razina korisnika 1
Misliš da ja bivši korisnik mobilnog interneta bez granica L to ne znam? Pitao bih ja tebe da čekaš ponudu za pokućni Tele2 25 dana i da zoveš službu za korisnike svaki dan i da te svaki dan odhebu sa spikom da će riješiti danas i tako 25 dana. Ma nabijem ih na neku stvar 25 puta i njihov 1TB. Inače, veza mi na vipu ne puca, jest da nije nešto brza ali zadovoljava moje potrebe.
Razina korisnika 2
Pitao bih ja tebe da čekaš ponudu za pokućni Tele2 25 dana

25 dana se nisi udostojio izac iz kuce i otic u prvu poslovnicu tele2 i uzet pokucni za 10min ? Tamo uzmes, odmah stroniraju web i 5 dana imas fore vratiti sve ako ti ne pase... Nevjerojatno, 25 dana si ti sjedio doma i zivkao tamo nekoga :D

Mislis da je vip bolji ? Meni su broj prebacivali 1mj a bio u poslovnici i sve ok ali web prebacivanje se ne moze stornirati nego se moralo cekati 1mj da se broj prebaci...
Razina korisnika 1
Čekaj jel se ti praviš lud , ili šta? Jel ti misliš da svi stanovnici RH žive u Zagrebu? Daj nemoj biti dosadan. Znači nemaš pojma gdje sam, šta mi treba, čim se bavim, ali bitno da ti znaš sve o meni i mojim potrebama, čak i ono što ja ne znam. Nek ti bude, samo ne znam šta radiš na vip forumu, agitiraš za Tele2, plaćen si za to?
@m.ivanisevic
Jutro :)

Da se vratim na malo više postavljeno pitanje, opcija od 100 GB dodatno ostaje uključena dok ju sam ne deaktiviraš.

Ako imaš još koje pitanje, viči 😉
Razina korisnika 1
E taj odgovor sam tražio. Hvala!
I drugi put 😉
Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
http://www.vipnet.hr/korisnik
@Ajvan treće upozorenje -molim te, nemoj flejmati niti koristiti neprikladan komentar. Svi daljnji komentari će po potrebi i bez dodatnih upozorenja biti obrisani ili editirani.
Suština mog revolta je vaša prevarantska politika. To se i sad potvrđuje. Na službene upite sa podacima korisnika ne odgovarate više od tjedan dana, a na neslužbene komentare koji su upučeni protiv vas i koji ukazuju na vašu katastrofalnu podršku, reagirate jako brzo i prijetite zabranom pristupa forumu.
@Ajvan budući da je isti upit i u inboxu, čujemo se tamo.
Razina korisnika 2
nemoj flejmati niti koristiti neprikladan komentar. Svi daljnji komentari će po potrebi i bez dodatnih upozorenja biti obrisani ili editirani.

@Vip_Iva kao prvo nisi ti ovdje da prijetis, to ti nije posao. Ako ne znas sta jedan moderator treba raditi na bilo kojem forumu, bilo koje tematike onda kreni lagano prema HZZ-u i trazi si drugi honorarni posao.

Drugo, ako vec trebas "praviti reda" onda to radis tako da korisniku saljes PM ( ne saljes ga u Piz.. Mate... nisam siguran da tvoj IQ zna sta je PM pa moram ovako... ) i upozoravas ga, te poruke brises i pravis reda oko neprimjerenih poruka u topicu ( prepostavit cu da znas sta je Topic ).

Trece, ako je forum ovdje i ako je dato pravo korisnicima da ovdje pisu onda naravno da apsolutno nitko nece me sprijeciti da izasunem lavinu kritika ako mi se hoce i ako smatram da je shodno da kritiziram, moguce su i pohvale ali da ces nekim prijetnjama o neprikladnim postovima postici iskljucivo neke hvalospjeve ovdje - neces.

Sve u svemu, poradi na komunikacijskim vjestinama. Zbilja je mucno citati takve postove jednog moderatora koji misli da je ovdje bogom dan serif, jer je moderator...


Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?


Taj cjeli pasus/citat je sprdnja zapravo.

Bar sto se tice homeboxa kao usluge. Mreza je 4G+, router prastari 4G. Prije godinu dana kada sam uzeo uslugu max brzina nocu je bila ~96Mbps, sada je oko 75Mbps, dnevna ne prelazi 50Mbps a prije je bila minimalno 70Mbps. Mf283+ krepava masovno a B310s-22 je jos losije smece od ZTE.

Dakle sta je tu kretivno, u viskoj kvaliteti i inovativno ?!? Nista... sto dalje usluga je losija.

Sad ce netko reci ovaj nije normalan sa tim brzinama... da, no ja gledam u odasiljac, s balkona... ako ima 150m do njega...

Kreativno bi bilo nadograditi odasiljace na 1800MHz tamo gdje je jedini na 800MHz.
Inovativno bi bilo zamjeniti ovo smece od routera sto djelite sa nekim CAT 6 routerom.
Visok kvalitet usluga bi bilo pustanje LTE-A na 800MHz + 1800MHz mrezi zajedno.

Ajmo sad malo o tele2 jer Vas jako boli kada se ista dobro o njima pise i usporedjuje s Vama.

Daju vise prometa za iste pare.
Inovativno su ubacili CAT 6 router u ponudu.
Kvalitet usluge ( brzine ) sto se tice iskljucivo pokucni/homebox je isti.
Koliko ce biti kreativni pa nadograditi mrezu na LTE-A za pokucni cemo jos vidjeti no nije djabe CAT 6 router dosao u ponudu...

Kako je prosla ova godina, tako ce i jos jedna....
Zanimljivo. Nema komentara. A u inboxu standardni odgovori
Kako funkcionira dopisivanje mailom sa SZK?
1.Pošalješ mail
2.Čekaš
3.Čekaš
4.Za pet dana dobiješ automatski odgovor (zamislite automatizma) da je poruka zaprimljena
5.Čekaš
6.Čekaš...
nemoj flejmati niti koristiti neprikladan komentar. Svi daljnji komentari će po potrebi i bez dodatnih upozorenja biti obrisani ili editirani.

@Vip_Iva kao prvo nisi ti ovdje da prijetis, to ti nije posao. Ako ne znas sta jedan moderator treba raditi na bilo kojem forumu, bilo koje tematike onda kreni lagano prema HZZ-u i trazi si drugi honorarni posao.

Drugo, ako vec trebas "praviti reda" onda to radis tako da korisniku saljes PM ( ne saljes ga u Piz.. Mate... nisam siguran da tvoj IQ zna sta je PM pa moram ovako... ) i upozoravas ga, te poruke brises i pravis reda oko neprimjerenih poruka u topicu ( prepostavit cu da znas sta je Topic ).

Trece, ako je forum ovdje i ako je dato pravo korisnicima da ovdje pisu onda naravno da apsolutno nitko nece me sprijeciti da izasunem lavinu kritika ako mi se hoce i ako smatram da je shodno da kritiziram, moguce su i pohvale ali da ces nekim prijetnjama o neprikladnim postovima postici iskljucivo neke hvalospjeve ovdje - neces.

Sve u svemu, poradi na komunikacijskim vjestinama. Zbilja je mucno citati takve postove jednog moderatora koji misli da je ovdje bogom dan serif, jer je moderator...


Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?


Taj cjeli pasus/citat je sprdnja zapravo.

Bar sto se tice homeboxa kao usluge. Mreza je 4G+, router prastari 4G. Prije godinu dana kada sam uzeo uslugu max brzina nocu je bila ~96Mbps, sada je oko 75Mbps, dnevna ne prelazi 50Mbps a prije je bila minimalno 70Mbps. Mf283+ krepava masovno a B310s-22 je jos losije smece od ZTE.

Dakle sta je tu kretivno, u viskoj kvaliteti i inovativno ?!? Nista... sto dalje usluga je losija.

Sad ce netko reci ovaj nije normalan sa tim brzinama... da, no ja gledam u odasiljac, s balkona... ako ima 150m do njega...

Kreativno bi bilo nadograditi odasiljace na 1800MHz tamo gdje je jedini na 800MHz.
Inovativno bi bilo zamjeniti ovo smece od routera sto djelite sa nekim CAT 6 routerom.
Visok kvalitet usluga bi bilo pustanje LTE-A na 800MHz + 1800MHz mrezi zajedno.

Ajmo sad malo o tele2 jer Vas jako boli kada se ista dobro o njima pise i usporedjuje s Vama.

Daju vise prometa za iste pare.
Inovativno su ubacili CAT 6 router u ponudu.
Kvalitet usluge ( brzine ) sto se tice iskljucivo pokucni/homebox je isti.
Koliko ce biti kreativni pa nadograditi mrezu na LTE-A za pokucni cemo jos vidjeti no nije djabe CAT 6 router dosao u ponudu...

Kako je prosla ova godina, tako ce i jos jedna....


Aktivirao sam račun ovdje sam da napišem:
hahahahahahh kako ih poklopi po ušima 🆒
Kako funkcionira dopisivanje mailom sa SZK?
1.Pošalješ mail
2.Čekaš
3.Čekaš
4.Za pet dana dobiješ automatski odgovor (zamislite automatizma) da je poruka zaprimljena
5.Čekaš
6.Čekaš...

7. umreš i plaćaš ugovor 😃
I ja sam se registrirao samo da mogu reci da niste jedini preveslani. i ja sam jedan ok namagarcenih. sve ove stvari koje navode NE ZADOVOLJNI korisnici su ponizavajuci , za sve nas koji na kraju placaju te racune. . Agenti prilikom sklapanja ne govore da je taj neograniceni internet samo 100gb po nekoj tzv brzini 100mbs, to tek skuzis kad skuris taj internet nakon 20 dana i on padne na 1 mbs a onda frka i zove se sluzba za korisnike i gospoda kazu obratite se szk mailom na prigovor gdje poruke idu 1,2,3... kao gore navedeno. .Kome se pozaliti kada shvatite da ni ta brzina koju nude do 112mbs nije ni priblizno takva . obavio mjerenja speedtestom , brzine ne prelazi 15mbs kada pitas zasto gospoda odgovore nosite ruter po kuci mozda uhvatite bolji signal .. .Sramota
Naravno da nitko od nas nije ni pomislio da ce nas zaj.. To smo skuzili izgleda prekasno svi i tesko da ce oni VIP nesto uciniti da bude pravedno . Volio bih da dobijem ono sto sam placam nista manje a ni vise
JOS JEDAN DODATAK NOVI MJESEC , NOVI PAKET INTERNETA , GOSPODO BRZINA MAX 15mbs ,,,.. mjereno 10 x u roku od 30 minuta speedtest by okala, gdije je ona recena brzina od 112mbs

Odgovori