Riješeno

Homebox noćna opcija

  • 13 Prosinac 2016
  • 27 odgovora
  • 7179 pregleda

Pozdrav, molim vas iskustva s Homebox noćnom opcijom - kada da je aktiviram tj od kada traje da li točno od ponoći ili? Ako je aktiviram npr u 3 ujutro do kada traje?
icon

Najbolji odgovor od relativity 13 Prosinac 2016, 13:37

Noćna opcija je automatski aktivirana na homebox tarifama koje je imaju u svom sastavu. Nije potrebna nikakva dodatna aktivacija te se stvar u pravilu odvija automatski tako da se promet ostvaren između 00:00-08:00 ne oduzima od prometa koji je uključen u mjesečnu naknadu.

E sad bilo je problema mnogo s tom noćnom opcijom na homebox-u na način da sustav nije automatski odradio sve kako treba te su mnogi ostali preko noći bez prometa uključenog u mjesečnu naknadu i još dodatno nabili račun. Kao rješenje problema je ponuđeno da se par minuta poslije ponoći homebox uređaj ugasi/upali te se isto napravi par minuta prije 8 sati ujutro kako bi sustav ostvaren promet sigurno registrirao kao noćni promet.
Pogledaj original

Odgovora 27

Pozdrav svima,

dugo nismo pričali o poteškoćama sa prometom u noćnoj opciji.
Ono kada morate restartati uređaj u ponoć i u 8 da se promet u tom periodu nebi oduzeo od GB u tarifi.
Dešava li se to još uvijek?
Ako da, trebao bih 2-3 dobrovoljca da mi pošalju podatke privatnom porukom (OIB i broj mobitela) za testiranje.

Hvala


Pozdrav Berislav, evo mojeg friškog primjera (imam homebox turbo od prošlog tjedna, sve radi ok):

Ovo je bilo oko 11 sati navečer:



Imal sam nekej za skinuti preko noći, oko 5 giga. Resetiral sam router navečer oko 10, te opet u 1 u noći prije nego sam stavil skidati datoteke. Evo kak to izgleda trenutno:



Dakle, očito mi je obračunat taj noćni promet. Jel to tak mora biti, ili? Ujutro sam se probudil iza 8 i onda ga restartal, ali vidim da i dalje piše taj uvećani promet.
Razina korisnika 6
Bedž
Bilo bi super kada biste te ljude koji vam šalju podatke s primjerima pošteno nagradili za suradnju da ne kažem obeštetili.

Odgovori