Riješeno

Homebox noćna opcija

  • 13 Prosinac 2016
  • 27 odgovora
  • 4438 pregleda

Pozdrav, molim vas iskustva s Homebox noćnom opcijom - kada da je aktiviram tj od kada traje da li točno od ponoći ili? Ako je aktiviram npr u 3 ujutro do kada traje?
icon

Najbolji odgovor od relativity 13 Prosinac 2016, 13:37

Noćna opcija je automatski aktivirana na homebox tarifama koje je imaju u svom sastavu. Nije potrebna nikakva dodatna aktivacija te se stvar u pravilu odvija automatski tako da se promet ostvaren između 00:00-08:00 ne oduzima od prometa koji je uključen u mjesečnu naknadu.
E sad bilo je problema mnogo s tom noćnom opcijom na homebox-u na način da sustav nije automatski odradio sve kako treba te su mnogi ostali preko noći bez prometa uključenog u mjesečnu naknadu i još dodatno nabili račun. Kao rješenje problema je ponuđeno da se par minuta poslije ponoći homebox uređaj ugasi/upali te se isto napravi par minuta prije 8 sati ujutro kako bi sustav ostvaren promet sigurno registrirao kao noćni promet.
Pogledaj original

Odgovora 27

Razina korisnika 6
Bedž
Noćna opcija je automatski aktivirana na homebox tarifama koje je imaju u svom sastavu. Nije potrebna nikakva dodatna aktivacija te se stvar u pravilu odvija automatski tako da se promet ostvaren između 00:00-08:00 ne oduzima od prometa koji je uključen u mjesečnu naknadu.
E sad bilo je problema mnogo s tom noćnom opcijom na homebox-u na način da sustav nije automatski odradio sve kako treba te su mnogi ostali preko noći bez prometa uključenog u mjesečnu naknadu i još dodatno nabili račun. Kao rješenje problema je ponuđeno da se par minuta poslije ponoći homebox uređaj ugasi/upali te se isto napravi par minuta prije 8 sati ujutro kako bi sustav ostvaren promet sigurno registrirao kao noćni promet.
Razina korisnika 3
Ja imam homebox turbo, i za sada nema problema sa prometom noćne opcije, ne gasim i palim uređaj.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisu svi imali problem, a nekima se javljao nasumično. Je li do opreme, do položaja, do čega... nije utvrđeno zasad...
Razina korisnika 4
Evo kako je 0:15h meni i dalje trenutni podaci rastu, dali je to normalno ili i ja moram svaku večer/jutro, palit gasit?
Razina korisnika 6
Bedž
Nije normalno, očigledno te sustav ne prebacuje kako treba. Zovi službu za korisnike i žali se, a dok nešto ne rješe pali/gasi 😞
Razina korisnika 3
Evo kako je 0:15h meni i dalje trenutni podaci rastu, dali je to normalno ili i ja moram svaku večer/jutro, palit gasit?
Gdje gledaš to za podatke, ako gledaš u ruteru, u njemu se zbraja i dnevni i nočni promet sve skupa.
Jedino na Moj vip stranici možeš točno provijeriti.
Danas sam zvao jer sam mislio da imam isti problem, sada su mi iz vipa rekli da nocnu opciju moram aktivirat rucno i da se ona ne aktivira automatski (slanjem sms-a "nocna" na 13123), međutim nemogu aktivirat nocnu opciju jer mi je kako mi se cini cijela sim kartica blokirana zbog limita. I opet nije mi jasno zasto opciju koja je tako i onako besplatna u mom slucaju (XL internet) moram aktivirat ja rucno, ne bi volio da mi dodatno naplate nocnu opciju koju sam vec tako i onako dobio uz tarifu.. I dali je uopce moguće slati poruke sa te kartice. Iz vipa su mi rekli da bi ruter trebao imati opciju slanja poruka (Huawei e5172).
Danas sam zvao jer sam mislio da imam isti problem, sada su mi iz vipa rekli da nocnu opciju moram aktivirat rucno i da se ona ne aktivira automatski (slanjem sms-a "nocna" na 13123), međutim nemogu aktivirat nocnu opciju jer mi je kako mi se cini cijela sim kartica blokirana zbog limita. I opet nije mi jasno zasto opciju koja je tako i onako besplatna u mom slucaju (XL internet) moram aktivirat ja rucno, ne bi volio da mi dodatno naplate nocnu opciju koju sam vec tako i onako dobio uz tarifu.. I dali je uopce moguće slati poruke sa te kartice. Iz vipa su mi rekli da bi ruter trebao imati opciju slanja poruka (Huawei e5172).

Opcija se neće dodatno naplatiti, tu nemaš brige 🙂 Ako ju ne uspiješ aktivirati sam, slobodno se obrati Službi za korisnike da ti to riješe. Savjetovala bih ti da svakako par minuta poslije ponoći i par minuta prije 8 ujutro gasiš/pališ router kako bi se restartao, a ti bio siguran da ti se promet neće naplatiti niti računati iz tarife.
Razina korisnika 6
Bedž
Noćna opcija je kao što sam rekao automatski aktivirana homebox korisnicima u tarifama koji istu sadrže dok ju je na tarifama za mobilni internet i mobilnim govornim tarifama potrebno samostalno aktivirati, ali sada već idemo u offtopic.
Mene je HB opet počeo zezati već u prvim danima ove nove godine.
Prekjučer i jučer sam ustajao u 6:30,prekidao vezu na minutu i opet se spajao(kao i zadnjih par mjeseci do sada) i skidao sa neta do 7:45(kada idem na posao),a vezu prije 8 sati nisam prekidao jer je od zadnje žalbe prošlo par mjeseci i sve je bilo ok i u ova dva jutra sam skinuo oko 7GB podataka što mi je uračunato u mjesečni promet.Već imam potrošeno 7,9Gb iako bih realno trebao imati oko 800-900MB.
Već sam pisao 3 žalbe zbog prometa iz noćne opcije koji mi je zaračunat u mjesečni iako nije trebao,a vidim da ću morati i četvrti put.
Meni nije jasno i molio bih nekoga da mi objasni dali je moguće da se 100GB potroši od 01.01.do 06.01. a djeca mi jedino koriste online igrice(npr. sin igra World of Tanks a kćerke crtane gleda a starija fecabook)Ljudi neznam što bih Vam rekao ja sam mislio da sam se spasio od tog interneta jer djeca me u početku korištenja usluge Vip nisu opterećivala više sa internetom a ono nakon šest dana korištenja više ga i nemogu malte ne ni koristiti.Molim nekoga da mi objasni , hvala!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Apsolutno moguće... 6 dana, 100 GB = cca 16 GB dnevno : 3-4 uređaja... Ništa posebno...
Djeca su se vjerojatno malo zaigrala s YouTubea, možda pogledali kakav film/seriju/crtić, skinuli koju igricu, ako imaju ekipu obavili koji video poziv na WA/Viber... Na 4G brzini potrošiš u tren... To što si naveo pod "samo" su najveći potrošači... Na 4mbps na parici sve je štekalo ima i nije dolazila potrošnja do izražaja... Na 30, 50 ili više koliko sada imaš sve radi milina, ali zato sprži par giga u sat vremena bez po muke...
U redu ja se ne razumijem puno ali kako dok sam bio na probnom 14 dana,rečeno mi je da sam za 12.mjesec(ukupno 11 dana korištenja interneta)potrošeno oko 35GB prometa a djeca su tada baš skidala svašta i ništa ako me razumiješ
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jasno mi je, ali su i djeca sigurno u probnom periodu bila oprezna, istraživala... Mogu oni skinuti 300 pjesama po par mb i nisu ništa posebno napravili... A sad je možda kćer došla i skinula sezonu neke serije ili diskografiju neke grupe i eto ti nekoliko GB u tren... Ne kažem da je, ali ti dajem primjer... Ako netko ima na mobitelu TV to Go neki i on sprži cca gigu/sat, isto vrijedi i za YouTube i streamanje pjesama, a može i više... Oni videići na Facebooku, Instagramu itd... Sve to pije promet ajme, a uz nekoliko uređaja istovremeno pogotovo...
Hvala ti sunasce ali vjeruj mi nitko nije od njih ništa pazio jer trebo je biti neograničen internet.Takav sam sklapao ugovor s Vip agentom i zato sam ja poludio jer imao sam prije od optime uslugu, ali brzina je bila loša a na ovo ja nisam pristao 100GB itd...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kako kažem, na manjoj brzini puno dulje treba za ostvariti isti promet, čista matematika. Kad hodaš treba ti dulje da prijeđeš udaljenost nego kad trčiš.
Pristao si upravo na to, samo nisi znao na što pristaješ, ali to je drugi par cipela.
Već je ne više ni godinama nego desetljećima poznato da "neograničeno" gotovo nikad ne znači neograničeno bez neke zvjezdice. Tvoja greška što nisi pazio na detalje i uvjete korištenja. Kako rekoh, možeš se probati žaliti i tražiti raskid (pogotovo ako nisi baš u VIP centru potpisao nego preko nekog vanjskog suradnika), al dosad nisam na nijednom forumu pročitala da su nekome pristali raskinuti, ako je mimo toga s uslugom sve u redu...
Imam jedno pitanje,koristim Vipovu uslugu Homebox koja u razdoblju od 24-8 h svakog dana pruža besplatni brzi interent za korištenje.Moje pitanje je ako ja nisam iskoristio sve gigabajte u svojoj tarifi koristim li njihov internet ili svoj u tom vremenskom razdoblju?
Razina korisnika 6
Bedž
Njihov. U noćnoj opciji se ne obračunava utrošeni promet.
Ne znam jesam li ja jedini koji ima problema sa tom noćnom opcijom ili ne.
Početkom siječnja sam 2-3 dana imao problema jer mi je promet iz noćne opcije bio uračunat u tarifu(nekih 8-9 GB),onda sam pred kraj mjeseca skinuo oko 40GB bez problema.Sad u veljači(jučer i prekjučer) skinem oko 8GB i to mi je opet uračunato u tarifu,a sve radim kako treba(prekinem vezu,spojim,skidam i prije 8 opet prekinem i opet spojim,naravno,sve prije 8 sati).Sve ovo radim u razdoblju prije nego što idem na posao(od cca 6:45-7:45).
Ne znam više stvarno što da radim..

Evo,i sada skidam neke podatke nekih 30min i skinuo je 4,3GB,baš me zanima hoće li mi se i ovo uračunati u tarifu..
Zlatko, javi nam podatke o vlasniku linije u privatnoj poruci da vidimo o čemu se tu radi 🙂
Evo,poslao sam.
I naravno,i jutarnji promet je ušao u tarifu.
Razina korisnika 4
Dali promet pratiš na stranicama moj.vip ili u postavkama modema??
Moj Vip.
Pozdrav svima,
Trebam uvesti internet u apartmanu, a kako infrastruktura nije sprovedena, tako mi je Homebox jedina (prihvatljiva) opcija.
Jasno mi je da se promet tokom noći ne naplaćuje, ali me zanima kako se računa promet između uređaja unutar wifi mreže? Konkretno, ako imam par uređaja i između njih želim prebaciti datoteke ili npr. želim pustiti film preko mreže s laptopa na TV (Plex, Kodi i sl.), hoće li se takav promet računati kao promet prema van?
Hvala!
Pozdrav svima,

dugo nismo pričali o poteškoćama sa prometom u noćnoj opciji.
Ono kada morate restartati uređaj u ponoć i u 8 da se promet u tom periodu nebi oduzeo od GB u tarifi.
Dešava li se to još uvijek?
Ako da, trebao bih 2-3 dobrovoljca da mi pošalju podatke privatnom porukom (OIB i broj mobitela) za testiranje.

Hvala

Odgovori