Riješeno

Homebox Noćna opcija 00-08h

  • 22 May 2017
  • 14 odgovora
  • 1720 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 15 odgovora
svatko ima svoje misljenje pa da pitam i ovdje. je li potrebno u 00h raskinuti i ponovno pokrenuti vezu da se promet ne bi trosio u tom vremenskom razdoblju ili se to automatski odradjuje?
icon

Najbolji odgovor od relativity 22 May 2017, 16:33

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 6
Bedž +4
To se automatski odrađuje, a ukoliko primjetiš da ne štima, šalji prigovore uporno. Ukoliko je usluga napravljena tako da se to odrađuje automatski, onda to tako treba i funkcionirati i nikako drugačije.
A gdje se moze vidjet potrosnja unutar tarife? U ruteru mogu vidjet samo ukupnu potrosnju.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Na adresi: moj.vip.hr
Potrebno je registrirati se.
Razina korisnika 2
Pozdrav,

Izgleda da noćna opcija baš i ne radi kako je opisano.
Sada je 01.06. 07:40, na provjeri potrošnje mi piše utrošeno XX MB.
Kako je to moguće ako je noćna tarifa do 08:00?
Razina korisnika 2
Radi noćna bez imalo problema i frke. Bit će skoro godinu dana da imam Homebox turbo, ama baš nikad problema sa noćnom ili ručnog (re)prespajanja.
Bit će da si gledao na prijelazu 31-og na 01-og? Svaki mjesec na prijelazu se automatski doda nekoliko MB-a bez obzira potrošio ih ili ne, čini mi se oko 30-ak. Zašto, nemam pojma. Možda se radi ažuriranje i uspoređivanje podataka rutera i podataka na server, ne znam, karikiram.
Razina korisnika 2
Provjereno je točno kako piše, jutros u 07:40.
Kako je to prije 8h u našoj vremenskoj zoni, nije logičan evidentirani trošak. Prijavljen slučaj korisničkoj pa ćemo vidjeti objašnjenje.
Razina korisnika 2
Koliko si primijetio MB-a do tih 07:40?
I kod mene, ujutro 01.06. U 06.34 sati bilo utrošeno 534/102400, nebi trebalo biti ništa utrošeno, treba pokazivati 00 ovako korisnike dovodite u sumnju da potkradate na potrošnji ! Dosada mi ovi na korisničkoj podršci nijednom nisu pomogli, odgovori u stilu nije u našoj moći, proslijediti ćemo nadležnima i čekajte da se konzultiram govori o njihovoj stručnosti. Zovem na tehničku podršku a oni neznaju odgovor pa me spajaju na neku drugu tehničku podršku koja još manje zna od one prve, to su stvari koje se nesmiju dođati, to je vaša sramota.
Razina korisnika 2
Koliko si primijetio MB-a do tih 07:40?
20-ak MB.
Odgovor helpdeska stigao je nakon više od 2 dana, što isto baš nije za pohvalu.
Potvrđuju da je ispis na Moj Vip stranicama informativnog karaktera (što i piše tamo) te da se za nepravilnosti može pisati prigovor nakon primitka računa za taj mjesec.
Što znači da nigdje nemamo informaciju o točnoj trenutnoj potrošnji, nego treba čekati račun za ispravan ispis.
A to je post festum i malo kasno ako se želi planirati potrošnja tijekom mjeseca.
U proteklih par mjeseci nisam pažljivije pratio potrošnju i ispise računa, ali sada ću izgleda morati.
Dodatno me zanima ispis transakcija, konkretno vrijeme koje tamo, da li je to vrijeme početka ili kraja transakcije u kojoj je ispisani promet napravljen, ili nešto treće?
U opis u pregledu transakcija stoji samo ovo:
Polje "Trajanje" je u formatu Sati:Minute:Sekunde. Podatkovni prijenos je u MB (MegaBytes)

Jer primjećujem redovno tamo u rubrici "Prijenos podataka" transakcije s vremenom npr. 00:05 i nekim iznosom MB.
Meni na MojVip uredno registrira promet po noći kao i po danu!!!
Razina korisnika 2
Zašto nam kradete na prijelazu u svaki novi mjesec 30+ MB?
Naime, svaki mjesec u ponoć na prijelazu se resetira na 0 MB, dok nakon 10-15 minuta se upisuje promet od nekih 33 MB. Svaki mjesec se to događa. Zašto nam kradete i tu sirotinju što imamo, ako smo u noćnoj tarifi?
Da se u slijedeći mjesec prelazi u podne hajde onda bih i shvatio, ali vi nam u noćnoj ukradete 30-ak MB.
Zašto nam kradete na prijelazu u svaki novi mjesec 30+ MB?
Naime, svaki mjesec u ponoć na prijelazu se resetira na 0 MB, dok nakon 10-15 minuta se upisuje promet od nekih 33 MB. Svaki mjesec se to događa. Zašto nam kradete i tu sirotinju što imamo, ako smo u noćnoj tarifi?
Da se u slijedeći mjesec prelazi u podne hajde onda bih i shvatio, ali vi nam u noćnoj ukradete 30-ak MB.


Na to ne dobiješ nikada odgovor zato što im je to posao!!!!
Zašto nam kradete na prijelazu u svaki novi mjesec 30+ MB?
Naime, svaki mjesec u ponoć na prijelazu se resetira na 0 MB, dok nakon 10-15 minuta se upisuje promet od nekih 33 MB. Svaki mjesec se to događa. Zašto nam kradete i tu sirotinju što imamo, ako smo u noćnoj tarifi?
Da se u slijedeći mjesec prelazi u podne hajde onda bih i shvatio, ali vi nam u noćnoj ukradete 30-ak MB.


Meni su u mjesec dana uzeli 100 GB pošto ne radi noćna opcija i nikom ništa !!!!!
Razina korisnika 4
@ukasi slobodno nam se javi OVDJE s podacima o vlasniku linije, pa ti provjerimo. Ako je došlo do greške kod obračuna ili naplate, riješit ćemo.

Odgovori