Riješeno

Homebox noc

  • 27 Ožujak 2018
  • 27 odgovora
  • 4591 pregled

Pozdrav,evo javljam se prvi puta...
Prije tjedan dana uzeli smo homebox internet 100gb i po noci neogranicen, jedino mi sad nije jasno kako da provjerim skidaju li mi se i preko noci mb...na str.moj vip pokazuje ukupnu potrosnju mb i potrosnju iz tafife i to su dva identicna iznosa,ne bi li to trebalo biti razlicito onda,kao ukupna je skupa s nocnim mb,a iz tarife samo dnevni mb...ne zelim da mi 100gb ode na nocna skidanja serija jer tako nije dogovoreno ugovorom...i samo mi nemojte pisati da resetiram ruter svaku vecer i jutro jer mi to ne pada na pamet i nisam potpisala u ugovoru obvezu resetiranja rutera,ako je to jedino rjesenje idem sutra raskinuti ugovor.
U prilogu saljem printscr sa moj vip pa mi recite je li sam u pravu sto se tice gledanja potrosnje i trebaju li zaosta ti brojevi biti razliciti u tom slucaju.
Hvala
icon

Najbolji odgovor od MarkyR 4 Travanj 2018, 15:59

Upravo sam primio poziv od SZK međutim još uvijek nije ništa riješeno. Naime, nakon što me ljubazna gospodična/gospođa kontaktirala, uslijedio je drugi poziv kojim mi dotična tvrdi (nakon konzultacije sa kolegom) da Noćna opcija funkcionira nakon potrošenog mjesečnog prometa od 100 gb što uopće nije istina. Ja sam osobno korisnik mobilne net L usluge s aktiviranom Noćnom opcijom koja bi se u rasponu od 00-08 sati uredno aktivirala (bez reseta, naravno:P) bez obzira da li sam potrošio mjesečni limit ili sam tek na početku tako da ili imate 2 različite noćne opcije (što je kršenje ugovora jer to nigdje nije navedeno) ili Vam svi kolege/ice nisu dobro informirani o proizvodu koji prodaju. Cijenim što pokušavate pomoći no to me još uvijek neće spriječiti da potpišem raskid ugovora za manjkavu uslugu koju prodajete, a za koju očito (barem trenutno) nemate rješenje. Ono što je poražavajuće u cijeloj priči je to što se puno korisnika javilo zbog istog problema (pod različitim temama, ne samo u ovoj), a vaše najbolje rješenje koje ste ponudili je reset uređaja i mjesečno ispisivanje reklamacija. Smatram da problem zaslužuje puno ozbiljniji pristup, osobito danas kad konkurencija nudi vrlo primamljive ponude za slične cijene.
Pogledaj original

Odgovora 27

Nije istina, opciju nude tako da se promet preko noci ne skida niti dok imas aktivnih gigabajta iz ponude,neovisno o tome...ma lazi na sve strane od njih...ja evo imam nocnu opciju uz tesetiranje uredaja sada,ali ne pada mi napamet za 165 kn resetirati svaki dan uredaj,a za 185 kn imam tele2 pokucni sa terabajtom prometa i bez resetiranja,alo ljudi pa nisam s neba pala da vama dajem pare za vase lazi i varanja hahaha..kao sto sam rekla ludima nas prave i javno sramote, njih sram moze biti
@MarkyR zbilja mi je žao što ti je kolegica dala krivu informaciju :(
Noćna opcija vrijedi cijeli mjesec, neovisno o stanju tarife.

Odgovori