Homebox maksimalna/minimalna brzina

  • 10 January 2020
  • 28 odgovora
  • 9617 pregleda

Razina korisnika 2

ne razumijem kako je moguće u jednom danu imati download od 50 + Mbps a onda naredni dan sve se vraća na staro download  2Mbps, bilo je prekrasno već sam se poveselio da su me učinili zadovoljnim korisnikom i da su pojačali 4G signal ili su svi korisnici A1 usluge u mojem ruralnom kraju prestali koristiti 4G mrežu osim mene ili je netko čarobnim štapićem popravio sve …

prilažem slike koje nisu photoshopirane ?

 

P.S.

Dali se minimalna brzina od 4Mbps koja je stupila na snagu 01.01.2020. godine odnosi i na Homebox korisnike?


Odgovora 28

Razina korisnika 7
Bedž +4

4Mbps se odnosi samo na HT HR i njihove korisnike

Razina korisnika 2

zašto onda na HAKOM stranici kaže slijedeće:

Univerzalna usluga - Nova godina donosi povećanje brzine pristupa internetu u okviru pružanja univerzalne usluge s najmanje 1 Mbit/s na najmanje 4 Mbit/s za sve korisnike koji to zatraže, a imaju ugovoren pristup internetu preko tarife univerzalne usluge ili će ju tek ugovoriti.  Posebni maloprodajni paket brzine prijenosa podataka od najmanje 4 Mbit/s downloada i 512 kbit/s uploada bit će dostupan svim korisnicima koji nemaju tehničku mogućnost korištenja standardnih paketa ponuđenih na tržištu od 1. siječnja 2020. Socijalno ugrožena skupina krajnjih korisnika, osim minimalno dostupne brzine prijenosa od 4Mbit/s (paket MAXnet mini), imat će pravo popusta od 50% i 50% popusta na naknadu za opciju neograničenog prometa”?

Razina korisnika 7
Bedž +3

Baš me zanima kako će se zakonski regulirati minimalna brzina jer svi znamo da nekad leti a nekad se vuče pa je pitanje trenutka.

Glede HB-a probaj ući u postavke, nešto im se gadno dešava s mrežom. HB automatski odabir - ne učitava A1 stranicu. HB ručni odabir 4g - učitava. Probaj staviti i ručno na 3g pa vidi brzinu. Ako je sporo na 4g, možda ručno 3g daje više.

Razina korisnika 2

pokušavam svašta, redovan pristup internetu izgleda ovako, kad upalim komp uđem u postavke HB-a resetiram isti mjerim brzinu, onda se odlučujem na 3G ili 4G pa mijenjam ručno koji daje više njega ostavim i tako svaki dan, no eto već par dana brzina na 3G i na 4G je ispod dva sa pingom preko 150 , ne mogu ništa. ne mogu igrati online igre, youtube radi uz žešće štekanje, stremanje filmova je nemoguće…..

nešto su opet zajebali….. 

 

Moj homebox ima solidnu brzinu, makar danas malo šteka ne ide preko 400 Mbps.

Na ovome nije moguce nista normalno raditi. Jel ima jos netko takavu brzinu i ping? 

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@Nino Jurgec - jesi prebacio mjesečni limit od 100 Gb?

@Nino Jurgec - jesi prebacio mjesečni limit od 100 Gb?


Da, ali ping ne moze biti takav, ne smeta mi spora brzina za igirce, nego ping, izgleda da cu morati u tele 2

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako je dugotrajnije zovi tehničku, tu teško da će ti netko drugačije pomoći.

Razina korisnika 7
Bedž +4

 

Moj homebox ima solidnu brzinu, makar danas malo šteka ne ide preko 400 Mbps.

 

Ići će ti još brže kad skuže da si izvadio sim iz njihovog routera…..

Opet je internet katastrofalan na homeboxu, nije potroseno 100gb a internet katastrofa, ponekad je i gore od ovoga na slici.

 

 

riskini ugovor i uzmi nešto ozbiljnije

Bok @Nino Jurgec 

ako i dalje imaš poteškoća sa internetom, slobodno se javi u Službu za korisnike pa ćemo napraviti detaljnu provjeru i analizu.

 

Slična situacija i kod mene. Ponekad ide i 80-90Mbit, a ponekad niti 1Mbit. Spajam se na isti odašiljač i preko mobitela, i na njemu je prisutan isti problem. Znači nije do računala, rutera, ili općenito moje kućne mreže. Prijavom problema SZK-u dobivam standardni odgovor:

“Po Vašoj prijavi poteškoća s korištenjem mobilne usluge, proveli smo tehničku provjeru koja uključuje provjeru SIM kartice i konfiguracije APN-a na uređaju, provjeru pokrivenosti signalom i  statusa pojedinih servisa. Pritom nisu utvrđene nepravilnosti u radu sustava koji su pod kontrolom A1”. Bla bla bla...

Znači sve je ok. Samo što nije. I nisam jedini. Možda jedini koji je prijavio ovaj problem danas, ali definitivno nisam jedini koji ima taj problem. Oni znaju da to nije normalno, ali neće sad valjda mijenjati telekomunikacijsku opremu zbog jednog korisnika. Ili 100 njih. Ali da će doći novih 100 korisnika sljedećih mjesec dana (kojima će opet tvrditi da je brzina do 200Mbit), to će se definitivno desiti. I naravno brzina će biti još sporija zbog većeg broja korisnika. Ista stvar mi se dešavala prije 7-8 godina kada sam bio na žici: brzina prvo bila 2Mbit, pa 1Mbit, pa 100Kbit (sa 70-80 pucanja veze dnevno). Tako da znam kuda sad i ovo vodi.

Dodatno obrazlažu da brzina ovisi o raspoloživim resursima mreže, opterećenosti segmenta mreže, i o broju aktivno spojenih korisnika. To je samo po sebi razumljivo, ali zašto je tako? Zašto se kvaliteta korisničkog iskustva mora smanjivati s brojem novih pretplatnika? Sami znate da vam je bandwidth više-manje fiksan, i samo je pitanje dana kada brzina neće padati samo u određenim periodima nego će biti konstantno spora 24 sata dnevno. Zašto je u 2020/2021 toliko teško osigurati brzinu od 4-5Mbit svakom korisniku (to je samo 2% od reklamirane brzine!)? Dok neki downloadaju brzinom i 400Mbit+. Ako vam već pretplate svih nas korisnika uredno stižu svaki mjesec, onda bi bilo fer da nadogradite svoju telekomunikacijsku opremu kad i sami primijetite da je zagušenje mreže na nivou beskorisnosti. A ne odgovarati sa “nisu utvrđene nepravilnosti u radu sustava koji su pod kontrolom A1”.

Sljedeći mjesec bih trebao produžiti ugovor, i kome ću se drugome prodati nego opet vama. Žica mi je nula bodova, optika će 2078., a satelit mi je preskup. Ali ovaj put definitivno neću potpisati na 2 godine, jer ako će uskoro brzina interneta biti konstantno spora, lupat ću glavom u zid što ne mogu tako lako promijeniti operatora.

Iskreno se nadam da će se situacija popraviti u bliskoj budućnosti, jer po mojem ovakav model nije održiv i samo narušava kvalitetu usluge. Također se nadam da se neće desiti isto kao i Tele2, kad je morao spustiti “bezbroj gigabjata” na samo 200GB, u cilju smanjenja opterećenosti mreže.

Ispod prilažem svoj speedtest: mjerenje koje je crveno markirano je 133x puta sporije od mjerenja sa najvećom brzinom. Znači to nije sporije 2x, 5x, ili 50x. To je sto trideset i tri puta sporije! Pa ti probaj surfat na 0.68Mbit. Čak i telefon prekida, jer i on ide preko IP protokola.

 

Razina korisnika 3
Bedž

Ovo crveno što si označio.. Manji download od uploada znači upravo to: opterećenje bazne stanice.

I meni je slab internet preko Homeboxa, nekad prije par godina bio i do 90 Mbps, pa se smanjio na 40-50,zadnjih dana u najopterećenije vrijeme ide do 2 Mbps maksimalno.

Jasno, svatko ima drukčije zahtjeve i potrebe o količini internet prometa. Konkretno, meni je 200GB mjesečno sasvim dovoljno, trošim mjesečno do 100GB,evo baš sada gledam potrošio sam do sada 68GB. Opet ponavljam, svatko ima drukčije potrebe. 

Dok neki prelaze sa Tele2 na A1,ja razmišljam da idem sa A1 na Tele2 skupa sa Homeboxom i dvije mobilne linije koje imam kod njih, samo me dodatno sprječava ugovorna obveza do 02/2022. Odlaskom korisnika sa Tele2 mobilna mreža će se malo rasteretiti, pa će i net biti nešto brži. Ako se do tada(isteka ugovora) nešto ne popravi, odoh ja iz A1. 

A tko zna, možda dolazak 5G signala nešto popravi. Vidjet ćemo... 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Istina, ne znam jesu li uzrok prebjezi iz Tele2, ali u zadnje vrijeme brzine su drastično opale. Od obećanih 116Mb/s, ispočetka bilo 30-50Mb/s, a sada ako uhvatim i 20Mb/s, ja presretan. To sam imao i kod ranijeg operatera, pa se zapitaš zašto si prelazio.

Mene svako malo gnjave da mi je ugovor pri kraju. Pa znam to dobro, jedva čekam. Za ta podsjećanja imaju vremena, a da poprave kvalitetu usluge nemaju vremena. Zapravo, uvijek odgovaraju sa “nisu utvrđene nepravilnosti u radu sustava koji su pod kontrolom A1”, pa su valjda uvjereni da je sve ok. Ili pad download brzine stvarno nije pod njihovom kontrolom. Moš mislit. Možda očekuju da se korisnici sami organiziraju i podijele u skupine kad će tko koristiti internet, pa da se na taj naćin rastereti opterećenje mreže?

Evo sad opet mjerim sa speedtest.. Ping i kvaliteta signala su onakvi kakvi su bili kad je išlo i 90Mbit, ali sada opet ide ispod 1MBit! Imam još 45GB do kraja mjeseca (danas i sutra), i nema šanse da to potrošim sa tom mizernom brzinom. A hvala Bogu htio bi si nešto skinut, ali mi dođe muka kad vidim da treba 6-7 dana 24h/dnevno da se skine po trenutnoj brzini. Mogli su dati i 50TB u paketu kad nema šanse da potrošiš i 100GB sa brzinom koja se vuče ko krepana kokoš. Strašno. Sad kad navuku nove korisnike sa Black Friday i Božićnim plejstejšnima i mobitelima, ima da se sve razleti u pm.

Razina korisnika 4
Bedž +1

A što reći? Prvih par mjeseci sve letjelo, prosjek bio oko 40Mb/s, a sad kad mi klinci imaju online nastave, sve im zapinje i ispada. A kao moderna tehnologija. Je li ovo njihov moderni bežični 4G internet?

Radije bih da nemam internet koji je povremeno 40-50Mb/s, a onda padne ispod 5Mb/s, nego da mi ograniče na 25-30Mb/s, ali da tako stalno bude.

Za više-manje fiksnu brzinu - jedino bakar i optika. Ovaj 4G je lutrija. Ja bih osobno bio sretan da imam neku zagarantiranu brzinu tipa minimalno 4Mbit, pa da mogu normalno skinut neku pjesmu, poslat familiji fotku (isprve), ili čak pogledat neki video u 480p rezoluciji. Ako to nije skromno za 2020/21, onda ne znam što je. Uvijek se pozivaju na “fair-usage”, pa nek limitiraju brzinu onima koji se hvale sa 400+Mbit. Ili nek povećaju bandwidth, pa da svi imamo normalnu brzinu. Siguran sam da bi se i oni počeli buniti kad bi im poćeli plaćati mjesečnu pretplatu proporcionalno minimalno zagarantiranoj. Tipa, 4Mbit da je minimalno, a ide 1Mbit, pa da dobe 75% manje love.

https://www.speedtest.net/result/10601706168

Hoće li to IKADA krenuti na bolje????? Čas 90Mbit, čas 0.1Mbit. Jedva se ulogirao ovdje na forum. Upload gornje slike trajao preko minutu (realno treba manje od sekunde)! Nije do rutera, nije do lokacije, nije do 4G tehnologije, nego zbog toga što nekontrolirano spajate nove korisnike na ionako zagušenu mrežu/odašiljač. Pojačajte bandwidth, uložite koju kunu više u infrastrukturu!

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ja se tome baš i ne nadam. Jučer sam objavio sličan post, ali mi ga je admin obrisao, jer mu je valjda djelovao uvređujući i kao loša reklama.

Loša reklama mora biti, kad je i takva usluga. Neka poboljšaju kvalitetu usluge, i reklama će automatski postati svjetlija, i besplatna. Rado bih svojim poznanicima preporučio A1, ali znam ako oni pređu k njima, da će mi kvaliteta usluge biti još lošija Lol (iako sumnjam da može lošije od ovog). Pametni su oni.. Ako im pretplate stižu na vrijeme, a prihodi su iz mjeseca u mjesec sve veći (zbog novih korisnika), čemu ulagati u infrastrukturu i trošiti pare bezveze? A i ja sam budala što plaćam ovakvu uslugu. Samo čekam trenutak kad ću morat trčat na poštu, jer ju neću moći plaćati preko interneta.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ja sam se cijelo ljeto hvalio uslugom; duplo veća brzina od ranijeg providera, prenosivo, nosio ga na more i dvije obitelji se kačile na njega… Hvalio se čak i šogoru koji ima njihovu kompletnu uslugu; telefon, TV i internet preko optike sa downloadom od 200Mb/s.

A onda je prije mjesec i pol dana netko zavrnuo pipu i vratio me 15 godina unatrag.

Razina korisnika 2

bok ekipa vidim da je moj post i dalje živ, nisam dugo pisao i žalio se jer je recimo sve bilo u redu 3G do 10 mbs a 4G 20-30 mbs, sve super, no neki dan kad je na 4G ruter se restarta 10ak puta u danu sam od sebe i wi-fi mi puca ali sam kad je na 4G nije mi to nikako jasno ima li tko kakvo objašnjenje?

Bok OP :) Ja sam nedavno dobio zamjenski ruter zbog slicne situacije. Ne tako ekstremne kao tvoja, ali svakih 5-6 dana se ruter blesirao. Brzina je naglo padala zbog signala koji je odjednom oslabio sa -92 na -115dBm (sa 5 “barova” na 1), a ponekad se i skroz smrzavao pa sam ga morao cupat iz struje. Instantno nakon restarta sve bilo najnormalnije. Dobio standardni odgovor da moze biti do milijun stvari (s cime se slazem), ali nakon gro screenshotova i prepiski uspio sam dobiti zamjenski. Evo sad mjesec i pol radi bez ikakvog problema. Stari je radio gotovo 4 godine 24/7, pa je valjda otpjevao svoje. Novi ruter je sada spor Lol, a ako citas postove iznad, nije do njega nego do A1, pa mi ni najbolji ruter nece pomoci. Reci SZK neka provjere logove (trebali bi vidjeti kad se ruter restarta i ponovno prijavljuje na mrezu), vjerojatno je i tvoj jednom nogom u grobu. Da nemas mozda ZTE MF283+? Smeće jedno. Niti konektori za eksterne antene nisu bili fizicki zalemljeni za PCB, a o softveru da ni ne pricam...

Odgovori