Riješeno

Homebox M, što mi preostaje?

  • 24 Veljača 2017
  • 2 odgovora
  • 664 pregleda

Poštovani forumaši, naime prvo sam kupio homebox S koji mi je bio apsolutno premalo, nakon toga homebox M (30 GB) koji mi je i dalje premalo, a zbog tehničkih nemogućnosti, ne mogu dobiti žičanu vezu. Zbog čega mi Vipovi agenti ne žele uključiti neograničen internet preko homeboxa, ako već to nisu u mogućnosti napraviti žičano? Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 24 Veljača 2017, 17:36

Bok @branedobrijevic. Za sad nemamo mogućnost neograničenog interneta putem Homeboxa. Ako želiš, možeš se javiti našem Odjelu prodaje na broj 0800 13 13, pa da vidimo koje su ti još opcije dostupne 🙂
Pogledaj original

Odgovora 2

Bok @branedobrijevic. Za sad nemamo mogućnost neograničenog interneta putem Homeboxa. Ako želiš, možeš se javiti našem Odjelu prodaje na broj 0800 13 13, pa da vidimo koje su ti još opcije dostupne 🙂
Razina korisnika 6
Bedž
Raspitaj se da li ti je dostupna homebox turbo tarifa pute broja 08001313
Više o tarifi možeš pronaći u drugim temama na forumu.

Odgovori