Riješeno

Homebox lokacija korištenja

  • 16 Listopad 2018
  • 6 odgovora
  • 2404 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Pozdrav. Ugovorio sam Homebox internet na probni rok 5 dana u Vip centru. Sve radi ok, i brzina i stabilnost veze. Imam dva pitanja:

  1. Zanima me dali router mogu prenositi na drugu lokaciju, npr. 15 dana za vrijeme godišnjeg odmora, da ga iz Slavonije prenesem u Dalmaciju i tamo koristim? -čuo sam neslužbene informacije da ne dopuštate korištenje na drugim baznim stanicama od prijavljene lokacije.
  2. Dali ostvarujem popust od 10 kuna, ako prenesem broj mobitela na vašu mrežu i uzmem tarifu na bonove ili moram uzeti pretplatu?

Hvala unaprijed!
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 17 Listopad 2018, 10:48

Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.
Pogledaj original

Odgovora 6

Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.



To mi se ne sviđa. Dakle, čak i ako uzmem homebox bez fiksnog telefona, uvjeti su opet isti tj. moram pisati zahtjev za preseljenje? Probvni rok od 2 dana mi je sasvim dovoljan da ne prihvatim ponudu A1. U Tele 2 se dobiva 1000 GB po punoj brzini, a nakon potrošenog prometa , smanjuje se brzina na 1mb/s, ali samo od 18 do 23h...

i meni vrlo bitno - možeš uređaj prenositi bilo gdje sa sobom, tj.nije ograničen lokacijom.
Primjedba je na to, i na slabo istaknuto 100GB, ograničenje jer.. navodite neoograničeno, ali ne navodite koja brzina. Loša trgovačka praksa, gospodo. To mi se ne čini napredno niti 'novim oblikom života', uz CAT 4 router. Na brzinu i stabilnost veze nemam primjedbe, ali ovo navedeno - katastrofa i indirektno prikrivanje činjenica pri oglašavanju.
Razina korisnika 4
Iz mog iskustva ne daju seljenje Homeboxa, pravdaju se kao telefonskim brojem koji je vezan za lokaciju a opet znam ljude koji ga seljakaju i boli ih briga a VIP nije ništa napravio. Popust samo ako imaš pretplatu jer mora biti isti zbirni račun za popust.
Može li se homebox povremeno prenesti na drugu lokaciju unutar iste županije? Znači, i na jednoj i na drugoj lokaciji je isti pozivni broj, samo su međusobno udaljene 12 km (stan i vikendica).
Razina korisnika 7
Bedž +3
@hrc7 - sve je opisano gore, službeni odgovor je NE a neslužbeni je da seljakaju. Koga su i da li su isključili, ne zna se. Dakle, na vlastitu odgovornost. 🙂
Razina korisnika 3
Bok hrc7,

Homebox je fiksna usluga, što znači da se mora nalaziti na adresi na kojoj je prijavljena. Ako uslugu želiš preseliti potrebno je poslati pravovaljani zahtjev za preseljenje. Ako neslužbeno preseliš uslugu, na istoj će službeno biti stavljena zabrana dok se ne vrati na prijavljenu adresu.
Razina korisnika 3
Bok tomo21,

Homebox je fiksna usluga te se stoga moraš poslati zahtjev za preseljenje prije prenošenja uređaja na drugu adresu. U slučaju promjene adrese uređaja bez zahtjeva za preseljenje doći će do suspenzije usluge. Preseljenje Homeboxa se može zatražiti jednom u 6 mjeseci.
Popust na mjesečnu naknadu ostvaruješ u slučaju povezivanja Homebox usluge s mobilnom pretplatom ili drugom fiksnom uslugom. Usluge ne moraju biti na zbirnom računu, samo moraju biti povezane u grupu.

Odgovori