Riješeno

Homebox Konzum

  • 13 Prosinac 2016
  • 4 odgovora
  • 776 pregleda

Poštovani, uzeo bih telefonsku liniju za 55kn koju reklamirate uz bon 100kn konzum.

Da li to znači da dobivam novi broj, jer sam korisnik Hrvatskog telekoma već godina pa ću morati javljati svim poznanicima novi broj ili kako to ide? Mogu li zadržati stari broj?

hvala Franjo.
icon

Najbolji odgovor od relativity 13 Prosinac 2016, 11:52

Prvo dobiješ novi broj telefona koji koristiš privremeno 5 dana dok testiraš uslugu. Ukoliko sve funkcionira, tada možeš podnjeti zahtjev za prijenos broja da ti se broj iz HT-a prebaci na VIP i raskine ugovor s HT-om.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž
Prvo dobiješ novi broj telefona koji koristiš privremeno 5 dana dok testiraš uslugu. Ukoliko sve funkcionira, tada možeš podnjeti zahtjev za prijenos broja da ti se broj iz HT-a prebaci na VIP i raskine ugovor s HT-om.
Meni je gospoda doticna preko telefona koja je nudila hombox,rekla da ce vip to rjesiti s hteom o prjenosu broja,mi smo ga dobili 23.1.2019,al nikako da aktiviraju fiksnu liniju sa starim brojem
Razina korisnika 4
Svi su spori
Razina korisnika 4
No @Gordana99 nema razloga da pišeš ili nadopunjujes istu stvar u 3 razlicite teme vec odavno "zatvorene"

Odgovori