PITANJE

Homebox - istek ugovora (oprema)

  • 9 Studeni 2019
  • 20 odgovora
  • 378 pregleda

Uskoro mi istječe ugovor i zanima me je li ruter ostaje kod mene ili ga vraćam? Djelatnica u A1 centru mi je rekla da ostaje kod mene, djelatnik na info telefonu da će mi na adresu doći upute za povrat opreme. Onda tu po forumu negdje piše da oprema ostaje kod korisnika, a negdje da se vraća… 

U slučaju da ga vraćam, hoće li mi se vratiti onaj iznos koji sam platila tijekom potpisivanja ugovora? Jer po svoj logici to plaćanje tijekom potpisivanja ugovora je ustvari kupnja rutera. 


Odgovora 20

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ne čudi me da svatko drugačije govori jer članak 10. uvjeta kaže da po isplati terminalna oprema postaje vlasništvo Pretplatnika a već u članku 11. kaže da se Uvjeti povrata opreme nalaze na potpisanom Ugovoru.

 

10. Homebox uređaj sa svim pripadajućim komponentama (kablovi, antena) i SIM karticom smatrat će se sukladno ovim Uvjetima Terminalnom opremom. Po isplati ukupne vrijednosti Terminalne opreme, ista postaje vlasništvo Pretplatnika.
11. Uvjeti preuzimanja i povrata Homebox uređaja definirani su u Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa potpisanom od strane Pretplatnika i ovlaštenog prodavatelja A1 Hrvatska.

Ne čudi me da svatko drugačije govori jer članak 10. uvjeta kaže da po isplati terminalna oprema postaje vlasništvo Pretplatnika a već u članku 11. kaže da se Uvjeti povrata opreme nalaze na potpisanom Ugovoru.

 

10. Homebox uređaj sa svim pripadajućim komponentama (kablovi, antena) i SIM karticom smatrat će se sukladno ovim Uvjetima Terminalnom opremom. Po isplati ukupne vrijednosti Terminalne opreme, ista postaje vlasništvo Pretplatnika.
11. Uvjeti preuzimanja i povrata Homebox uređaja definirani su u Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa potpisanom od strane Pretplatnika i ovlaštenog prodavatelja A1 Hrvatska.

Da, baš to! 

A u ugovoru ne piše ništa za opremu osim da se vraća u onom probnom roku ako korisnik unutar tih par dana odustane. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Vrlo brzopleto i nejasno. Naprave neki novitet a onda ne promjene Uvjete korištenja.

Razina korisnika 1

@Cobain54 Pozdrav, terminalna oprema odnosi se na klasične fiksne ugovore putem parice, kabela ili Sat TV-a. Homebox uređaj nije potrebno vraćati na našu adresu. Nakon što se napravi raskid dobiješ dopis na kućnu adresu u kojim slučajevima se oprema vraća (kod korinika kabela,parice,sat tv-a). 

@Cobain54 Pozdrav, terminalna oprema odnosi se na klasične fiksne ugovore putem parice, kabela ili Sat TV-a. Homebox uređaj nije potrebno vraćati na našu adresu. Nakon što se napravi raskid dobiješ dopis na kućnu adresu u kojim slučajevima se oprema vraća (kod korinika kabela,parice,sat tv-a). 

Znači homebox ruter ostaje kod mene 100%? Hvala na odgovoru!

Zašto onda djelatnik na info telefonu govori da ga vraćam? Dala sam mu svoj oib, vidi koji je ugovor u pitanju, tj. da nije ugovor putem parice, kabela ili Sat Tv. 

Razina korisnika 1

@Cobain54  Homebox/Officebox usluga - uređaj se ne vraća, osim u zakonskom roku za ugovore sklopljenje putem kanala daljinske prodaje. Žao mi je ako si dobio drugačiju informaciju. Ovo ti je ispravna informacija. :)

@Cobain54  Homebox/Officebox usluga - uređaj se ne vraća, osim u zakonskom roku za ugovore sklopljenje putem kanala daljinske prodaje. Žao mi je ako si dobio drugačiju informaciju. Ovo ti je ispravna informacija. :)

U redu, super, hvala! :) 

Razina korisnika 1

@Cobain54 Nema na čemu. Čisto da ne bude zabune - ovaj dio na zakonski rok za ugovore sklopljene putem kanala daljinske prodaje  - to se odnosi na odustanak u roku od 14 dana od sklopljenog ugovora. :)

poz

 

u 13:24 sam razgovara os Kristijanom is sluzbe za korisnike i rekao je upravo suprotno.

Rekao je da se Homebox uredjaj vraca.

danas ujutro sam dobio Vaš mail gdje se takodjer to isto navodi i to mi je reklo Jure Grujo preko maila.

evo njegovog odgovora na moj mail

 

Poštovana gospođo ****

ako ste napravili raskid ugovorne obveze onda ste dužni poslati nam natrag opremu.

Povrat opreme možete izvršiti slanjem na adresu Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10 000 Zagreb. Na kovertu napišite napomenu „Povrat A1 opreme – na trošak primatelja“, kako ne biste morali platiti slanje.

Opremu šaljete preporučeno poštom te ćete dobiti potvrdu o vraćenoj opremi koju nam je potrebno dostaviti u privitku e-poruke na ovaj e-mail: sluzba.za.korisnike@A1.hr .

Također Vas molimo da nam napišete OIB vlasnika linije prilikom slanja potvrde, a nakon toga ćemo izvršiti storno računa.

Ukoliko se utvrdi neko oštećenje na opremi ona će utoliko biti naplaćena.

Želim Vam ugodan dan.

 

 

zanima me koji ce racun stonirati? ta jod 800? ili neki koji tek trebam dobit ak ne vratim uredjaj?

evo sad pitam ovdje jos jendom.

raskinuli smo ugovor za Homebox koji smo koristili 3 mjeseca jer smo uzeli optiku od A1. u A1 centru su nam rekli da cemo dobiti jos zadnji racun gdje ce biti penali cirka 200kn. podmireni su svi racuni i dosao je taj zadnji racun al raskid ugovora je 800kn. pitanje je zasto. spomenuti kristijan je rekao da je to raskid ugovora (a vidimo da je upitno dal je to istina) pitam ga ja a gdje to pise da raskid kosta 800kn? on kaze nigdje. JA pitam pa tako raskid moze kostat 3 milijuna kuna kad nigdje ne pise  on ponavlja da raskid kosta 800kn.

 

posto imam racun za homebox na 9kn. tih 800kn bi mogla biti razlika izmedju tih 9kn i stvarne cijene tog uredjaja (slicno naplacuje  EVO tv). Onih 200kn sto su spomenuli u centru bi mogla bit razlika na raznorazne popuste tipa sklopi ugovor pa necs placat 220kn nego 180kn pa nakon 3 mjeseca imas podmirit razliku za tih 40kn*3mjeseca.

 

pitanje je:

Dal ja moram vratit Hoembox nakon raskida ugovora?
Dal ja mogu vratit homebox i onda ne platit tih 800kn penala.
Dal ja moram platiti 800kn penala za raskid i jos vratit homebox pa ce mi naplatit jos i penale ako je slucajno ostecen?

Kristijan tvrdi da je ovo zadnje tocno a vi ovdje tvrdite da kristijan nezna sto prica kad tvrdi da se Homebox vraca natrag.

ktome na tom uredjaju je A1 naljepnica preko sim utora i pise ak je skinem da gubim garanciju. To je takodjer jedan od “Kristijana” iz helpdeska potvrdio. al kako da ja koristim ta juredjaj kad nemogu promijnit karticu koja ne radi? uredjaj ima tvorncku naljepicu na sarafima? dal je uredjaj otkljucan za sve mreze. Eto to su sve pitanja na koje  nemozete dobit odgovor kad nazovete sluzbu za korisnike odnosno mozete dobit al odgovori su onako proizvoljni. jedna tvrdi jedno drugi drugo treci nezna itd...ak je t omoj uredjaj kak to da ga ne mogu koristit bez da idem u A1 centar svaki put kad mjenjam sim karticu? to je kao d su stavili naljepnicu na rezervoar benzina na autu...

molim pojasnjenje

 

Ne znaju odgovor, jer nisu umreženi...a i može im se. 

Razina korisnika 1

@livada Pozdrav, ovo kod tebe je specifična situacija. Homebox uređaj se ne vraća ako je uredno prošlo 24 mjeseca (ugovorna obveza) jer si ga na taj način otplatio. U slučaju raskida ugovora u roku 14 dana oprema se vraća. U slučaju prijevremenog raskida ugovora Homebox uređaj će biti naplaćen. Ovo je isto kao kod kupovine mobilnog uređaja - mobitel nećeš vratiti nakon 24 mjeseca, no u slučaju prijevremenog raskida on će biti naplaćen. Nadam se da su sada stvari ipak jasnije. 

S obzirom na to da si kod nas prešao na optiku i ostao naš korisnik, možeš li nam u A1 inbox poslati svoje podatke da vidimo zašto je došlo do naplate uređaja, odnosno postoji li mogućnost povrata uređaja te da se stornira trošak naplate. 

Spomenuti Homebox je na kcer a optika je na suprugu. homebox je bio na drugoj adresi pa nije bas prelazak na optiku nego se “kcer vratila doma”:)

 

znaci uredjaj ostaje meni a mi placamo tih 800kuna?

sto je s naljepnicom na sim utoru na kojoj pise da gubimo garanciju ako se skine? dalje uredjaj otkljucan i na druge mreze jer posto nam ne treba milsili smo ga prodat jer je prakticki nov.

 

ako postoji mogucnost povratka dapace jer imamo i kutiju i utedjaj je ko nov. ako moze neki mali jer se ne snalazimo s ovim A1 inboxom- kad kliknem on hoce opet temu novu otvorit??

Razina korisnika 1

@livada Oprosti, krivi link sam ti poslao. Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url]  :)

vratio sam se na vidljivu temu jer se ovo tice svih korisnika a ne samo mene:

Homebox kad treba naplatit penale za raskid tretirate kao uredjaj za pristup mobilnoj a ne fiksnoj mrezi. naime uredjaji za pristup fiksnoj mrezi se vracaju i ne placaju se penali za iste pa je Homebox mobilni i placa se

 

onda potpuna suprotnost gore navedenom je kad hocu otkljucat  Homebox. tada je Homebox uredjaj za pristup fiksnoj mrezi sto u biti nije uopce tocno jer radi kao i svak idrugi mobitel preko sim kartice al nebitno. ako je fiksni onda kao vi ne morateotkljucavat taj uredjaj

 

Što je na kraju HOMEBOX ?

 

isto pitanje je opprosljedjeno i HAKOM-u jer je nemoguce da je homebox i jedno i drugo.

 

 

niste mi odgovorili sto je s vasom naljepnicom na sim utoru - skidanjem se gubi garancija. Kako da koristim uredjaj ako ne mogu stavit karticu u njega? uredja ste mi uredno naplatili a ja ga ne mog ukoristit.

Razina korisnika 2

niste mi odgovorili sto je s vasom naljepnicom na sim utoru - skidanjem se gubi garancija. Kako da koristim uredjaj ako ne mogu stavit karticu u njega? uredja ste mi uredno naplatili a ja ga ne mog ukoristit.

 

 

Ma skidaj tu naljepnicu nema veze sa garancijom osim ako im je bila sim kartica pod garancijom! Imaš račun i ako ti još vrijedi garancija i u slučaju kvara na uređaju A1 ti neće biti posrednik sa servisom jer nema naljepnice nego ćeš sam morati odnijeti u servis i garancija će ti vrijediti!!

 

hvala

dal mozda znas kak da otkljucam homebox pa da zavrsim s time?

Razina korisnika 2

hvala

dal mozda znas kak da otkljucam homebox pa da zavrsim s time?

 

Nisam siguran al mislim da je otključan na sve mreže ima tu forumaša koji su mjenjali sim kartice. A da budeš 100% odi u A1 i traži otključavanje routera dužni su ti ga  otključati kao i mobitele ako su zaključani. I tamo će ti reči ako je otključan  ili nije.

upravo su mi ovdje na inbox napisali da homebox spada u uredjaje za pristup fiksnoj mrezi i da ga oni nece otkljucat. i to su mi ponovili dva puta pa sam zakljucio da je ipak zakljucan. pricekacu jos malo da mi stigne sve od njih s raskidom da ne popusim jos nesto naknadno jer sam prcko po  homeboxu.

 

Odgovor od A1:

Ako pitaš za Homebox, otključavanje nije moguće, to sam već napisala. Uređaj se na vraća, ostaje u tvojem vlasništvu, a što ćeš ti točno s njim raditi, to je tvoja privatna stvar.

Nadam se da sam sad konkretnije odgovorila na sva pitanja, ako nisam, reci.

IvanaM

Razina korisnika 5
Bedž

Wait, wait, wait...nisu li baš korisnici homeboxa oslobođeni plaćanja one naknade od 20 kuna koju je A1 naljepio svim korisnicima fiksnih mreža- televizije i telefonije od A1 i b.neta, interneta i ne znam što je A1 sve progutao u ovih 20 godina (metronet, b.net i sl.)🤔..jer homebox kakti služi za spajanje u mobilnoj mreži?

Odgovori