Homebox internet!

  • 9 October 2019
  • 2 odgovora
  • 2213 pregleda

Razina korisnika 1
Dakle ovako isao sam vam dati sansu i kupiti vas homebox,nakon sirega opisa vasem djelatniku da mi treba dobar upload i stabilan internet zbog posla i obecanja da ce to tako biti mi sklopimo ugovor.E sada homebox dode prvi dan leti sve uredno drugi dan odstupanja nit dobijam obecanu brzinu em internet ode na 0 kbps svako pola sata a zivim u Solinu (grad 4km od Splita) dakle pokrivenost je odlicna,naplacujete 165 kuna 100 gb prometa a ni to ne isporucite jer vam je veza nikakva.Nemojte mi samo rec da nazovem vas broj jer do sada sam upoznao cijeli vas takozvani tehnicki tim podrske koliko sam zvao,dakle il dostavite ono sto prodajete i obecajete ili prestanite prodavati maglu ljudima,dajem vam jos par dana nakon toga otkazujem napravljeni ugovor,lijep pozdrav!

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bedž +3
@Toni Kovacevic Naša Tehnička podrška ti je na raspolaganju od 0-24 na besplatnom broju 0800 091 091. Sugeriram da uputiš poziv čim primijetiš odstupanja u radu. Bez uvida u korisničke podatke nismo u mogućnosti pružiti adekvatnu podršku.
Razina korisnika 2

kao to će pomoći!?!?!?! lol

Odgovori