Riješeno

Homebox i isporuka dodatnog uređaja

  • 11 December 2018
  • 3 odgovora
  • 746 pregleda

Pozdrav, koji je rok za isporuku uređaja kupljenog uz Homebox? Naime prošlo je mjesec dama od sklapanja ugovora i 20 dana od preuzimanja i aktiviranja Homeboxsa. Prilikom ugovaranja usluge djelatnik je rekao da uređaje šalju tjedan dana nakon Homeboksa jer se nalazr na dislociranom skladištu.
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 7 January 2019, 19:39

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3
@Nina Rina pozdrav.

Ako još uvijek nisi zaprimila uređaj zamolio bih te da nam se sa svojim podacima javiš OVDJE kako bih ti mogli dodatno provjeriti u kojoj je fazi dostava.
Pozdrav Filip. Uređaj je došao nakon 33 dana. Ono što je problem je da djelatnici u podršci ne znaju rokove isporuke, primjerice kad dogovarate uslugu kažu vam tjedan dana, zatim 2 tjedna nakon aktivacije, pa 20 dana nakon aktivacije... naravno rokovi se produžuju svaki puta kada isteknu. Nigdje na dokumentaciji rok nije istaknut i nije ga moguće pronaći niti na vašim stranicama. Naravno, isti je uredno naplačen po dospjeću računa iako nije niti isporučen. I još jedan detalj, ako korisnicima obečate uzvratni poziv bilo bi korektno da se i javite (nakon nekog razumnog roka). Također, bilo bi ok i da javite kada uređaj pošaljete a ne da služba za dostavu zove 5 minuta prije isporuke. A i ne bi škodilo da navedete i ispravnu adresu za isporuku. Eto, u ovom slučaju bilo je stvarno izuzetno puno propusta. Iskreno se nadam da je to "izolirani" slučaj i da ćete više računa voditi o ovakvim detaljima
Razina korisnika 4
Bedž +3
@Nina Rina, poprilično neugodno iskustvo. 😦 Rok dostave uređaja ovisi o kanalu prodaje. Sigurna sam da je u komunikaciji sa Službom za korisnike došlo do nesporazuma jer ne vidim razlog zašto bi se komunicirala netočna informacija. Dostavna služba ima praksu ili kontaktirati ili poslati SMS s podacima o terminu dostave, no 5 minuta prije same isporuke, baš i ne. Nadam se da do ovakvih propusta neće dolaziti ubuduće i da ćeš biti zadovoljna A1 uslugom.

Odgovori