Homebox - Flatbox

  • 26 Kolovoz 2020
  • 4 odgovora
  • 766 pregleda

Imam Homebox duo već 3,5 godine i mobilnu pretplatu cca 15-tak godina. Do isteka ugovorne obaveze za Homebox duo je još cca 7 mjeseci. Pozivom službi za korisnike mi je rečeno da se nije moguće prebaciti na Flatbox duo sve do 3 mjeseca prije isteka postojećeg ugovora. Smatram da to uopće nije korektno (iako vama to uopće nije bitno, i toga sam svjestan) prema meni  kao dugogodišnjem korisniku fiksnih i mobilnih usluga koji bi želio  nastavio koristiti vašu fiksnu uslugu u kojoj je konačno uključeno dovoljno internet prometa po brzini većoj od 2 Mbit/s neovisno o tome što bih je plaćao više, što maksimalna download brzina često puta u ove 3 godine ne prelazi 4Mbit/s, što nisam prešao kod Tele2 na 1Tb..., jer eto živim u selu u kojem nije promjenjen metar bakrene telefonske žice još od 1993. Naravno, kad mi dijete potroši promet na plejki ili youtube-u nije niti mojih 30 ili 50 dodatnih kuna mjesečno za baciti za nadoplatu još 100GB - 120GB :-) Ali dobro kad ja odem kao pretplatnik doći će netko drugi :-) 

Hvala moj A1!


Odgovora 4

A gle, u trgovinu takodjer ides svaki dane pa na osnovi toga ne dobijes neki popust kao stalni kupac :) malo je bezveze sto se ne mozes upgrejdati s Homebox na Flatbox uslugu, zato je najbolje uzeti bez UO, u startu kosta vise jer placas ruter, ali zato mozes prekinuti suradnju kada ti odgovara 

@korisnik76 možeš li mi, molim te, samo proslijediti podatke od vlasnika usluge putem privatne poruke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Razina korisnika 1

Znači, tarifa Homebox Duo više ne postoji u ponudi, Flatbox Duo je za nove korisnike i postojeći korisnici Homeboxa ne mogu se prebaciti na Flatbox dok im ne izađe postojeći ugovor?

@korisnik76 možeš li mi, molim te, samo proslijediti podatke od vlasnika usluge putem privatne poruke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Poslao sam podatke. 

Lp

Odgovori