Riješeno

Homebox Duo, račun

  • 5 February 2019
  • 4 odgovora
  • 1468 pregleda

Potpisan je ugovor na 145 kn/ mj. a račun je došao 155 kn, potrošeno je samo 55 GB u mjesecu. Zašto je račun prekoračen?
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 5 February 2019, 22:03

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da se nije aktivirao popust, povezalo s još nekom uslugom koju imaš?
Razina korisnika 2
Bedž +2
Vjerojatno je do toga što je gogsy napisao, izostao ti je ili popust zbog mobilne usluge ili zbog fiksne usluge. U svakom slučaju, nazovi nas na 0800 091 091 da bacimo oko na konkretne podatke 🙂
Dobar dan.
Ja sam uzela hombox duo internet+fiksni za 145 kn mjesecno,mene sad zanima jel je u toj cjeni ukljucen i pdv.Jer operater s kojim sam se cula je reko da je racun svaki mjesec isti,samo sto nako 100 GB se smanjuje brzina a pozivi su neograniceni prema svim mrezama.Cisto me strah koliki ce doc racun,nadam se kako su rekli.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Dobar dan.
Ja sam uzela hombox duo internet+fiksni za 145 kn mjesecno,mene sad zanima jel je u toj cjeni ukljucen i pdv.Jer operater s kojim sam se cula je reko da je racun svaki mjesec isti,samo sto nako 100 GB se smanjuje brzina a pozivi su neograniceni prema svim mrezama.Cisto me strah koliki ce doc racun,nadam se kako su rekli.


U cijenu od 145 kn uključen je PDV i to je fiksna cijena mjesečne naknade. Neograničene pozive imaš prema svim nacionalnim fiksnim brojevima i A1 mobilnoj mreži, a za pozive prema ostalim mobilnim mrežama može se uključiti dodatna opcija minuta 🙂

Odgovori