Riješeno

Homebox download brzina rijetko prelazi 16Mb/s

  • 2 Veljača 2018
  • 12 odgovora
  • 6703 pregleda

Naime nije mi jasno što se dogadja s vašom uslugom, kada sam ugovorio homebox internet prvih mjeseci je sve bilo bajno, brzina je skakala i do 60Mb/s (bez obzira na obečanih do 150Mb/s i s time sam bio zadovoljan), no zadnjih mjeseci se brzina drastičnoi smanjila, koristim homebox isključivo samo na računalu spojeno LAN kablom i WiFi mi je isključen, preopterećenje mreže možda? Nebih rekao... Jačina signala je oko 74dBm što je sasvim dovoljno da se postigne maksimalna brzina. Mislim da nije u redu s vaše strane, to bi bilo isto kao da ja vama obečam prodati do 5kg krumpira za 5kn i kada mi platite ja vama dam samo 10dag od obećanog. Izvolite nešto poduzeti u vezi toga.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 4 Veljača 2018, 12:26

@Kova_sb načelno se čeka barem 30 sekundi dok se korisnik ne javi. Ne brini, kolege će te obavezno još pokušati nazvati, ali isto tako ti možeš nazvati nas i reći kolegama da si imao propušten poziv.
Pogledaj original

Odgovora 12

@Vgeleman žao mi je zbog problema s uslugom :(
Jesi li se možda pokušao javiti direktno kolegama iz Tehničke podrške? Potrebno je napraviti provjeru i vidjeti zbog čega ti se brzina smanjila.
Tako ti je cijelog mjeseca?
Razina korisnika 4
Ti si još sretan kakvu brzinu imaš!

Pogledaj moju, Vip i dalje ne pronalazi riješenje da se to napravi, niti će ga ikada pronaći, to su mi potvrdili i visokopozicionirani ljudi koji rade!
Jer njima da je stalo samo do profita, a radi reda imaju SZK koja nije u staju napraviti ništa, a tehničku podršku na terenu za to nemaju, bazna stanica ne može podnjeti toliko korisnika i zato je tako kako je!
A da ne govorim da se iz čista mira prebaci na 3g signal.

Vip-ovci ispravite me ako griješim!

Moja brzina!
zar nemaš pravo na raskid ugovora po toj osnovi?
Ne znam, moram u ponedjeljak otici u ViP da vidim hocu li moci raskinuti ugovor, ostalo mi je jos 7 mjeseci do kraja ugovorne obveze. Kova evo danas mi brzina pada ispod 5Mb/s.
A vi iz vipa se prekinite izvlaciti na tehnicku sluzbu jer nije problem niti do mene i mog routera i tehnicke opreme vec je problem u tome sto je vas 4G signal tesko smeće i niste u stanju pružiti ugovorenu uslugu, LP.
Razina korisnika 4
Bar nisam jedini ovdje koji ima problem!

Danas zvoni mob, dok sam došao do njega cca 5sekundi poziv prekinut, Vip-ovci zvali, pa sad ja Vas pitam zar Vas nije sramota nazvati samo jednom i to nakon 5 sekundi prekinuti poziv! Bitno da ste Vi sebe opravdali, zašto opet niste probali uspostaviti poziv??? Totalni amaterizam, eto danas cijeli dan sam na 3g signalu, uzalud resetiranje rutera i šta ti ja znam, od LTe signala nigdje na Vašem ruteru, dok na mobitelima sve uredno radi Vaš Lte??
@Kova_sb načelno se čeka barem 30 sekundi dok se korisnik ne javi. Ne brini, kolege će te obavezno još pokušati nazvati, ali isto tako ti možeš nazvati nas i reći kolegama da si imao propušten poziv.
Razina korisnika 4
Kao prvo nije istina, da je 30 sekundi, isto tako zašto nisu nazvali i na fiksni broj!

Eto danas cijeli dan samo 3g signal.... Ugasio ruter cca 100x vratio tvorničke postavke, ali sve ostalo po starom!

Nemam ništa protiv 3g signala, ali samo da imam poštenu brzinu, a ne da u sekundi bude UMTS, HSPA+ DC-HSPA+!

Kao što sam već rekao preopterećena je bazna stanica i sad je tu problem!
bok svima!sva sreca uzeo sam homebox samo na probu.jednostavno sam razocaran rezultatima koje dobivam!imam vec godinu i pol od t-coma po 7mb/s nije nesto ali tu brzinu drzi konstantno sta god radio.dovoljno sam vidio iz komentara tako da cu to lagano vratiti.🆒🆒🆒
Najgore od svega je sto naplacuju penale za raskidanje ugovorne obveze, a za njih nema nikakvih sankcija kada na veliko varaju ljude i prodaju ti internet brzine do 150Mb/s koji zapravo jedva predje 10/Mbs, to je čista prevara. @rioma Ni pod razno nemoj uzeti njihov homebox, T-mobile kakav god da je al je stabilan i daju ti ono sto ti i naplate. Ja ne samo da cu raskinuti taj ugovor vec cu svoj mob. br. i brojeve svih svojih ukucana i obitelji prebaciti na T-mobile, VIP ću zaobilaziti u širokom krugu.
I nije mi jasno zašto je moderator označio ovu temu kao "riješenu"?! Apsolutno ništa nije riješeno i 4G signal vam je iz dana u dans ve gori i gori...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije ti to riješeno što je bilo na starom forumu... skripta na neki čudan način valjda izdvoji "najbolji odgovor" što ne znači rješenje. Do dana današnjeg nikom nije jasno koji je kriterij pošto su ti "najbolji" najčešće daleko od toga.
Razina korisnika 4
Kako mi je hombox radio nisam niti obraćao pažnju na kartu pokrivenosti signalom, i neki dan gledam i skužim da vip ima najmanju pokrivenost lte signalom (na mojoj lokaciji), bitno da se hvale da su najjači!

I kako se moj problem i dalje "nije riješen", primam poziv iz SZK, i odmah je shvatio kakav problem imam što je pohvalno, ali malo se on i sam iznenadio kada je vidio da je pokrivenost 3g signalom gotovo nikakva!

Što se tiče mog problema, izgleda da se našla neka "prepreka" između mene i bazne stanice!

Odgovori