Riješeno

Homebox brzine

  • 28 January 2019
  • 13 odgovora
  • 798 pregleda

Pozdrav,

Imam Homebox cca godinu dana. Prvih mjesec dana brzina mi se u downloadu kretala oko 30ak MB/s, onda je pala na oko 15 i tako je bilo sve do prije cca tjedan dana od kad mi se vrti od manje od 1 MB/s pa do 4-5, ai rijetko preko toga. Najgore od svega mi je i to sto signal nije konstantan vec puca...

Uređaj se nalazi na istom mjestu od prvog dana od kad sam ga dobio. Signal je maksimalan uvijek.

Pokušao sam vratiti uređaj na tvornicke postavke, resetirao nebrojeno puta, cak i po savjetu sluzbe za korisnike otisao da mi zamjene SIM, ali i dalje isto... ne znam u cemu je problem? Mobitel koji je također na A1 mreži postiže maksimalne brzine kad ga koristim na istoj lokaciji gdje se nalazi homebox uređaj...

Može neki savjet, bilo što samo da se ovo riješi...

Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 29 January 2019, 08:11

Pogledaj original

Odgovora 13

Kad potrošiš 100 Gb smanje ti brzinu, to je normalno nemaš flat nego 100Gb.
Kad potrošiš 100 Gb smanje ti brzinu, to je normalno nemaš flat nego 100Gb.

jasno, ali ovo nema veze s potrosnjom. sad sam trenutno na 60 GB potrosnje, ima do 100 jos skoro pa polovica
Razina korisnika 4
Bedž +4
Jesi li testirao na žici ili na wi-fi? Na žici jedino brzine mogu biti stabilne.
Jesi li testirao na žici ili na wi-fi? Na žici jedino brzine mogu biti stabilne.

Oboje. Brzina ne prelazi 2 MB/s
Razina korisnika 4
Bedž +4
Evo, mislim da je chat na a1 stranici trenutno dostupan, probaj s njima odkomunicirati, zatraziti zamijenu uređaja ili da tehnicar dođe i vidi, opusteno,ne mozes nista izgubit osim vremena😂
Evo, mislim da je chat na a1 stranici trenutno dostupan, probaj s njima odkomunicirati, zatraziti zamijenu uređaja ili da tehnicar dođe i vidi, opusteno,ne mozes nista izgubit osim vremena😂

Thx
Razina korisnika 4
Bedž +4
Nadam se da je rijeseno sada😀
Razina korisnika 3
Javi nam svakako je li riješeno.
Tehnička podrška ti je dostupna na 0800 091 091 od 0 - 24 pa uvijek možeš nazvati kolege da se provjeri uređaj i mreža 😉
Javi nam svakako je li riješeno.
Tehnička podrška ti je dostupna na 0800 091 091 od 0 - 24 pa uvijek možeš nazvati kolege da se provjeri uređaj i mreža ;)


Pa nije rijeseno, mislim, Internet radi, ali brzina vise ne prelazi u prosjeku 5- 6 MB/s... Nisam zadovoljan jer sam raskinuo s proslim operaterom buduci da na mojoj adresi nije moguai ponuditi vecu brzinu od ove, a sad mi je isto i na A1...
Razina korisnika 3

Javi nam svakako je li riješeno.
Tehnička podrška ti je dostupna na 0800 091 091 od 0 - 24 pa uvijek možeš nazvati kolege da se provjeri uređaj i mreža ;)
Pa nije rijeseno, mislim, Internet radi, ali brzina vise ne prelazi u prosjeku 5- 6 MB/s... Nisam zadovoljan jer sam raskinuo s proslim operaterom buduci da na mojoj adresi nije moguai ponuditi vecu brzinu od ove, a sad mi je isto i na A1...


Koji je grad u pitanju? Što su ti tehničari rekli?
Zadar. Nista posebno. Resetirali ponovo na tvornicke, ista stvar...

Signal je odlican, to su potvrdili. Ne vide razlog zbog cega je takva brzina.

Jos jedino nisam probao zamijeniti uređaj...
Razina korisnika 3
Zadar. Nista posebno. Resetirali ponovo na tvornicke, ista stvar...

Signal je odlican, to su potvrdili. Ne vide razlog zbog cega je takva brzina.

Jos jedino nisam probao zamijeniti uređaj...

Onda je to jedino što je preostalo. Dodatno, pozicija unutar kuće/stana? Jesi li probao na različite lokacije postaviti HB?
Jesam. Ova je brzina sad maksimum. Da mi mob ne postize drasticno vece brzine na istoj lokaciji pomislio bih da se nesto desilo sa signalom, odnosno repetitorom na koji se spajam, ali...eto

Odgovori