Homebox - brzina interneta

  • 11 Rujan 2017
  • 128 odgovora
  • 29959 pregleda

Pozdrav svima,
dakle zbog lokacije na kojo jse nalazimo bilo je ili 4G internet ili MAXtv-internet... nema baš neke ponude.
Informirali smo se o ovom VIP 4G homeboxu par mjeseci, imamo VIP 4G smartphone koji rade OK, svjesni smo kaj je to "flat" ponuda, sve 5. Zvali nas iz "zastupniče tvrtke" da nam nude zbog lokacije TURBO homebox... bili smo u VIP centru, kažu nam pazite da li vam dobro radi signal ostalo je "easy peasy".

Došao uređaj MF283 plus, čekali uključenje 2 dana, ajde ono, nije drama... počeli mi koristiti, sve radi... piše full signal, 72mb/s... spojio sam i antene, ajde nisu riblja kost pa koga briga nek se nađu.

Idem gledat malo live stream. I kreće... Trza. Smanjujem rezoluciju. Sa 1080 na 720. Trzucka, al slika je ono... srećom znam napamet brojeve igrača i pozicije. Upalio youtube, HD. nema šanse. rušim opet na 720.

Dakle, idem na speedtest:



Hmm... turbo kažete-- 120mb/s...
OK

Idem provjerit simple uploadom i downloadom filea. Uzmem 160MB, dižem na we transfer.
160 MB uploada 95 sekundi.
160 MB downloada 58 sekundi.

E sada... jel to nekaj čudno, ili kaj? Da možda probam reinstalirat Wifi software na laptopu? Ali i SmartTV se vuče.

Odgovora 128

Razina korisnika 3
Ovo je kod mene Mobilni Net L tarifa

Razina korisnika 1
Također, kod mene je bio vaš kolega koji hoda po kućama i nudi VIP, ja sav sretan uzeo ponudu, i nakon 2 tjedna, ode brzina dole, ja zovem, ispitujem sta je, ispadam budala, on ti meni javlja da ima sve na "uvjeti korištenja". I nakon toga ja zatrazim kopiju ugovora, koju sam dobio 2 mjeseca poslije, i na njoj nigdje ne pise ni jedna stavka navedena na "uvjetima koristenja", znaci dodje ti u kucu, i tehnicki forsira da uzemeš, i "ne sjeti" se spomenut ništa za brzinu i stranicu "uvjeti korištenja" da pogledam i pročitam te stavke. Imam godine iskustva sa ovakvim stvarima, a jadnik uvijek padnem na vaše, i tuđe "tehnike" prodaje.

Znam da se na krivu osobu istresam, i da svi moramo radit/varat za život, ali, da li vi osobno u kući imate VIP? Da li imate djete koje jede Gigabajte sa Youtubom pa da za vas ne ostane ništa? Razmislite, kolika bi vi konkurencija bili drugima samo da se prestanu sakrivat BITNE informacije tokom kupovine, pravite se da sve to piše vamo tamo, a nisam jedini kojem je Tehnicar dosao na vrata, i nije rekao za skidanje brzine, niti pokazao papir "uvjeti korištenja", sve su to tehnike obmane.
Razina korisnika 1
Da, istrošio sam 200 GB prometa, i sada je smanjeno na 1mbps.. iliti ga 10kbps
Ali ako sam mogao imati download 4mbps, tokom neograničenja, zašto sad ne mogu imati "obećanih" 1mbps?


Općim uvjetima korištenja jasno je definirano sljedeće:
" Ukoliko korisnik Homebox Duo tarife unutar jednog obračunskog razdoblja potroši uključeni podatkovni promet u tarifi po maksimalno dostupnoj brzini (100 GB), dodatni podatkovni promet mu se neće naplatiti već će daljnja brzina prijenosa podataka biti ograničena na maksimalnih 1 Mbit/s"

Možeš sve pročitati na linku http://bit.ly/2yJplHz, ovo je konkretno stavka 18. Dakle, riječ je o ograničenju od maksinalnih 1Mbit/s zbog čega se ne mogu složiti da je to, a kako ti navodiš, obećana brzina.

to su ti vjerovatno oni uvjeti koje nisi ni vidio, niti ti je netko rekao za njih, al cim si potpisao odmah su ti ih pokazali, a do tad, nema ih ni za lijek. samo da im je pare uzet i to za 100-200 kn se idu dovoditi u situaciju di ispadaju lihvari sa takvim ugovorima i nacinem poslovanja
Da se malo nadovežem na ovu raspravu. Uzeo prošle godine Homebox Turbo. Dođe, spojim, testiram, ajme ludnica 60M download i 62M upload!! S obzirom da sam u Zagorju, odlično. Ni jedan fiksni ne može ni blizu tome. Prolazi tako vrijeme i sve manje-više radi kako treba, do prije nekih dva tjedna. Sve nekako sporo primjetih, ali ne obračam baš pažnju sve do danas, kad pokrenem Speedtest i kad ono u čudu:



1.93M download i 28.9M upload. !!!!! Ljudi moji OVO NIJE ISTINA.

Samo da se nasmijem. Nazval sam sad službu za korisnike i ajme meni uspio ih dobit za 61 minutu. Da bi mi prvo rekli na Vašem Windows sistemu .... na to ih prekinem i velim da nisu Windowsi, već Mac, EEE onda pogotovo nešto ak je jaki upload, download pada itd..... bla, bla. Ma ko tu koga .ebe. Nakon toga opterećenje je na odašiljaču??? Prodaju nam fore za malu djecu. koga vraga su nudili 4G homebox, znate to je super brzi internet bla, bla, bla. i kaj sad kad se spoji više korisnika svi smo u banani. Krasno. No ako se ne varam prema nekom ugovoru i natuknicama od HAKOM-a, ukoliko operater nije u mogućnosti ispoštivati bar 70% dogovorene brzine imamo pravo na raskid ugovora. I nekako mi se čini da će se to i dogodit. Ovo je totalna pljačka, uredno uzimaju pare i još obračunavaju kamate, ak ne platiš u roku, i 202 poruke i sto čuda, a kad ih zoveš nemreš ih dobit, a i onda daju takve odgovore, koje usput čitaju iz uputstva koje im je netko napisao, jer naravno nitko od njih nezna ništa.

Uopće nije više nikome za vjerovati bilo šta, svi obećavaju brda i doline, a onda nakon godinu dana te odj... i prebacuju na neku drugu firmu (kaj se tiće spajanja) u mom slučaju dobivam internet preko Iskona, a Vip-ov sam pretplatnik. SRAMOTA, samo s time ću završiti SRAMOTA.
Pozdrav, imam hombox nekoliko mjeseci i do sad mi je bio solidan,.odnosno brzine interneta su odgovarale našim potrebama. Što znači malo mobitela, malo smart.tv i malo android box. No prije nekoliko dana brzina mi je pala.ispod 5 mbs, odnosno negdje je oko 3 mbs. Kaj predlažete? S obzirom da sam do pojave slabijih brzina koristio homebox bez inih antenica, stavio antene i ništa se nije promjenilo.
Tnx.
Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana.

Ne, nego kod A1 partnera u poslovnici, to je pretpostavljam onda to - 5 dana, premda nije mi jasno jer zvali su me bili iz T-com i nudili neki novi paket, ja rekao da sam već potpisao sa Vip-om, i da imam 5 dana za otkazati / vratiti uređaj, žena kaže "ma imaš rok od 14 (ili 15 dana nisam siguran) za vratiti, jer je to tako i prema hakom-u" -ovo mi ima smisla, jer kako bi oni inače (operater od kojeg odlaziš) mogli imati pravo "ne pustiti te" da odeš kod drugog operatera 14 dana, jer žena mi reče da oni zakonski imaju dopušten rok od 14 dana unutar kojeg ne moraju predati broj drugom operateru, što znači sve to vrijeme te mogu nagovarati da ostaneš, i ako 10-og dana se odlučiš da ostaješ kod njih, kako onda ne bi imao pravo otkazati operateru kod kojeg si mislio prijeći?
Ne tvrdim da je tako, ali nekako mi ima smisla ovo gore što sam rekao/naveo.

Inače prvi put čujem da je nekom BT zagušivao internet

Da, definitivno, testirao sam nekoliko puta, isključim, pa uključim BT, nekoliko puta zaredom i svaki put isti rezultat, sa BT skroz mali DW, oko 1 ili 2 mpbs, isključim BT, DW ide na 35, 50, čak i do 70 mbps, UP bude isti...

To se dešava na ThinkPad T540p laptopu i Huawei P9 lite mobitelu, dok na drugim uređajima, konkretno Samsung mobiteli ili nema razlike ili je vrlo mala 5-6 mbps...

... BT zagušivao internet
Ha, koliko sam ja uspio skužiti problem je u tome što BT "zaguši" wifi karticu na laptopu, kao da joj oduzme snagu...
Sorry što malo offtopicam, ali gdje se može provjeriti količina potrošenih podataka? https://moj.vip.hr/secure/residential/status
Pozdrav!

Koristim Homebox internet već duže vrijeme, i do sada je sve bilo u redu. Međutim zadnjih tjedan dana je internet užasno spor (6/30 Mbps) inače je uvijek bio bar 40/30 Mbps. Ruter je spojen na 4G, signal je dobar... Probao sam i preko kabela i mobitela... isto. Odgovor od službe za korisnike čekam već 5 dana.
Da li možda netko zadnjih dana ima sličan problem?
ovaj VIP me sve više iznenađuje (negativno)

ovo moga mjerenja poslje potrošene turbo opcije

znači 10x lošija od t-com bakra!!!!!!

zar nije po HAKOM-u minimalna brzina koju operatre mora isporučit 1mbps??
u protivnom možež raskinut ugovor
Naručio 3G/4G HomeBox, aktivan skoro 10 dana, u startu brzina downloada 70+MBit/s, upload 25+MBit/s..
Danas download 0.8MBit/s, upload 0.8MBit/s?

Što se događa?

Jure Brkan ing.rač.
Isti problem imam. Potrosili 100GB, potrosili i dodatnih 100Gb za 30kn i sad mi jedino preostaje placati svaki dan 10kn za Dnevnu Opciju. Kad sam sklapao ugovor receno mi je da se opcija dodatnih 100Gb za 30Kn moze neogranicenio broj puta aktivirati u mjesecu. Jutros mi agent na SZK kaze da moze samo jednom ?! Znaci, pri sklapanju ugovara sam prevaren. Sramota, sta drugo reci.
Identična SIM kartica iz Homebox uređaja u mobitelu daje brzinu od preko 120Mbit/s dok u Homebox routeru ne ide iznad 40Mbit/s. Dakle problem je u routeru. I ne nisam koristio preko wifija nego preko kabla.
Kratko i jasno, popravite ovo, tako je zadnjih nekoliko dana, do jučer su mi prodavali sranja da je dosegnut limit od 100gb (što nije bio), pa da čujem koja je izlika danas?

Ime i prezime korisnika: Siniša Živanović broj: 048 650 536

Imate ovdje sve što Vam treba pa me ne šaljite ne telefonsku podršku koja je izgleda beskorisna.
Sorry što malo offtopicam, ali gdje se može provjeriti količina potrošenih podataka?
Razina korisnika 5
Vipnet d.o.o. u Ugovoru o osnivanju pretplatničkog odnosa na polju "PROMET UKLJUČEN U MJESEČNU NAKNADU" neopravdano i u svrhu krivog informiranja kupaca koristi pojam "NEOGRANIČEN*" umjesto kojeg bi trebao stajati naziv "100GB*" što odgovara stvarnom stanju usluge.

Neograničenost minimalne brzine prometa je uvjetovana HAKOM regulativom što nigdje nije navedeno a po kojoj je zabranjeno namjerno obustavljanje data prometa ISP korisnicima.

Nije točno.

Flat rate se odnosi na količinu prometa koja je uključena u tarifu, a koja je ovdje neograničena.

Limit brzine nakon potrošenih 100 GB je navedeno u Uvjetima korištenja tarife, i prijetnje HAKOM-om možeš okačiti mačku o rep jer si sam svojim potpisom pristao na uvjete.

Vipnet d.o.o. u Ugovoru o osnivanju pretplatničkog odnosa na polju "PROMET UKLJUČEN U MJESEČNU NAKNADU" neopravdano i u svrhu krivog informiranja kupaca koristi pojam "NEOGRANIČEN*" umjesto kojeg bi trebao stajati naziv "100GB*" što odgovara stvarnom stanju usluge.

Neograničenost minimalne brzine prometa je uvjetovana HAKOM regulativom što nigdje nije navedeno a po kojoj je zabranjeno namjerno obustavljanje data prometa ISP korisnicima.

Kojom regulativom? Gdje? Tko je ovdje obustavio išta? Pristup Internetu i dalje je dostupan, samo po 1 Mbit/s.

Zakon o zaštiti potrošača (čl.7 st.8):

Pri oglašavanju u kojem se navodi maloprodajna cijena proizvoda ili usluga mora biti navedena i cijena za jedinicu mjere, sukladno odredbama ovoga članka.

Kako je ovo primjenjivo ovdje? Imate li raspoloživu neograničenu količinu prometa za fiksnu mjesečnu naknadu kako se usluga i reklamira? Imate. Je li navedena cijena za jedinicu mjere? Je - mjesečna naknada za neograničen promet.


Sljedeći put pročitajte prije nego što nešto zaslijepljeni obećanjima potpišete i robujete sljedeće dvije godine.

Mislim, možete se svi skupa razbacivati člancima, pravilnicima, zakonima i nekim "znanjem", ali je poanta da niti nakon 20+ godina telekomunikacijskih operatera na tržištu nitko ne čita što potpisuje.

Ova je tema prožvakana već milijun puta i svaki put je kriv korisnik. S pravom, jer NE ČITA ŠTO POTPISUJE.

Za razliku od proteklih nekoliko puta, neću se više ispričavati za svoj oštar ton jer sam milijun puta pokušao pojasniti na lijep način, pa nema napretka.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK i prati putanju do tehničara.

P.S. prvotno spoji s kablom pa probaj brzinu jer spajanje na router preko wi-fia ne smatraju relevantnim.
Jure, žao mi je što tako misliš, no smanjenje brzine nigdje nije skriveno - navedeno je u Uvjetima korištenja tarife, koji su dostupni na našim stranicama.
Također, data promet se ne obustavlja nakon potrošenih 100 GB niti se dodatno naplaćuje. Uz osnovnih 100 GB u tarifu je uključena Noćna opcija (besplatan promet po punoj brzini u periodu od ponoći do 8 ujutro). Kako je već rečeno, za korisnike većih potreba postoji i dodatna opcija za 30 kn.

Jasno mi je što želiš reći, no regulative nisu prekršene niti postoji išta što se od korisnika skriva. Sve informacije o našim ponudama i tarifama su dostupne na samoj stranici, gdje si ih vjerujem i ti našao.
Pozdrav @Darija Dravinec
variranje brzine na mobilnoj mreži koju koristi Homebox uređaj je normalno.
Bilo bi svakako dobro da prijaviš Tehničkoj podršci situaciju i da im se po mogućnosti javiš kada ti se dogodi da je protok podataka spor.
Prijava i analiza u realnom vremenu daje puno bolje rezultate kod traženja uzroka problema..

Poz!
Bok,
Brzina na Homebox ovisi o više faktora na mreži,a najviše o jačini i vrsti signala.
Pokušaj u postavkama Homebox provjeriti koja je jačina ( koliko crtica) i vrsta signala (3G ili 4G.)
Druga stvar je, radi li se mjerenmje brzine preko kabela ili wlan.
HAKOM proporučuje da se mjerenje radi preko LAN kabela.

Ukoliko je brzina i dalje niska, javi se u Službu za korisnike kako bi se napravile dodatne provjere.
Razina korisnika 1
Ok, eto poslao sam po 'ko zna koji put. Znam da od toga i dalje neće biti ništa, ali hajde da Vas vidim.
A sad što ja stječem takvu sliku... pitam se koji je razlog, hm da vidimo..., jel treba nabrajati još jednom sve probleme? Naravno da je točna slika. Evo ima nas 10-ak ovdje (u okolici) kojima se desio isti problem, dakle prva 3-4 mjeseca 60 mbps, dalje 4 mbps. A isto tako ima ih hrpa ovdje na forumu sa identičnim problemom. Kakvu će oni sliku stvoriti o vašoj usluzi... baš se pitam.
Jel netko uopće od Vas čita da nisam samo ja u pitanju već cijela okolica? I što je najgore nitko ne reagira na naše pritužbe.
Ali gle meni nije više toliko važno, hoćete-nećete, ugovor jako brzo ističe. Pa Vi sad kako želite.
Slično, ponekad je katastrofa download ... upload se drži oko 20Mbps, download često jako zašteka... nema tu govora o turbo brzini, o 200Mbps.... to bude i ispod 4Mbps, po mjeraču, a realno je to manje. Usluga je prodana, do uvjeta korištenja možeš doći samo na upit i dobiješ link koji sliči na ovo... ..*bezvezehttps://fhczucitc,fduw9qbk,fjfc.hr ... pa kako to niste sami pronašli ?! :)
lako, zar ne?!
Razina korisnika 1
Molim vas, nemojte mi samo govoriti da mjerim brzinu preko HAKOM-a, uvijek fore da vi puštate 1Mbps, a zapravo, svi znamo da su download i upload do 5 puta manji nego što speedtest mjeri.

Da, istrošio sam 200 GB prometa, i sada je smanjeno na 1mbps.. iliti ga 10kbps
Ali ako sam mogao imati download 4mbps, tokom neograničenja, zašto sad ne mogu imati "obećanih" 1mbps?
Razina korisnika 1
Jedva sam speedtest stranicu učitao.
Razina korisnika 1
Razumijem ja da to ide DO 1mbps, ali JA SAM IMAO DONEDAVNO 50!, kako sad najednom "nemam mogućnost", tojest "maksimalna dostupna brzina", kako moze bit 0.1 dostupna brzina kad sam prije ogranicenja imao 50mpbs? Vi da hoćete, vi možete pustit meni taj 1MBps, to vam govorim. Kako da ja znam da je to maximalno dostupna brzina? Hajde molim vas nadjite mi kod vas u sustavu gdje to piše, i pokažite mi,pokazite mi da ja NE MOGU imat vise od 0.1mbps. Nije fora čitat članak, vi napišete "DO 1MBPS" i time se vi branite, i time se poništava svačija žalba na brzinu, al to vrijedi za sve, ja želim svojim očima da vidim tu vašu propusnost na svoju liniju, da li je Zaključana na određenu vrijednost.
Razina korisnika 1
ovaj VIP me sve više iznenađuje (negativno)

ovo moga mjerenja poslje potrošene turbo opcije

znači 10x lošija od t-com bakra!!!!!!

zar nije po HAKOM-u minimalna brzina koju operatre mora isporučit 1mbps??
u protivnom možež raskinut ugovor

Eto ja imam 0.1, budi sretan dok možeš

Odgovori