Homebox - brzina interneta

  • 11 Rujan 2017
  • 128 odgovora
  • 29959 pregleda

Pozdrav svima,
dakle zbog lokacije na kojo jse nalazimo bilo je ili 4G internet ili MAXtv-internet... nema baš neke ponude.
Informirali smo se o ovom VIP 4G homeboxu par mjeseci, imamo VIP 4G smartphone koji rade OK, svjesni smo kaj je to "flat" ponuda, sve 5. Zvali nas iz "zastupniče tvrtke" da nam nude zbog lokacije TURBO homebox... bili smo u VIP centru, kažu nam pazite da li vam dobro radi signal ostalo je "easy peasy".

Došao uređaj MF283 plus, čekali uključenje 2 dana, ajde ono, nije drama... počeli mi koristiti, sve radi... piše full signal, 72mb/s... spojio sam i antene, ajde nisu riblja kost pa koga briga nek se nađu.

Idem gledat malo live stream. I kreće... Trza. Smanjujem rezoluciju. Sa 1080 na 720. Trzucka, al slika je ono... srećom znam napamet brojeve igrača i pozicije. Upalio youtube, HD. nema šanse. rušim opet na 720.

Dakle, idem na speedtest:



Hmm... turbo kažete-- 120mb/s...
OK

Idem provjerit simple uploadom i downloadom filea. Uzmem 160MB, dižem na we transfer.
160 MB uploada 95 sekundi.
160 MB downloada 58 sekundi.

E sada... jel to nekaj čudno, ili kaj? Da možda probam reinstalirat Wifi software na laptopu? Ali i SmartTV se vuče.

Odgovora 128

i sam imam istih problem, danas 15.05. u razgovoru sa djelatnikom tehničke podrške iznio sam svoje probleme koji su isti kao i vaši i prvo sam dobio odgovor da će mi opet zamijeniti ruter a onda da zamjenim gsm karticu u nekom od njihovih prodajnih mjesta, postavio sam i pitanje vezano za 2600 Mhz , a odgovor je bio da oni to ne znaju odnosno nisu u mogućnosti odnosno nemaju "know how" za prije navedeno, također sam se probao posavjetovati koji je najbolji ruter u ponudi, odgovor je bio da ih djelatnik ne koristi pa da ne zna ..... jedino riješenje koje su mi ponudili bilo je da raskinem ugovor!?!?!?!?!?!?!?!?!
Identična SIM kartica iz Homebox uređaja u mobitelu daje brzinu od preko 120Mbit/s dok u Homebox routeru ne ide iznad 40Mbit/s. Dakle problem je u routeru. I ne nisam koristio preko wifija nego preko kabla.
Bok,
Brzina na Homebox ovisi o više faktora na mreži,a najviše o jačini i vrsti signala.
Pokušaj u postavkama Homebox provjeriti koja je jačina ( koliko crtica) i vrsta signala (3G ili 4G.)
Druga stvar je, radi li se mjerenmje brzine preko kabela ili wlan.
HAKOM proporučuje da se mjerenje radi preko LAN kabela.

Ukoliko je brzina i dalje niska, javi se u Službu za korisnike kako bi se napravile dodatne provjere.

Ja sam se javio službi za korisnike samo da bi mi Vaš agent poklopio slušalicu. Mala brzina veze je zbog interno postavljenog ograničenja na routeru. Kako da povećamo primanje 4G frekvencije na 2600 Mhz ručnim putem u routeru?
Razina korisnika 3
Dosta dobro ali ima i boljih....


Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana.
Ne, nego kod A1 partnera u poslovnici, to je pretpostavljam onda to - 5 dana, premda nije mi jasno jer zvali su me bili iz T-com i nudili neki novi paket, ja rekao da sam već potpisao sa Vip-om, i da imam 5 dana za otkazati / vratiti uređaj, žena kaže "ma imaš rok od 14 (ili 15 dana nisam siguran) za vratiti, jer je to tako i prema hakom-u" -ovo mi ima smisla, jer kako bi oni inače (operater od kojeg odlaziš) mogli imati pravo "ne pustiti te" da odeš kod drugog operatera 14 dana, jer žena mi reče da oni zakonski imaju dopušten rok od 14 dana unutar kojeg ne moraju predati broj drugom operateru, što znači sve to vrijeme te mogu nagovarati da ostaneš, i ako 10-og dana se odlučiš da ostaješ kod njih, kako onda ne bi imao pravo otkazati operateru kod kojeg si mislio prijeći?
Ne tvrdim da je tako, ali nekako mi ima smisla ovo gore što sam rekao/naveo.


Eh, sad stvarno ti ne znam odgovoriti na ovo... nisam toliki "expert" u poslovanju telekomunikacijskih mreža, nadam se da će koji mod naletjeti na ovo. Ako ne, logično, pitaj A1 direktno npr. chat agenta kad se nudi...
A u vezi BT-a ja sam upravo probao (imam fiksni internet 70mbit/s), često koristim bt zvucnik i brzina mi ostane ok, a internet mi je overall super. Nisam još probao mjeriti jer sam dosta zauzet ovih dana, uskoro ću pa javim kak prođe😉
Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana.

Ne, nego kod A1 partnera u poslovnici, to je pretpostavljam onda to - 5 dana, premda nije mi jasno jer zvali su me bili iz T-com i nudili neki novi paket, ja rekao da sam već potpisao sa Vip-om, i da imam 5 dana za otkazati / vratiti uređaj, žena kaže "ma imaš rok od 14 (ili 15 dana nisam siguran) za vratiti, jer je to tako i prema hakom-u" -ovo mi ima smisla, jer kako bi oni inače (operater od kojeg odlaziš) mogli imati pravo "ne pustiti te" da odeš kod drugog operatera 14 dana, jer žena mi reče da oni zakonski imaju dopušten rok od 14 dana unutar kojeg ne moraju predati broj drugom operateru, što znači sve to vrijeme te mogu nagovarati da ostaneš, i ako 10-og dana se odlučiš da ostaješ kod njih, kako onda ne bi imao pravo otkazati operateru kod kojeg si mislio prijeći?
Ne tvrdim da je tako, ali nekako mi ima smisla ovo gore što sam rekao/naveo.

Inače prvi put čujem da je nekom BT zagušivao internet

Da, definitivno, testirao sam nekoliko puta, isključim, pa uključim BT, nekoliko puta zaredom i svaki put isti rezultat, sa BT skroz mali DW, oko 1 ili 2 mpbs, isključim BT, DW ide na 35, 50, čak i do 70 mbps, UP bude isti...

To se dešava na ThinkPad T540p laptopu i Huawei P9 lite mobitelu, dok na drugim uređajima, konkretno Samsung mobiteli ili nema razlike ili je vrlo mala 5-6 mbps...

... BT zagušivao internet
Ha, koliko sam ja uspio skužiti problem je u tome što BT "zaguši" wifi karticu na laptopu, kao da joj oduzme snagu...
Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana. Inače prvi put čujem da je nekom BT zagušivao internet
Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Vidim da se nije nitko javljao mjesec dana... ali ostavljam poruku jer će možda nekome pomoći. Ovo je moj slučaj:
Sličan problem kao što ljudi prethodno navode, u mojoj situaciji, na laptopu ThinkPad T540p brzina downloada 4 - 5, eventualno 6mbps, ponekad ide oko 2mbps, ponekad oko 1mpbs, pa čak i ispod, oko 0,6mbps, tek uzeo HomeBox, potrošio oko 30GB, znači definitivno sam ispod 100 GB potrošenih.
Probao sa mobitelom Huawei P9 lite koji je isto spojen (kao i laptop) na ZTE MF283V ruter i brzine se kreću oko 35 ili više mbps downloada, upload mi nebitan, nekada je isto tako oko 35, nekada oko 15mbps.
Laptop kada spojim na HotSpot na nekom mobitelu koji ima A1 karticu brzine idu oko 35 i više...
Uglavnom skužio sam da je do uključenog bluetootha, čim sam isključio bluetooth na laptopu, brzina ide na 50 - 60 - čak 70 mbps downloada, ovisno o poziciji rutera u kući, upload oko 15 mbps.
Huawei P9 lite ista stvar kao i kod laptopa, sa uključenim BT ajme meni 1 do 2 mbps downloada, upload ide oko 15, bez BT 35 mbps down i više...
Samsung Galaxy A6+ radi dobro, Samsung SM-J100H pravi razliku sa uključenim i isključenim BT ali ne značajno nekih 5 mbps downloada razlike, upload isti sa i bez BT-a...

Ovo je moja situacija, možda nekom stvarno je do bluetootha, pa mu pomogne...
Vjerujem da većina ovdje koji su se javili s problem imaju stvarni problem, tj. imaju problem sa zagušenjem A1 mreže, no kažem možda bude i neki sretnik pa relativno lako pofixa svoj problem kao i ja svoj isključenjem BT-a.

Ono što mene muči, znam da sam imao download u subotu 1 do 2 mbps, nerijetko i ispod 1 mbps, tj. oko 0,6, čak nekada rekao bih ništa, jer SpeedTest nije mogao ništa izmjeriti...
Ali to je bilo dok mi je BT bio uključen...
Eh sada, kad bih imao priliku produžiti ovih 5 roka za povrat, tj. kad bih mogao još jednu subotu probati pa vidjeti...

Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Srećom još samo 4 mjeseca me budete varat i nikad više.

@MikiMaus

Neće biti.druge...na žalost 😞
Pozdrav svima,

Moj je problem slijedeci. Imam homebox gotovo godinu dana sad i brzine koje sam postizao do prije cca mjesec dana su bile u prosjeku 15ak Mbit/s, ali je znalo otici i preko 20. Daleko od one dogovorene i reklamirane, ali ajde...nekako se dalo.

Zadnjih mjesec dana ne prelazi 5-6 u prosjeku. Probao sam prebaciti uredaj s jedne strane kuce na drugu, ali rezultat je isti.

Resetirao ga tvornicki, zamijenio SIM, ništa nije pomoglo. Ovih dana je sunce zasjalo u Zadru pa sam izasao van kuce i testirao brzinu na A1 mrezi na dva mobitela. S9+ i Oneplus 6T. Oba su postigla maksimalnu brzinu u prosjeku oko 7-8 Mbit/s.

Brzine kojem postižem s istim mobitelima na raznim drugim lokacijama po gradu su drasticno vece od ovih (preko 40).

Uređaji su spojeni na 4G mrezu, prema karti pokrivenosti moj kvart i ima 4G signal, a i imao ga je do nedavno, bar sto se brzina tice...

Kuca mi se nalazi na takvoj lokaciji da su s jedne strane samo druge niske obiteljske kuće, s jedne strane livada, pa more i otoci. Nikakva suma, zgrade i sl...

Sto se desilo i sto mi je raditi da dobijem nazad signal koji sam imao. U suprotnome mi homebox nema smisla, zato sam i prešao s drugog pruzatelja Internetskih usluga k A1 jer na ovoj lokaciji nije mogao pruziti brzine veće od 5 Mbit/s obzirom na stare bakrene parice i nepostojanja optike...

Ugovor imam s A1 na 2 godine, ali ovdje nikako ne ispunjavaju ono sto je ugovoreno...

Hvala na savjetima

Zovi sluzbu za korisnike, malo povisi ton kod pricanja i kada vam nesto "sloze" brzina vam naraste. Jedino upali tako. A ako ne, onda zovi i prijeti raskidom ugovora. Ova druga metoda 100% radi.
Pozdrav svima,

Moj je problem slijedeci. Imam homebox gotovo godinu dana sad i brzine koje sam postizao do prije cca mjesec dana su bile u prosjeku 15ak Mbit/s, ali je znalo otici i preko 20. Daleko od one dogovorene i reklamirane, ali ajde...nekako se dalo.

Zadnjih mjesec dana ne prelazi 5-6 u prosjeku. Probao sam prebaciti uredaj s jedne strane kuce na drugu, ali rezultat je isti.

Resetirao ga tvornicki, zamijenio SIM, ništa nije pomoglo. Ovih dana je sunce zasjalo u Zadru pa sam izasao van kuce i testirao brzinu na A1 mrezi na dva mobitela. S9+ i Oneplus 6T. Oba su postigla maksimalnu brzinu u prosjeku oko 7-8 Mbit/s.

Brzine kojem postižem s istim mobitelima na raznim drugim lokacijama po gradu su drasticno vece od ovih (preko 40).

Uređaji su spojeni na 4G mrezu, prema karti pokrivenosti moj kvart i ima 4G signal, a i imao ga je do nedavno, bar sto se brzina tice...

Kuca mi se nalazi na takvoj lokaciji da su s jedne strane samo druge niske obiteljske kuće, s jedne strane livada, pa more i otoci. Nikakva suma, zgrade i sl...

Sto se desilo i sto mi je raditi da dobijem nazad signal koji sam imao. U suprotnome mi homebox nema smisla, zato sam i prešao s drugog pruzatelja Internetskih usluga k A1 jer na ovoj lokaciji nije mogao pruziti brzine veće od 5 Mbit/s obzirom na stare bakrene parice i nepostojanja optike...

Ugovor imam s A1 na 2 godine, ali ovdje nikako ne ispunjavaju ono sto je ugovoreno...

Hvala na savjetima
Razina korisnika 3
Vraća se oprema, skupi je kurirska služba ili je vratiš sam posto ovo prvo traje i traje. Zaključan je.
Na jednom forumu sam pročitao da Homebox ruter ZTE 283+ nije zaključan, jer je korisnik u njemu probao SIM karticu od Tele2 pokućnog interneta i radi, samo se mora promijeniti APN adresa.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vraća se oprema, skupi je kurirska služba ili je vratiš sam posto ovo prvo traje i traje. Zaključan je.
Hvala na odgovoru. Vratio sam odmah sve na staro. Nadam se u ponudi VIP-a uskoro vidjeti CAT6 router...
Samo još nešto... nakon isteka ugovora ako više ne koristiš uslugu - router ostaje kod tebe ili ga vraćaš VIP-u?
I je li uopće otključan?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da neće ić. U najmanju ruku van dobivenog uređaja ne odgovaraju za nikakve tehničke uvjete ni podršku. Mimo toga brzine su ograničene s razlogom. U najgorem slučaju mogu ti uskratiti uslugu i raskinuti ugovor zbog kršenja fair use politike...
Poštovanje! Je li moguće kupiti neki drugi CAT6 router pa SIM karticu iz Homebox-a koristiti s njim? Pitam jer nisam siguran koliko je to legalno s obzirom na to da na naljepnici piše da se krše uvjeti korištenja...
Ja sam doslovno na 5 minuta isprobao karticu staviti u mobitel da testiram brzinu i brzine su duplo veće...
Kako to ipak nema smisla koristiti na mobitelu, pitam mogu li uz dopuštenje službe za korisnike promijeniti router i kako dobivam to dopuštenje?

Hvala svima,
pozdrav!
https://imgur.com/a/s03OQ4l 3G je bolja za download, a upload može se i čekati malo, tako da 4g nije 4g nego neka šala...
Ni ja nemam nista osim homeboxa, ukljucio sam 3g mrezu na konfiguracijskoj stranici i sad ide 25 mbps
Hvala. Iako izgleda da je to za mobitele a ja nemam broj u vipu, već samo homebox.
Sorry što malo offtopicam, ali gdje se može provjeriti količina potrošenih podataka? https://moj.vip.hr/secure/residential/status
Sorry što malo offtopicam, ali gdje se može provjeriti količina potrošenih podataka?
Proslo 9 mjeseci od mojeg zadnjeg zaljenja ali uzalud, prije se dijete rodi nego oni poprave brzinu interneta....dakle, da stvar jos gora bude cekao sam da se ovaj forum ucita barem oko 30 sekundi, potroseno 46750MB/100000MB, ali brzina ode ode ode samo da nije 0 nego je 1.5mbps/2mbps uz VIPnet-ov server na legacy.speedtest.net i ping 120ms, naravno, to vise nema smisla, ne mozete li odzati to jadno obecanje da internet ide do 100mbps dok je preko wi-fi najbrze moguce 72mbps, a kablom 100mbps, lazete ljude, i kradete, brzina mi je sada kao da sam potrosio 100GB.....ALI JE POTROSENO SAMO 46750/100000
[img]http://www.auplod.com/u/ualopdabc71.png[/img]
Samo me zanima zasto imam slab download,rekli su da ide do 120mbits a ja imam 5,6 mbits
Nedavno uzeo Homebox i mogu reći da su mi sumnjiv i mislim da nas muljaju.
DL mi je, kada imam max signal oko 20.
Zanimljivo što mi na službenom mobitelu koji je na vip-u, kada stanem kraj rutera DL oko 70!!
Dakle, nije do opterećenja mreže, niti signala, nego jednostavno ne propuštaju koliko obećavaju.

Odgovori