Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32648 pregleda

Razina korisnika 1
Pozdrav svima,
dakle zbog lokacije na kojo jse nalazimo bilo je ili 4G internet ili MAXtv-internet... nema baš neke ponude.
Informirali smo se o ovom VIP 4G homeboxu par mjeseci, imamo VIP 4G smartphone koji rade OK, svjesni smo kaj je to "flat" ponuda, sve 5. Zvali nas iz "zastupniče tvrtke" da nam nude zbog lokacije TURBO homebox... bili smo u VIP centru, kažu nam pazite da li vam dobro radi signal ostalo je "easy peasy".

Došao uređaj MF283 plus, čekali uključenje 2 dana, ajde ono, nije drama... počeli mi koristiti, sve radi... piše full signal, 72mb/s... spojio sam i antene, ajde nisu riblja kost pa koga briga nek se nađu.

Idem gledat malo live stream. I kreće... Trza. Smanjujem rezoluciju. Sa 1080 na 720. Trzucka, al slika je ono... srećom znam napamet brojeve igrača i pozicije. Upalio youtube, HD. nema šanse. rušim opet na 720.

Dakle, idem na speedtest:



Hmm... turbo kažete-- 120mb/s...
OK

Idem provjerit simple uploadom i downloadom filea. Uzmem 160MB, dižem na we transfer.
160 MB uploada 95 sekundi.
160 MB downloada 58 sekundi.

E sada... jel to nekaj čudno, ili kaj? Da možda probam reinstalirat Wifi software na laptopu? Ali i SmartTV se vuče.

Odgovora 128

Isti problem imam. Potrosili 100GB, potrosili i dodatnih 100Gb za 30kn i sad mi jedino preostaje placati svaki dan 10kn za Dnevnu Opciju. Kad sam sklapao ugovor receno mi je da se opcija dodatnih 100Gb za 30Kn moze neogranicenio broj puta aktivirati u mjesecu. Jutros mi agent na SZK kaze da moze samo jednom ?! Znaci, pri sklapanju ugovara sam prevaren. Sramota, sta drugo reci.
Ja sam jučer kod frendice bio i vidim ima homebox i pitam ju kako "menađiraju" 100gb na mjesec,mislila je da imaju flat pa sam joj objasnio foru.Nitko joj nije točno rekao tj pokazao asterisk na ugovoru.Zanimljivo da ispada da 8/10 novih korisnika misle da imaju flat 24h što nije istina.
Meni osobno nije toliko do brzine,šta će mi 120mbita kad ih pojedem u 100gb do kažeš "vip".Dajte nam min 10mbita kad pređemo 100gb ili dignuti cijenu na 200kn i flat i amen.Tele 2 ima flat a Vip jadnici nemaju infrastukturu?nemaju novaca?nemaju menađera da malo promisle,treba upravi doma staviti brzinu na 1mbit pa ti surfaj prijatelju.Još godinu pa bježim možda u simpatičniju konkurenciju npr iskon pa da plješčem po stanu:D
zanima me prelazak na vip homebox,kakva je dostupnost u petrinji i gdje se nalaze odišaljači,pitanje za damu sunašce
pa di je sunašce
Razina korisnika 2
Da se malo nadovežem na ovu raspravu. Uzeo prošle godine Homebox Turbo. Dođe, spojim, testiram, ajme ludnica 60M download i 62M upload!! S obzirom da sam u Zagorju, odlično. Ni jedan fiksni ne može ni blizu tome. Prolazi tako vrijeme i sve manje-više radi kako treba, do prije nekih dva tjedna. Sve nekako sporo primjetih, ali ne obračam baš pažnju sve do danas, kad pokrenem Speedtest i kad ono u čudu:



1.93M download i 28.9M upload. !!!!! Ljudi moji OVO NIJE ISTINA.

Samo da se nasmijem. Nazval sam sad službu za korisnike i ajme meni uspio ih dobit za 61 minutu. Da bi mi prvo rekli na Vašem Windows sistemu .... na to ih prekinem i velim da nisu Windowsi, već Mac, EEE onda pogotovo nešto ak je jaki upload, download pada itd..... bla, bla. Ma ko tu koga .ebe. Nakon toga opterećenje je na odašiljaču??? Prodaju nam fore za malu djecu. koga vraga su nudili 4G homebox, znate to je super brzi internet bla, bla, bla. i kaj sad kad se spoji više korisnika svi smo u banani. Krasno. No ako se ne varam prema nekom ugovoru i natuknicama od HAKOM-a, ukoliko operater nije u mogućnosti ispoštivati bar 70% dogovorene brzine imamo pravo na raskid ugovora. I nekako mi se čini da će se to i dogodit. Ovo je totalna pljačka, uredno uzimaju pare i još obračunavaju kamate, ak ne platiš u roku, i 202 poruke i sto čuda, a kad ih zoveš nemreš ih dobit, a i onda daju takve odgovore, koje usput čitaju iz uputstva koje im je netko napisao, jer naravno nitko od njih nezna ništa.

Uopće nije više nikome za vjerovati bilo šta, svi obećavaju brda i doline, a onda nakon godinu dana te odj... i prebacuju na neku drugu firmu (kaj se tiće spajanja) u mom slučaju dobivam internet preko Iskona, a Vip-ov sam pretplatnik. SRAMOTA, samo s time ću završiti SRAMOTA.


To je ono što se svima dešava nakon nekog vremena. U prva 3-4 mj. išlo svaki dan 60+ mbps. Sad već godinu i pol ne ide preko 4 mbps. Žališ se stalno i nitko te ne hebe. Samo te bombardiraju glupostima. Meni i nije toliko više krivo, eto ugovor ističe jako brzo i bježim od njih glavom bez obzira (osim ako ne vidim poboljšanje u nekoliko narednih dana).

Prvi susjed već godinu dana piči Tele2 pokućni na 70 mbps. I nema smanjivanja brzine.
A mi ovdje u okolici, svi koji smo na Vip Homebox, se patimo često i na 1 mbps. Jako zanimljivo je to što se ovo svima desilo koji su na Homebox (prvih nekoliko mjeseci 60+ mbps onda poslije banana).

Fora je da te probleme nitko od Vip-a ne želi riješiti. Čekaš ih po sat vremena na tel. da bi ti rekli provjerit ćemo (naravno nitko ništa ne provjerava kad se skineš sa telefona). Pišeš im službene prigovore gdje ti odgovaraju glupostima nakon 15 dana da je to nemoguće (da se brzina spusti na 1 mbps na 4g signalu...). Jednostavno rečeno: nevjerojatni su!

Oni koji žele uzeti ovo *bleep* od Homebox "Turbo" (da turbo je sigurno prikladan naziv) preporučio bih da pročitaju nekoliko postova ovdje, uvidjet će puno puno problema koje nitko ne rješava. Pa sad...

Nakon svega staviš dvije Iskre p56, 4G signal pršti koliko je jak, ide na -70 db SNR (sve u full-u) a ti se vučeš kao puž i dalje na 4 mbps. I sad nek kažu oni ko koga tu j...
Razina korisnika 4
Bok @Jajalo
Dakle, prvo obavijest - post ti je mrvicu editiran radi neprimjerenog rječnika, pa je sad u skladu s pravilima foruma 🙂
Razumijem nezadovoljstvo, i mi se zbilja trudimo pomoći. Kako postoji određeni broj nezadovoljnih korisnika, tako postoji i velik broj zadovoljnih korisnika, i zbilja mi je žao št se stječe određena slika, koja nije posve točna.
Ako je potrebna provjera, podatke nam je potrebno poslati OVDJE pa ćemo proslijediti na nadležni odjel.
Razina korisnika 2
Ok, eto poslao sam po 'ko zna koji put. Znam da od toga i dalje neće biti ništa, ali hajde da Vas vidim.
A sad što ja stječem takvu sliku... pitam se koji je razlog, hm da vidimo..., jel treba nabrajati još jednom sve probleme? Naravno da je točna slika. Evo ima nas 10-ak ovdje (u okolici) kojima se desio isti problem, dakle prva 3-4 mjeseca 60 mbps, dalje 4 mbps. A isto tako ima ih hrpa ovdje na forumu sa identičnim problemom. Kakvu će oni sliku stvoriti o vašoj usluzi... baš se pitam.
Jel netko uopće od Vas čita da nisam samo ja u pitanju već cijela okolica? I što je najgore nitko ne reagira na naše pritužbe.
Ali gle meni nije više toliko važno, hoćete-nećete, ugovor jako brzo ističe. Pa Vi sad kako želite.
Razina korisnika 4
Hvala ti na javljanju, čujemo se dalje putem inboxa.
Pozdrav.... Kod kuće imam homebox koji je do sad dobro radio, ali prije nekoliko minuta internet mi je jako usporio. Sve lampice mi svjetle plavo, osim one 3g/4g koja svjetli zeleno. Što trebam učiniti kako bi vratila brzni od prije?
Pozdrav @Darija Dravinec
variranje brzine na mobilnoj mreži koju koristi Homebox uređaj je normalno.
Bilo bi svakako dobro da prijaviš Tehničkoj podršci situaciju i da im se po mogućnosti javiš kada ti se dogodi da je protok podataka spor.
Prijava i analiza u realnom vremenu daje puno bolje rezultate kod traženja uzroka problema..

Poz!
znaci jos uvijek nisam potrosio svih 100gb iz paketa a brzine su mi 0.51mbps i ping je 468ms testirano vise puta i uvjek je isto imam srece ak bude 2mbps maksimalno.
Razina korisnika 1
Ima li tko zadnjih par dana problema s brzinom downloada na Homeboxu (Slavonija i Baranja)? Prošli tjedan sam imao oko 20 Mbps, zadnjih par dana je jedva 8. Ping i upload su u redu (20ms, 18 Mbps). Ponekad se prebacuje na 3G po noći. Router kaže da je LTE signal do kraja.
Kratko i jasno, popravite ovo, tako je zadnjih nekoliko dana, do jučer su mi prodavali sranja da je dosegnut limit od 100gb (što nije bio), pa da čujem koja je izlika danas?

Ime i prezime korisnika: Siniša Živanović broj: 048 650 536

Imate ovdje sve što Vam treba pa me ne šaljite ne telefonsku podršku koja je izgleda beskorisna.
Razina korisnika 4
Kod mene je taj problem da je brzina sa 40Mbps, pala na svega 5Mbps, na kartama pokrivenosti lte signala točno se vidi da moja kuća više nije pokrivena signalom!
Razina korisnika 1
Realno meni ni ne treba više od 10-15, ali 3G i 4G signali su ovih dana divljali. Evo danas nije pao sa 4G na 3G, ali brzina varira preko dana od 5 do 20.

S druge strane, oduvijek me je zanimalo imaju li Vipovi tehničari neku posebnu kartu pokrivenosti (za razliku od one javno dostupne na Vipovim stranicama), a dobro bi mi došla i karta Vipovih 4G antena, ako takva uopće postoji. Recimo, meni su u našičkoj poslovnici rekli da imamo Vipovu 4G antenu na silosima na istoku grada, ali na HAKOM-ovoj karti je tamo nema.
Razina korisnika 1
Siniša, izgleda da im je vrijeme za povećanje kapaciteta. Ne može se očekivat da, za razliku od fiksnih linija na koje su spojeni samo fiksni korisnici, uz milijune mobitela sve radi idealno na bežičnim mrežama. Ali kod mene je čudnija situacija - upload je brz, ali download je sinoć jednostavno krepao.
Razina korisnika 1
EDIT:
Kontaktirao sam HAKOM, kažu da na silosima stvarno postoje Vipove 2G/3G/4G antene (samo nisu još evidentirane na karti), tako da sam od njih udaljen svega 3.5 km zračne linije. I danas su ping i upload u redu, ali download je katastrofa (i ne, NISAM potrošio 100 GB, već svega 10-ak). 4G signal je od -94 do -100 dBm. Također, primijetio sam da problem nije lokaliziran kod mene u Našicama, već ga imaju i oko Zagreba.
Pozdrav... Imam homebox i ugovor još godinu dana ali zadnjih par mjeseci je katastrofa, stalno puca veza stalno je 3g signal, pa me zanima koja je minimalna brzina, znaci spojio bi ruter na hakometar i sada koja je minimalna brzina da bi imao pravo na raskid ugovora... Hvala..
Razina korisnika 1
Ne bi znao kolika treba biti minimalna, ali znam da se dosta ljudi iz Slavonije i okolice Zagreba zadnjih dana žalilo na brzinu, tako da je problem 99% na Vipovoj strani. Neka to srede jer nije normalno da na gotovo punom 4G signalu budu takve brzine, a što je najsmješnije da (u mom slučaju) upload brzina valja, a download se vuče bez da sam potrošio 100 GB prometa.
Slično, ponekad je katastrofa download ... upload se drži oko 20Mbps, download često jako zašteka... nema tu govora o turbo brzini, o 200Mbps.... to bude i ispod 4Mbps, po mjeraču, a realno je to manje. Usluga je prodana, do uvjeta korištenja možeš doći samo na upit i dobiješ link koji sliči na ovo... ..*bezvezehttps://fhczucitc,fduw9qbk,fjfc.hr ... pa kako to niste sami pronašli ?! :)
lako, zar ne?!
Savjet kako onda raskinuti ugovor a da se ne plaćaju penjali, bio sam ih pitao za izračun i rekli su 1500 to mi je previše... Do 500 bi pristao samo da se ne zezam vise s time..
Razina korisnika 1
Evo, upravo morao resetirati ruter (vjerojatno po 20. put otkako ga imam). Pa majku mu, zar je toliki big deal konačno riješiti te Vipove DNS servere, a ne da svake noći postoji mogućnost da na PUNOM 4G signalu nema neta? Ajde, razumio bi da je signal problem, ali NIJE i telefon radi savršeno, tako da stvarno ne znam?! Prebacim na Googleove DNS servere i radi 10 minuta, i opet ista stvar. Ako se ovo nastavi, bit će mi žao što sam otišao sa svoje STABILNE 2 Mbps parice.
ja zadnjih mjesec dana imam problem s brzinom, znaci s 30-70mbps mi pala na svega 1 megabit do 5.. ne mogu nista igrati jer mi minimum 10 megabita treba za stabilno gejmanje.. imam full LTE signal, pokusavao sam i pored rutera s mobitelom brzinu, ista stvar, skroz pala, znaci do ethernet kabla nije..

razgovarao sam sa szk, ustanovili smo da je do sim kartice, sto cisto ne vjerujem zasto bi zbog nje padala brzina ali ajde, sutra cu otici do vip centra i zatraziti novu..

http://www.speedtest.net/result/7296513744
Razina korisnika 1
Nema smisla da je do SIM kartice, to ću ti odma reć...
brzina se donekle ustabilila.. nisam bio u vip centru, ali kako god, bitno da se ustabililo..

Odgovori