homebox brz

  • 22 March 2020
  • 7 odgovora
  • 2051 pregled

Poz,znaci zadnjih 10 dana je brzina smjesna,0.4 bude,i ja takvu brzinu da placam? Imam smart tv nit mogu film pogledat nit mogu otvorit pisljiva 24sata na mobitelu,u cem je problem? Kao da smo zapeli 15 godina u proslosti. Ima li nacina da raskinem taj ugovor? Hvala lp

 


Odgovora 7

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Sumi1712, žao mi je zbog nezadovoljstva uslugom koju koristiš :confused:  Jesi li već razgovarao s kolegama na tehničkom odjelu vezano za brzine i mogućnost raskida bez naplate penala ako po usluzi još imaš ugovornu obvezu?  Na stranici: https://bit.ly/3bjwRZB možeš podnijeti prigovor na kakvoću usluge, kolege će napraviti detaljnu provjeru i kontaktirati te. Ako je potrošen paket GB po punoj brzini ona se spušta na 2 Mbit/s, u tom slučaju možeš aktivirati jednu od opcija na stranici: https://bit.ly/3dn6PXo . 

Pozdrav,razgovarao sam prije mjesec dana,jedan gospodin(ako se moze tako reci)poklopio je slusalicu cim sam spomenio da sam zvao vec dva puta,znaci ni netrudi se pomoci nego odma slusalica dole,a sto se tice paketa po punoj brzini ja nisam imo brzinu vecu od 8-9 odkad sam uzeo homebox..hvala

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Sumi1712 , kao što je kolegica Ivana predložila, slažem se da prvo trebaš provjeriti kako stojiš s mjesečnom potrošnjom na Homeboxu.

Ako pretpostavimo si premašio punu brzinu iz paketa zbog aktivnog streamanja na TV-u, moguće je da brzina padne do 2 Mbit/s. 

 

No, recimo da si već provjerio i da to nije slučaj. Tehničari bi kao idući korak predložili da podesiš antene na Homeboxu, da provjeriš kakav je signal inače na tvom području i da uređaje koji koriste internet izravno spojiš na Homebox kako bi postigli veću brzinu

Nadam se da će ti ovi savjeti pomoći, no u slučaju da si sve ovo već probao - obavezno se javi i našoj tehničkoj podršci.

 

Poz,jucer sam razgovarao s vasim tehnicarima,oni su mi rekli da resetiram pa da ugasim pa da premjestim antene,sve sam napravio da bi opet brzina bila od 0,4 pa do 0,9,mislim da imam vise nego opravdane razloge da napisem prigovor i raskinem ugovor jer je ovo uzasno.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Sumi1712  Pozdrav, žao mi je zbog potekoće. Ovim putem nemamo mogućnost provjere tvoje usluge, zato te molim da se ponovno javiš našem odjelu tehničke podrške. 

Razina korisnika 2

jednostavno je, sva djeca koja sudjeluju u školi za život u ovoj godini dobili su tablete sa A1 karticama u mojem području je to novih 70-ak korisnika, uz to skoro nitko ne ide na posao plus djeca koja ne idu u školu znaći svi oni su na internetu od 07 ujutro pa do kasnih sati mreža je preopterećena pa tako su i brzine u banani, tek nešto prije ponoći se nazovimo ista unormali između 5 do 7 mbps. jasno mi je da nisu mogli ovo predvidjeti pa nisu ni pokušavali povećati kapacitet mreže i i 4G pokrivenost. mreža je i dalje jadna kakva je i bila….. nikakva tehnička služba ti neće moći pomoći oko problema sa brzinom odnosno reči će ti ga forsiraš 3G ili 4G trajno riješenje ne postoji…. a vjerojatno si i zavržio i u “FAIR USE” paketu kao i večina nas ovdje ….

a izgleda da nemaju ni volje, kao da je moto firme minimalna ulaganja maksimalna dobit…..

sretno

P.S: tražio sam da vrate brzinu na 40 ak mbps (kakva je i bila u početku korištenja HB)  i jedino što mi nude je raskid ugovora uz to da platim penale!?!?!?

 

Odgovori