Riješeno

Homebox

  • 15 February 2020
  • 1 odgovor
  • 4309 pregleda

Pozdrav,


Za aktivaciju Moj A1 aplikacije trebam unijeti kod koji sam dobio na zahtjevu za uključenje tarife, međutim na toj zahtjevu ima previše brojeva i ne znam koji se smatra tim kodom te molim za pomoć.

 

Usto me još zanima kad će mi ukljućit tarifu, prvo su mi u poslovnici rekli odma, ali naravno nije bilo odma, kad sam nazvao službu za korisnike rekli su mi drugi dan do 10, prošlo je i to a lampica 3g/4g i dalje svjetli crveno i kad uđem u postavke rutera piše mi da SIM kartica nije valjana..

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 17 February 2020, 23:00

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Tomislav2966 za ulogiravanje je potreban registracijski kod koji se nalazi na ugovoru. Kod ima 12 znamenki a isti možeš saznati i pozivom u službu za korisnike na besplatni broj 0800 091 091.

Odgovori