Homebox

  • 6 October 2018
  • 2 odgovora
  • 360 pregleda

Pozdrav,
uzeo sam homebox i dosao mi je kuci u cetvrtak i ne mogu ga koristit jer mi pise neispravna sim kartica,kada ce se to aktivirat

Odgovora 2

Forum inače nije kanal komunikacije putem kojega se prijavljuju tehničke poteškoće, jer se iz postova korisnika ne može znati o kojem se priključku radi i u većini situacija se treba pristupati individualno.
Na forumu članovi foruma postavljaju upite i iznose poteškoće, a ostali članovi foruma pokušavaju savjetom riješiti nastalu situaciju. Rješenje je tada svima vidljivo, i neki od budućih čitatelja foruma tako mogu doći do rješenja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK, to ti je najbrži način.
Možeš im i poslati mail s upitom, ali za mail im je službeni rok za odgovor 15 dana pa ne preporučam za ove hitne slučajeve. Na Facebooku u inbox isto relativno brzo reagiraju.

Odgovori