Riješeno

HOMEBOX

  • 30 January 2018
  • 2 odgovora
  • 1264 pregleda

  • Tek sam došao
  • 0 odgovora
Poštovani, danas (30. siječnja 2018.) smo priključili Vaš Homebox Huawei B310 koji smo dobili potpisivanjem ugovora na 24 mjeseca. Pri potpisivanju ugovora dogovoreno je da nam broj fiksnog telefona ostane isti kao prije (032 590 866), no kada smo uključili Homebox situacija se promijenila te smo shvatili da nam se broj fiksne linije promijenio. Možete li nam pojasniti situaciju? Hoće li se broj promijeniti u roku 24 sata od aktivacije?
Unaprijed hvala na odgovoru,
Iva Ćavar.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 30 January 2018, 18:09

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako je tako dogovoreno, broj još nije prenesen pa imaš privremeni. Da budeš 100% sigurna, provjeri potpisane papire i nazovi SZK pa pitaj.
Tako je i kod mene

Odgovori