Riješeno

Flatbox DUO

  • 26 December 2020
  • 18 odgovora
  • 2635 pregleda

Od prije nesto vise od mjesec dana imam ovaj Flatbox DUO paket,prvih 15 dana je radio odlicno,brzine su bile i vise nego dovoljne u 99.2% vremena uz pokoji pad brzine koji je rjesavao restart ovog ocajnog rutera.

Da bi nakon 15 dana poceli problemi sa drasticnim padom brzine,povecanjem pinga i ostalog. Nakon milionskih poziva podrsci i njihovoj lazi o Odrzavanju mreze i baznih stanica itd da bi na kraju bilo "povecanje korisnika" ,dobro ja razumijem povecanje korisnika,ali da vi imate previse korisnika u 3 ujutro i ja imam brzinu od 5mbs to ne razumijem,dok je prvih 15 dana brzina isla do 100mbps ,ali naravno prvih 15 sana sam imao pravo na raskid ugovora sad nemam 😀 ( jako pametno ) .

Poslao sam poruku zadnji put vasoj podrsci na fb ako ne ide prisilni raskid ugovora i kraj.

Takodjer jos jedno pitanje,posto ovo cudo od ocajnog rutera se bootuje jako dugo,imam novi ruter ,bolji dali mogu karticu iz ovog prebaciti u njega,samo je problem moram ju isjeci posto je utor kod ovog manji,ali zanima me ako bude zakljucan na drugu mrezu dali mogu dobiti novu karticu? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 26 December 2020, 10:51

Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Robin_002, pokušaj promijeniti mrežu na 3G, vjerujem da će usluga puno bolje raditi. 

SIM karticu iz Flatboxa nije dozvoljeno vaditi i stavljati u drugi uređaj sukladno uvjetima korištenja terminalne opreme i realizacije Homebox priključka.

Također, tvoje korisničko pravo je poslati pisani prigovor na sluzba.za.korisnike@A1.hr te pričekati na odgovor kolega s nadležnog odjela. 

Isti k****, izvolite fino rjesit to ,restartujem ovo cudo od jutros ne bi li normalno radilo.

Od prije nesto vise od mjesec dana imam ovaj Flatbox DUO paket,prvih 15 dana je radio odlicno,brzine su bile i vise nego dovoljne u 99.2% vremena uz pokoji pad brzine koji je rjesavao restart ovog ocajnog rutera.

Da bi nakon 15 dana poceli problemi sa drasticnim padom brzine,povecanjem pinga i ostalog. Nakon milionskih poziva podrsci i njihovoj lazi o Odrzavanju mreze i baznih stanica itd da bi na kraju bilo "povecanje korisnika" ,dobro ja razumijem povecanje korisnika,ali da vi imate previse korisnika u 3 ujutro i ja imam brzinu od 5mbs to ne razumijem,dok je prvih 15 dana brzina isla do 100mbps ,ali naravno prvih 15 sana sam imao pravo na raskid ugovora sad nemam 😀 ( jako pametno ) .

Poslao sam poruku zadnji put vasoj podrsci na fb ako ne ide prisilni raskid ugovora i kraj.

Takodjer jos jedno pitanje,posto ovo cudo od ocajnog rutera se bootuje jako dugo,imam novi ruter ,bolji dali mogu karticu iz ovog prebaciti u njega,samo je problem moram ju isjeci posto je utor kod ovog manji,ali zanima me ako bude zakljucan na drugu mrezu dali mogu dobiti novu karticu? 

još jedna ista tema.

Vi ljudi stvarno ne znate za što služi forum.

 

 

ovo ne razumijem??

 

Takodjer jos jedno pitanje,posto ovo cudo od ocajnog rutera se bootuje jako dugo,imam novi ruter ,bolji dali mogu karticu iz ovog prebaciti u njega,samo je problem moram ju isjeci posto je utor kod ovog manji,ali zanima me ako bude zakljucan na drugu mrezu dali mogu dobiti novu karticu? 

 

Tko ako bude zaključan na drugu mrežu?

Od koga bi tražio drugu karticu?

 

 

mozes slobodno staviti sim karticu u bolji router, nece ti nitko doci doma provjeravati.. preporucujem ti jos da nabavis pravu antenu za 4g, tek onda dobijes velike brzine.. ali da, situacija je trenutno katastrofa, tragicno je koliko ne ulazu u infrastrukturu..

Razina korisnika 4
Bedž +1

Samo ovo zadnje ti je istinito, a ostalo njak… Antene ne trebaju, jer je signal full, a ni routeri nisu potpuna katastrofa, jer su prije i oni davali velike brzine.

Ali, zadnjih 15-ak dana su se popravili. Barem meni.

 

definitivno su bolji rezultati na novom routeru i s antenom, ali ako si zadovoljan onda je to to

Razina korisnika 7
Bedž +4

Samo ovo zadnje ti je istinito, a ostalo njak… Antene ne trebaju, jer je signal full, a ni routeri nisu potpuna katastrofa, jer su prije i oni davali velike brzine.

Ali, zadnjih 15-ak dana su se popravili. Barem meni.

 

Pa signal ti nije full to što gledaš te ledice to je nepouzdan pokazatelj. Pogledaj šta ti piše u sučelju routera pod Informacije o statusu i zatim napiši što ti piše pod jačina signala po tvom UL signal ti je oko -100dBm

Razina korisnika 4
Bedž +1

Evo, brzina mjerena i sa Edge i Chrome, jer im u pravilu nikada nije ni približno ista brzina uploada.

 

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Kad ćeš imati jačinu signala ispod -70dBm onda ćeš imati i brzine i stabilnost veze.Tvoj signala je -92dBm

 

 

Kad ćeš imati jačinu signala ispod -70dBm onda ćeš imati i brzine i stabilnost veze.Tvoj signala je -92dBm

 

 

e to je vec nesto :)

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ne znam ima li to veze, jer sam imao i veće brzine (oko 50Mb/s) sa slabijim signalom (-109dBm).

Razina korisnika 7
Bedž +4

Naravno da ima veze tad si mogao imati i preko 100Mbps sad je očito došlo puno korisnika i brzine se smanjile ali bolji signal veće brzine primjer loš signal 3Mbps dobar signal 5Mbps

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ma, kad mi je router bio na katu i imao signal oko -84dBm nisam mogao dobiti brzinu veću od 50Mb/s, a kad sam ga spustio u prizemlje, brzine su ostale iste, iako je signal je postao slabiji (oko-92dBm). Prije oko 2 mjeseca brzine se pale, iz već znanih razloga, ali se prije 15 dana nešto poboljšalo i sad mi rijetko padne ispod 20Mb/s.

Pozdrav, 

Ja sam korisnik homeboxa od 11.tog mjeseca, tokom dana mi nikada ne vata brzinu iznad 1Mbps, znači za apsolutno ništa se nemože koristiti, neznam šta da radim da makar dobijem 5 Mbps ako ništa bolje od tog nemože…

 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Za početak, po gornjim preporukama, uđi o postavke routera pa provjeri jačinu signala.

Jačina signala mi je -103 dBm... 

Razina korisnika 4
Bedž +1

Izgleda da ti je lokalna bazna stanica dosta zagušena, jer evo pomjerio sam svoj router i dobio (meni slabiji) signal od -101dBm i brzina mi se manje-više nije promijenila.

 

Svakako probaj premjestiti router radi boljeg signala, jer po tablici, koju je kolega postavio, to spada u “jadan” signal.

A mica sam po stanu, svugdi je li-la. Al neznam koliko mi smisla plaćat punu uslugu a dobivam nit 1 Mbps interneta (od 17-22 ne prelazi nit 0,4 Mbps), isto mi je ko da ga nemam. Posla sam mail i na sluzbu za korisnike al mi nista nisu odgovorili 

Odgovori