Riješeno

Flat nakon ponoci?

  • 3 March 2018
  • 2 odgovora
  • 533 pregleda

Pozdrav,
Imam tarifu homebox interneta od 30GB, te mi je receno da nakon ponoci( 00:00-08:00) internet postaje Flat. Probao sam jednom i sve sto sam napravio tijekom tog vremena kad je internet “flat” racunalo mi se u normalnu potrosnju.
Moram li nesto napraviti s ruterom prije koristenja nakon ponoci ili nesto drugo da mi se potrosnja kad je internet navodno flat ne racuna u normalnu?
Hvala na pomoci,
Lp!
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 5 March 2018, 10:16

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +4
Prelistaj malo teme na forumu. Puno se o tome pisalo. Dosta korisnika ima isti problem i isti do danas nije u potpunosti otklonjen od strane Vipneta. U svakom slučaju imaš pravo uložiti prigovor.
Razina korisnika 3
Ako si primjetio da ti se obračunava promet koji si ostvario nakon ponoći, svakako uoži prigovor. Tehnički ne trebaš ništa napraviti već bi sve trebalo ići automatski. Najbolje ti je poslati prigovor na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr pa da provjerimo detaljnije što se kod tvoje usluge dešava.

Odgovori