Da li je moguće da se za šest dana potroši 100GB

  • 9 January 2017
  • 19 odgovora
  • 17441 pregled

Uslugu imam od 17.12.2016.i imam probleme kao i većina forumaša.Imam problem ne mogu koristiti 4G jer mi telefon neradi,zvao sam teh.službu rade na tome poslije N. godine će se to popraviti.Onda nakon šest dana ovog mjeseca djeca nemogu koristit internet, nazovem teh. službu oni ladno potrošili ste podatkovni paket,brzina vam je najmanja itd.... Ja zamračio jer sam sklapo s agentom Vipa na neograničen internet.Dali mi netko može ovo objasniti i što da radim,HVALA!

Odgovora 19

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ubuduće čitaj što potpisuješ...
Za početak ne trebaš postavljati isto pitanje i otvarati nove teme s istim postom na 5 mjesta... Odaberi jedno.
Ni prvi ni zadnji... Hrpa ljudi je "neograničeno" shvatila neograničeno, iako "neograničen mobilni internet" ne postoji ni u teoriji... Najjeftiniju (teoretski) "neograničenu" opciju na mobilnom internetu ima HT u internet danu koji ako bi se svaki dan aktivirao izađe cca 300kn...

Uvjeti su sasvim jasni, to što nitko ne voli čitati što potpisuje je druga stvar.
100GB po punoj brzini, pa smanjenje na minimalnu zakonsku... Fair use. Homebox je mobilni internet iako je fixsiran routerom. Kad bi se svi korisnici nakačili na baze i šibali promet kao da su na kabelu dok kažeš "mreža", svi bi kolektivno opet surfali uz 3-4 Mbps, umjesto 30, 40 i više...
Imao si testni period u kojem si sve mogao vratiti, sad teško možeš išta više do isteka ugovora bez plaćanja penala.
Možeš im slati prigovor i biti dosadan da ti nije naglašeno ograničenja, ali sumnjam da će ti proći jer si ugovor potpisao (pretpostavlja se uvjete pročitao) i već neko vrijeme koristiš...
Kao i većina koji su se javljali po ovom i drugim forumima bojim se da ćeš se morati poklopiti po ušima, djeci zabraniti online igranje i stream, željene veće sadržaje skidati noću, a po danu koristiti internet u okviru 3GB dnevno...
Što se tiče 4G poziva, problem je u rješavanju... SZK testira i konfiguracija, tu ima tema, nekom je proradilo, nekom još rade. Hrvati nemaju VoLTE i zato je komplicirano.
Razina korisnika 5
Da dodam još kako taj paket nema veze sa 100 gb ako se zna da je obračunska jedinica 1 MB. Vip je povećao obračunsku jedinicu prošle godine za 10 puta a to malo ljudi zna/primjećuje. Isto ko da ti daju 300 GB uz 20MB obračunsku jedinicu, isto bi bilo.

100 gb je jako puno čak i za stream, ali uz takvu obračunsku jedinicu se troši brzinom svjetlosti pogotovo ako je spojeno više uređaja gore koji su stalno online.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ne da je moguće 100Gb smlatit u 6 dana, već ga je moguće smlatit u 6h, i manje.

Ako uzmemo prosječnu brzinu homeboxa (po komentarima ovdje) da je 50Mbps, to je cca 6 MB/s. Ako imaš paket od 100 Gb, jednostavnom matematikom dolaziš do računice da tu količinu podataka možeš skinuti za cca 4 i pol sata! Pa sad, ako se djeca nakače na kakav torrent - paket nestane u roku od odmah.

No zato treba paziti kako se koristi, što se skida po danu a što ne. 100Gb prometa je i više nego dovoljno za neko normalno surfanje (do prije koju godinu smo u HT-u imali adsl pakete od 2 i 10Gb i ljudima je to bilo sasvim dovoljno!) ... no naravno, ukoliko se 24/7 visi na Youtubeu, torrentima, facebooku i sličnim stranicama to mora planuti vrlo brzo. Zato prije uzimanja treba dobro pogledati što uzimamo i odvagnuti da li to odgovara našim potrebama ili ne, baš kao i bilo koji drugi proizvod koji kupujemo negdje, nije sve za svakoga.

Ako je moguće probajte napraviti zamjenu homebox linije za vip adsl, to su znali odobravati jer im je fiksna usluga uvijek bila veći prioritet nego homebox. Ako ne dopuste, djecu i ukućane na edukaciju kako se koristi ograničeni internet i sa 100Gb mjesečno (i noćnim flatom) itekako se može živjeti!
Razina korisnika 2
Ubuduće čitaj što potpisuješ...
Za početak ne trebaš postavljati isto pitanje i otvarati nove teme s istim postom na 5 mjesta... Odaberi jedno.
Ni prvi ni zadnji... Hrpa ljudi je "neograničeno" shvatila neograničeno, iako "neograničen mobilni internet" ne postoji ni u teoriji... Najjeftiniju (teoretski) "neograničenu" opciju na mobilnom internetu ima HT u internet danu koji ako bi se svaki dan aktivirao izađe cca 300kn...

Sunašce, ti si meni draga, ali nema potrebe ga optuživati da je on kriv. Kao što smo već svi zaključili problem je u agentima, na kraju krajeva u samom VIP-u jer ih krivo obučava ili im dostavlja krive informacije. A i nigdje u ugovoru ne stoji koliki promet imaš, tako da i ne možeš znati konačni promet pri potpisivanju ugovora.
I nije svatko IT potkovan da razumije materiju odmah u startu, pa da ide na internet tražiti VIP Homebox opće uvjete korištenja. ;)

@Rolla, na temelju lažnog oglašavanja probaj raskinuti ugovor bez plaćanja penala. Samo kontaktiraj SZK, oni će te dalje uputiti. Bez obzira što je prošlo 14 dana. Primijetio sam da imaju dobru volju u vezi toga, vjerojatno zbog puno pritužbi. Meni su ponudili isto i nakon 14 dana, no meni dovoljno 100 GB + noćna pa ostao.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pravnica u meni ne podnosi plakanje "nisu mi rekli" kad sve postoji crno na bijelo, samo treba potrošiti par minuta na Googlanje ili postavljanje pitanja na nekom forumu... Nije da moraš ići u knjižnicu ili provoditi znanstveno istraživanje... Zato mi te fore prodavač me lagao baš zvuče neozbiljno i ravno u rangu pas mi je pojeo zadaću, što ću... Ne kažem da nisi ti u pravu, al i dalje smatram da odrasla pravno sposobna osoba takve stvari sebi ne smije dopuštati, radilo se o tome da ti netko proda trule rajčice, pokvareni automobil ili manjkavu uslugu...
Razina korisnika 2



Ovo svakako spada u moguce lazno oglasavanje ili u najmanju ruku zavaravanje potencijalnog korisnika. Nigdje pa cak ni sitnim slovima na promotivnom letku ne pisu uvjeti "neogranicenog surfanja" ali je zato istaknuta obecavajuca brzina i to crvenim slovima. Ovakav letak sigurno... ne sigurno nego 100% moze biti proglasen kao Nepostena Trgovacka Praksa od mjerodavnog tijela i na osnovu toga raskinuti ugovor. Valja samo malo masovnije uputit prema HAKOM-u primjerak ovoga letka sa zalbom.

Reklama da, reklmiraj se koliko god zelis ali na ovakav podmukao i prikriveni nacin gdje ce promotivni agent ili kopija ugovora koju cete dobiti u nekom clanku upucivati na opce uvjete Vip-a ili na opce uvjete neke Homebox tarife nije i ne spada u pravomjereno i istinito informiranje potencijalnog korisnika prije sklapanja samog ugovora.

Sigurno 50% korisnika bilo kojega ISP-a nije ni priblizno strucno da bi se snasli u proucavanju opcih uvjeta ili pravnih zackoljica ili posebnih uvjeta neke tarife telefona ili interneta...

Korisnike zanima sljedece:

1. Sta dobijaju od usluga ?
2. Koliko ce mjesecno placati ?
3. Do kada traje ugovor ?
4. Dali ima nekih dodatnih troskova ?

To na ovom letku je vrlo zavaravajuce definirano i vjerojatno kaznjivo zakonom samo treba biti malo uporan oko procedure.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zezaju te dvije stvari, sitna, mala, nebitna riječ "do" i to što internet je neograničen... To što je krajnja brzina nikakva je nešto drugo, ali to ih štiti od nepoštene poslovne prakse i zavaravajućeg reklamiranja...
Banana na štetu onih koji će nasjest, ali...
Razina korisnika 2
Zezaju te dvije stvari, sitna, mala, nebitna riječ "do" i to što internet je neograničen...

Mene osobno ne zeza nista, dovoljno sam iskusan, pravno nacitan i upucen mozda i vise nego sto smatras citajuci moj post... da sam mogu donjeti odluku oko neke ili ove usluge koju koristim vec neko vrijeme i tocno sam znao sta dobivam u smislu prometa i tarife.

Poanta je u tome da onaj tko ti je ocjenio diplomski rad nije uvidio da si osrednja pravnica jer da nisi onda bi u trenu uocila ili vidjela moguce i potencijano krsenje trgovackog prava a ne gledala u smjeru dali je ovakav moguci primjer nepostene poslovne prakse - primjeren :8
Razina korisnika 5
Moderatori?! Ovo je van okvira komunikacije koja podrazumijeva "borbu" argumentima..

Ontopic: Ovakvo reklamiranje nije od jučer, tko ima želju slobodno zatraži od Hakoma inspekcijski nadzor nad ovim letkom pa da vidimo što regulator kaže.

No isto tako ne može se amnestirati krivica pojedinaca koji ne osjete potrebu proučiti gradivo. Ako ljudi razumiju specifikacije auta i žarulja koje kupuju, nije valjda da se prije potpisa ne može provjeriti obračunska jedinica, paket i brzina. Za ta tri podatka ne čitaju se opći uvjeti poslovanja nego uvjeti korištenja na dvije stranice uz font 20 gdje piše što sve tarifa uključuje. To govorim van postavljenog pitanja autora teme, da se netko ne nađe prozvanim, jer bilo je slučajeva di su agenti na postavljena pitanja prodavali maglu, to je drugi par rukava naravno.
Razina korisnika 4
Postavili ste pitanje letka, a skoro sve firme nude mačke u vrećama, bolje da ste pročitali sitna slova ugovora što ste potpisali.

Kad me je prvi put posjetio prodajni savjetnik, pitao sam dali netko u mojoj blizini ima te opcije, otišao sam kod ljudi saznao informacije, par puta nazvao SZK i uvjerio se da je to onako kako je.

@Spaljeni

Pa na letku sve piše što si naveo, cijena, trajanje ugovora,
Razina korisnika 5
Mene osobno ne zeza nista, dovoljno sam iskusan, pravno nacitan i upucen mozda i vise nego sto smatras citajuci moj post... da sam mogu donjeti odluku oko neke ili ove usluge koju koristim vec neko vrijeme i tocno sam znao sta dobivam u smislu prometa i tarife.
Da je tako, bismo li svi raspravljali na ovoj temi?

Internet je neograničen, samo što se nakon potrošenih 100 GB brzina smanjuje na... koliko, 64 kbit/s?

Sve to piše u uvjetima korištenja, 100%.
Razina korisnika 2
Da je tako, bismo li svi raspravljali na ovoj temi?

Da. Raspravljamo o letku na kojeg naletih/vidjeh u lokalnoj trgovini... Ja uslugu koristim skoro 2mj. dok letka jos nije ni bilo tako da ne znam sta pokusavas reci, jel iz tebe isto "vristi neki pravnik" sa plagiranim diplomskim radom ili sta ?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zezaju te dvije stvari, sitna, mala, nebitna riječ "do" i to što internet je neograničen...

Mene osobno ne zeza nista


Moja greška u krivom izboru riječi... Nisam mislila tebe, već generalno, na sklapanje teksta reklame, žao mi je što si se našao prozvanim i osjetio potrebu za obranom...
Reklame sigurno ne slažu tete s pazara, itekako oni znaju što, kako i zašto stavljaju, što smiju, što ne. Ne brini se. Cijeli timovi rade na sklapanju deset rečenica, ne samo u VIPu nego u bilo kojoj kompaniji koja se bavi prodajom ičega.
Spaljeni, ovdje smo da zdravo i normalno raspravljamo o temama, nije potrebno forumaše nazivati lažnim odvjetnicima i sličnim, zamoliti ću te samo bez takvih komentara 🙂 Što se tiče samog letka, u svakom slučaju mi je žao što imaš takvo mišljenje, naime što se tiče letaka, nigdje u nijednom zakonu ne piše da na letku moraju stajati uvjeti korištenja, no mi ih zato imamo dostupnima na našem webu, te smo uvijek dostupni za pitanja putem telefona, to jest naši agenti iz službe za korisnike. Tko će uputiti prigovor i gdje je naravno osobna stvar korisnika, te ako imaš dodatnih upita uvijek smo tu 🆒
Svima forumašima puno hvala na danim odgovorima i ponekim savjetima.Pretpostavljam po Vašim pisanjima da ste jako upućeni u sve te stvari.Ja se izvinjavam što sam izazvo ove male nesuglasice, i evo još jednom Vam se svima izvinjavam ali vjerujte mi nisam ni jedan posto upućen kao i vi ,a što se tiće moga ugovora ja sam napravio kako su mi rekli iz Vipa.Stvarno ljudi nisam htio nikoga uvrjediti a na kraju sam sebe sam prezentirao kao" velikog i pametnog " poznavaoca i čovjeka,HVALA svima
Razina korisnika 5
Da. Raspravljamo o letku na kojeg naletih/vidjeh u lokalnoj trgovini... Ja uslugu koristim skoro 2mj. dok letka jos nije ni bilo tako da ne znam sta pokusavas reci, jel iz tebe isto "vristi neki pravnik" sa plagiranim diplomskim radom ili sta ?
Iz mene "vrišti" gotovo 10 godina iskustva i rada za više domaćih teleoperatera i iz tog iskustva provjereno znam da je u 99,99% slučajeva spor nastaje zbog nedovoljne informiranosti korisnika gdje se krajnji korisnik polakomi za ponudom i ne pomisli uopće proučiti što uzima i na što se obavezuje.

Nema to veze s pravom već samo s mozgom i zdravim razumom.

P.S. u pravu si, glupan sam ja koji pokušavam ukazati na neke stvari i pomoći savjetima i naučenim i usvojenim iskustvom, a ne ljudi koji potpisuju ugovore i aktiviraju usluge bez da provjere što kupuju :)

P.P.S. pravno načitana osoba... Pa i ne izgleda tako.
Ja sam skinuo 60gb teske igrice, i u internet spendings mi pise potrosnja od 50gb. Ali vipov internet mi je postepeno sve sporiji vec 6 mjeseci za redom, spao sam na 500Kbit/s download. 😃
vidim da ja nebudem išo na vip jer su lažovi,gotovo je,ostajem kod ovih mojih koji su ipak neograničeni,ovi daju navodno astronomske brzine ali možeš vraga sa tim raditi na odnosu mojih koji mi mogu dati 3 brzinu ali slušam radio,skidam sve i ista cijena
Razina korisnika 2
bježi glavom bez obzira od njih,, 200gb potrošim za 20 dana,,, kod drugog operatre za mjesec dana 100gb max..
varaju na prometu 100%

Odgovori