Brzina mreže

  • 20 March 2019
  • 4 odgovora
  • 599 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 25 odgovora
FENOMENALNA 4G MREŽA! (dzaba hard reset, nova kartica, modem, do vas je)


Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Onda pola familije uzme telefon i zove tehničku i zahtijeva da se problem riješi. 😉
Razina korisnika 1
Onda pola familije uzme telefon i zove tehničku i zahtijeva da se problem riješi. ;)
Misliš da ne zovem već pola godine? Uplaodam file of 8 Gigi, zaguši se internet na 4G,i uplodaj ponovno i tako svaki put, 3G kao i radi, ali na 2Mbps, kažu "Možemo raskinit ugovor samo jer ne možemo dostaviti uslugu, a nemamo terensku podršku". Bravooo
Razina korisnika 4
Bedž +3
@LUMIXG7 Da, ovo je jako loša brzina. S obzirom na to da se Homebox koristi putem strujne utičnice i SIM kartice, istina, nemamo "terensku" podršku. Raskid pretplatničkog odnosa ti ne odgovara? Iako ti je isti ponuđen sukladno Uvjetima korištenja.
Razina korisnika 1
@LUMIXG7 Da, ovo je jako loša brzina. S obzirom na to da se Homebox koristi putem strujne utičnice i SIM kartice, istina, nemamo "terensku" podršku. Raskid pretplatničkog odnosa ti ne odgovara? Iako ti je isti ponuđen sukladno Uvjetima korištenja.
Imao sam T-Com, žice za optički internet nisu proveli pa mi i ne treba 500kbps, a na šta god drugo da pređem, svi su na 4G, i zato su vjerojatno dosta slični vašoj ponudi, ne želim raskid ugovora, iako ga mogu dobiti kad hoću, bez penala, jer, mjesečno stvarno ne plaćam puno, a internet ima trenutaka kad je dobar, na potpisivanju ugovora je bio 60mbps, godina poslije 15, očito je da smanjuju korisnicima brzine kad uđu malo dublje u ugovor. Prešao bi ja preko svega, samo da nemam problem da mi se gasi internet dok uploadam pri velikim brzinama, ako uploadam 1mbps, ne sruši se, čim pređe 1mbps, guši se i moram gasit ruter.. i na taj način se brzo gube kupljeni i limitirani gigabajti.. šteta

Odgovori