aktivacija, homebox

  • 17 May 2017
  • 19 odgovora
  • 2577 pregleda

Razina korisnika 1
Ako mi nakon vise od 50 sati nije aktivirana 4g kartica, kome da se obratim za to? Bitan mi je internet za posao

Odgovora 19

@carter
Najbolje ti je nazvati Službu za korisnike 0800 091 091.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ako te na front desku budu molili za strpljenje i govorili da će prosljediti poteškoću dalje, inzistiraj da te odmah prespoje na tehničku podršku da se to što prije riješi inače ćeš još čekati.
@relativity
to nema veze sa tehničkom podrškom. Tek onda će završiti krivo. Stvar je aktivacije kako @carter navodi.
Razina korisnika 1
Totalni amaterizam, na stranicama stoji usluga je aktivirana u roku 24 sata. Narucio homebox 11.5.2017, stiglo 15.5.2017. Do danas nema pomaka. Na ruteru 3g/4g stoji crveno svijetlo.
Zovem sluzbu za korisnike, poštovani usluga bi trebala biti aktivirana tokom dana, oni nista vise ne mogu reci, zalosno.
Razina korisnika 4
@carter moramo pričekati dok nam se vrati potpisana dokumentacija. Ako nam je sve vraćeno, trebalo bi ići čim prije. Možeš poslati OIB OVDJE pa bacim pogled 🙂
iva,daj mi reci kako je sa signalom na podrućju petrinje za pokućni
Kad aktiviraju mjeri brzinu svaki dan dok traje probni rok, obavezno sve testiraj.

Da li mi stručna osoba moze objasniti kako se vrši ta famozna aktivacija HomeBox interneta i zasto to toliko traje. 3 dana proslo, nista. Da li se ti kabeli moraju vuć, da li se spaja žica po žica, jel treba kakva dizalica. Ili bager, možda. Ne kuzim. Tipkovnica ima oko 50 tipki sve skupa, ako se radi preko nje. Ili je tipka ENTER zablokirala, pa treba otvarati tipkovnicu? Ne znam cemu ta borba oko zvanja sluzbe za korisnike koju dobijes tek nakon 20 minuta upornog zvanja. Stalno neke prepreke. Cemu takve komplikacije. Iritantno je to. Toliko me ni stojadin nije nazivcira dok sam bio mlad.

Za razliku od toliko omraženog T-coma, tamo se problemi rjese u roku odmah. Bez puno filozofije. Npr.: bio sam direktno u poslovnici, promijenio tarifu. Dok sam se vratio kući (nekih 20 min.), tarifa je bila aktivirana.

 

Hvala na odgovoru i bilo bi dobro da popravite tu ceremoniju oko aktivacije. Zbilja mi dođe da vratim uređaj i uzmem od nekog drugog operatera, bez obzira na cijenu.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav BijeliRajko,

usluga Homebox samo se uključi u struju, ali to si već znao :smiley:

Nakon primitka uređaja usluga se uključuje u roku 48 sati (ne računajući neradne dane).

Cetvrtak, petak i sada (17:08)=utičnica?

Razina korisnika 3
Bedž +3

BijeliRajko,

javi nam se na 0800 091 091 da kolege provjere tvoj zahtjev.

Hvala Vam na informaciji. Lijep pozdrav.

Odgovor operatera je da nije vidio..???. Kakav odgovor. I ok, sad je vidio i opet moram cekati do sutra. I opet mi nitko nije odgovorio kakva je procedura s tim aktiviranjem. Zasto to toliko traje. Pa kinezi prije naprave most, nego sta vi stisnete Enter. NEVJEROVATNO. Kao A1, mreza nad mrezama. Šuplja vam je priča.

Dostavljen mi je Homebox/Officebox ZTE MF286R Cat6 u utorak, 05.01.2021. te do sada internet nije proradio. S obzirom da mi je rečeno da će sve biti pokrenuto u roku od 24 sata, a prošlo je 55 sati, što napraviti??? Ja sam poduzetnica te ne mogu funkcionirati bez interneta!
 
 

 

Razina korisnika 2

@ Irena vrati uređaj ako možeš i bježi kod drugog operatera!!!

 

Da znaš da razmišljam o tom...

Bedž +3

@Irena pozdrav, molim te javi nam se OVDJE kako bi napravili provjeru. :) 

Riješeno. Izgubili ste mi narudžbu.

Bedž +3

@Irena radi li usluga? 

Odgovori