aktivacija, homebox

  • 17 Svibanj 2017
  • 7 odgovora
  • 1006 pregleda

Razina korisnika 1
Ako mi nakon vise od 50 sati nije aktivirana 4g kartica, kome da se obratim za to? Bitan mi je internet za posao

Odgovora 7

@carter
Najbolje ti je nazvati Službu za korisnike 0800 091 091.
Razina korisnika 6
Bedž
Ako te na front desku budu molili za strpljenje i govorili da će prosljediti poteškoću dalje, inzistiraj da te odmah prespoje na tehničku podršku da se to što prije riješi inače ćeš još čekati.
@relativity
to nema veze sa tehničkom podrškom. Tek onda će završiti krivo. Stvar je aktivacije kako @carter navodi.
Razina korisnika 1
Totalni amaterizam, na stranicama stoji usluga je aktivirana u roku 24 sata. Narucio homebox 11.5.2017, stiglo 15.5.2017. Do danas nema pomaka. Na ruteru 3g/4g stoji crveno svijetlo.
Zovem sluzbu za korisnike, poštovani usluga bi trebala biti aktivirana tokom dana, oni nista vise ne mogu reci, zalosno.
@carter moramo pričekati dok nam se vrati potpisana dokumentacija. Ako nam je sve vraćeno, trebalo bi ići čim prije. Možeš poslati OIB OVDJE pa bacim pogled 🙂
iva,daj mi reci kako je sa signalom na podrućju petrinje za pokućni
Kad aktiviraju mjeri brzinu svaki dan dok traje probni rok, obavezno sve testiraj.

Odgovori