Ako ovako poslujete...

  • 6 Prosinac 2017
  • 8 odgovora
  • 983 pregleda

Razina korisnika 1
  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora
Znači,zatražim homebox uslugu i ispitam sve oko uvjeta.Operater mi objasni sve,limit gb,noćna tarifa,cijena...sve 5!I na kraju imam pravo koristiti 14 dana i vratiti uslugu ako nisam zadovoljan.Dva puta sam pitao dali moram nešto platiti u tom testnom periodu i dobio sam jasan odgovor od operatera da nemam nikakvih obaveza ukoliko u zakonskom roku od 2 tjedna vratim opremu.Nakon tjedan dana dobijem opremu,prođe 2 dana do aktivacije.Napokon počnem koristiti,sve to manje više o.k. radi.Imao nekih gb za upload sto trebam poslati,odradim to u noćnoj tarifi i vidim ujutro da je sve to u prometu.Nazovem službu i pitam kako to da je u prometu?Operater ne zna dati jasan odgovor...uglavnom sracunam da mi tih 100gb nece biti ni blizu dovoljno ako i ta nocna tarifa ne radi.Nisam znaci ni 3 dana koristio homebox.Posaljem zahtjev za raskid ugovora-nema odgovora ni potvrde o zaprimanju.Nista,nakon 3 dana posaljem ponovno...ajde ovaj put dobijem da su zaprimili.Nitko ne dolazi po opremu niti zove-ja uredno zapakovao sve i nisam koristio ni sekunde vise uslugu.Kad,naravno na kraju mjeseca dolazi račun od 108kn .Nazovem sluzbu i pitam otkud sad racun kad je receno da nema troskova.Operater se isto cudi i pita pa jel nije nitko dosao po opremu?Odgovorim da nije i sto je sa racunom-dobijem odgovor da ce ga stornirati.Naravno,saga se nastavlja ...evo nekidan racuna i za 11mj. od 126kn.Nazovem korisnicku sluzbu i pitam u cemu je sad problem,niti je stari racun storniran,a jos su mi poslali novi iako nisam njihov korisnik.Dobijem odgovor da moram platiti usluge koje sam koristio.Kazem da sam dobio jasan odgovor da ne moram platiti nista,a i ako moram platiti kako su dosli do cifre od 108kn za koristenje od 3 dana?Operater mi govori kako se to mora platiti i kako ja nisam dobro razumio,kad sam mu rekao da ja imam snimljen razgovor u kojem mi operater govori da ne moram apsolutno nista platiti jer snimam razgovor za osobnu upotrebu bas zbog ovoga da ne bih "ispao lud" na kraju.Operater mi govori da nisam smio snimiti razgovor i da nece sa mnom vise razgovarati i da uputim pismeni prigovor i poklapa mi slusalicu.Uputio sam pismeni prigovor kao sto cu ga nakon odgovora uputiti i Hakom-u i Drustvu za zastitu potrosaca.Ne da nisam uzeo vasu uslugu,nego ovakvim vasim ponasanjem necu u buducnosti uzeti nista od vas,sto god budete nudili,a vec sam poslao zahtjev za mobilnu uslugu koju koristim kod vas na bonove za prebaciti u drugu mrezu.

LP

Odgovora 8

Razina korisnika 2
Rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora ne znači da ne morate platiti potrošeno. To samo znači da možete jednostrano raskinuti ugovor bez penala. Razgovor niste smjeli snimati jer za to niste imali dopuštenje druge strane. Dakle, trebali ste kada se agent javio na telefon odmah ga obavjestiti da se razgovor s vaše strane snima. U slučaju da agent iskaže protivljenje snimanjem vi bi snimanje razgovora trebali odmah prekinuti, međutim nastavi li agent razgovor s vama nakon što ste ga upozorili da snimate razgovor, takvo snimanje je zakonski valjano.
Razina korisnika 1
Ja samo prenosim kako su mi rekli,a sada kada već odgovaraš na ovaj komentar objasni mi neke stvari.Otkud izračun od 108kn za korištenje usluge od 3 dana,ako je za cijeli mjesec 156kn?Otkud račun za 11mj. kad uopće nisam korisnik????I da mi naplate 14 dana to ne može biti ovaj iznos.Što se tiče snimanja...dali itko od operatera pita "da li dopuštate da snimimo razgovor" ?Ne,već te samo upozore da razgovor "može" biti sniman i ti nigdje ne kažeš "da,pristajem da me snimate".Ja razgovor nisam snimao da ga negdje mogu zakonski upotrijebiti,već da se samo kasnije mogu podsjetiti na uvjete na koje pristajem i to baš zbog ovog načina lopovluka i nesposobnosti koji samo kod nas u Hr može proći.
Razina korisnika 2
Od dana kada si podnio zahtjev za raskid ugovora, a dalje nisi trošio promet ti se ne može naplatiti ništa. Dakle. za 11mj ti se ne može naplatiti račun (govorimo o raskidu ugovora u roku 14 dana, ako je sklopljen na daljinu, telefonski ili internetom). To što Vip ima tipizirani ugovor o kojem se nije pregovaralo u kojem piše da će ti se naplatit cijeli mjesec se zove nepoštena poslovna praksa i tebe zakon o potrošačima štiti od toga. Zahtjev za raskid ugovora mora biti poslan pismeno, bilo mailom, bilo preporučenom pošiljkom. Ništa usmeno ne rješavati. Što se tiče 108 kuna za 3 dana, trebaš u općim uvjetima poslovanja viditi kako se obračunava dugovanje kada se raskine ugovor. Pravilno bi bilo da se naplati po potrošenom prometu. U redu, ako snimas da ih podsjetiš što su rekli, ali to ti nema nekog smisla zakonski. Ti čim nastaviš razgovor pristaješ da te se snima, ali samo u svrhu poboljšanja njihovih internih načina komuniciranja s klijentima, niti oni to ne mogu zakonski upotrijebiti recimo na sudu, to se zove nezakoniti dokaz i on se izuzima iz sudskog spisa. Inače snimanje bez pristanka druge strane ti je kazneno djelo.
Razina korisnika 1
Znači oni svaki put izvrše kazneno dijelo jer ja nigdje izričito ne pristajem da me se snima.Isto tako ja svaki put mogu reći "ja vas mogu snimati u svrhu moje privatne kolekcije razgovora sa agentima pruzatelja telekomunikacijskih usluga" 🙂
Razina korisnika 2
Ne, samim time što si nastavio razgovor pristaješ da te se snima, to se zove prešutni pristanak. Kad ti kažeš agentu da ga snimas on će ti pokopit slušalicu, kao što si i doživio. To možes i ti napravit, znaci kad ih nazoves a u slusalici cujes "ovaj razgovor se može snimati" ti poklopi slušalicu 😃
@STARR
Dakle, idemo po redu - kad se odustaje od usluge, naplaćuje se samo onaj period kad je usluga korištena. Sam iznos računa ovim putem ne mogu komentirati, jer nemam uvid u njega, a zbilja nije uputno pričati napamet. Ako si nam se obratio pisanim putem svakako ćeš dobiti i pisanim odgovor, molim te za samo malo strpljenja.
Što se tiče snimanja poziva, ako nastaviš poziv nakon najave o snimanju, smatra se da si na snimanje pristao. Ako snimaš poziv, a da o tome nisi obavijestio drugu stranu koje je na to pristala, taj se poziv ne može gledati kao sudski dokaz.
Ipak, uvjerena sam do suda neće doći. Pošalji nam podatke vlasnika usluge OVDJE pa ćemo napraviti provjeru i vidjeti što se dogodilo.
Sory kaj upadam ko padobranac ali samo da podijelim moje iskustvo: meni su tri mjeseca zaredom naplacivali dodatne pakete od 0.5 gb, 1 gb i 3 gb interneta koje uopce NIKADA NISAM TRAZIO. Sto je najbolje, treci mjesec su mi osim tri dodatna paketa interneta naplatili i Vip NOW uslugu koju sam inace kakti dobio gratis. Tako da umjesto da imam racun za 5, 6 i 7. mjesec po 155 kuna, skidali su mi sa trajnog naloga 240, 240 i 280 kuna.. I nikome nista.
@v_rex Mi ćemo ti rado pomoći, ali nam za to treba suradnja. Molim te da se dalje čujemo putem inboxa.

Odgovori