Riješeno

1TB

  • 16 April 2020
  • 18 odgovora
  • 4253 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 14 odgovora

Nova ponuda koja uključuje 1TB prometa iza po cijeni od 155 kn iza sebe krije da se osigurava samo 200 GB po maksimalnoj brzini a onda brzina spajanja pada na 4 mb/s.

 

Nije mi jasno zašto se jako bitne stvari SKRIVAJU od budućih i postojećih korisnika.

Jednostavno postali ste ne transparenti te tek nakon sklapanja ugovora (jer ponude - službene i neslužbene ne šaljete na mail, iz nekog razloga , vama poznatog) korisnik uoči nedostatke definirane ponude i usluge, ali je prekasno za reagirati jer mu “stari” provider usluge zbog isteka ugovora povećava iznos novog ugovora, a Vi ga dovodite pred gotov čin da iako je uzeo uslugu na isprobavanje ustvari nastavlja ugovorni odnos s Vama. Vidno nezadovoljan

 

Budite transparetni sukladno s Vašim s logom, jer treba zadržati i održati oznaku A1 a ne dopustiti da bude Ž30.

icon

Najbolji odgovor od nickno 16 April 2020, 21:08

Pogledaj original

Odgovora 18

Razina korisnika 7
Bedž +3

U jednu ruku si u pravu ali i kad potpisuješ Ugovor za kredit uvijek postoje sitna slova, neke klauzule koje te na nešto obvezuju. Stoje i isto tako ih nitko ne čita. Prije nego se nešto uzima treba dobro pročitati što se nudi, čitati sitna slova, raspitati se, guglati. Postoje uvjeti korištenja za sve. A i ovaj forum je na kraju krajeva mjesto gdje se može sve proučiti.

Osnovno pravilo je ne vjerovati telefonskoj prodaji koja radi na profit, štandovima ispred trgovačkih kuča koje haltaju neonformirane bakice sa "super neodoljovom ponudom". Ovo je generalno i vrijedi za sve operatere. Ja ništa ne dogovaram ili produžujem prije nego se informiram, i ponude samo napismeno. ;)

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jesi siguran/na da je prvih 200 giga po max.brzini, jer na njihovim stranicama vrlo transparentno, normalno velikim slovima kao i okolni tekst piše 100 giga

 

Treba li žaliti korisnike koji uzmu Homebox?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Treba li žaliti korisnike koji uzmu Homebox?

Ne. Ak ne znaš zguglati A1 homebox i pročitati hrpu pritužbi, savjeta, razloga zašto pada brzina i ako nakon svega pročitanog  ipak uzmeš i doživiš isto, sam si si kriv

Razina korisnika 2

Treba li žaliti korisnike koji uzmu Homebox?

Ne. Ak ne znaš zguglati A1 homebox i pročitati hrpu pritužbi, savjeta, razloga zašto pada brzina i ako nakon svega pročitanog  ipak uzmeš i doživiš isto, sam si si kriv

Isto je i sa bilo kojim drugim operaterom, zar ne?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ne znam ni kako je sa A1, kamoli sa drugim operaterima, budući da je homebox na mojoj adresi nedostupan i nema tog agenta koji će me uvjeriti u suprotno, jer na njihovim vlastitim stranicama piše da je nedostupan. Isto tak bih se raspitala o stanju i vlasništvu provučenih kabela,žica kroz svoju zgradu prije odabira providera za internet preko žice. Ako znam da su kabeli provučeni još u doba kad bnet nije ni postojao, a kad se pojavio samo je preuzeo zatečeno stanje, kak ja mogu biti sigurna da je A1 u stanju isporučiti mi ono što obećavaju, kad oni obećavaju na osnovu mačka u vreći kojeg su preuzeli sa bnetom 😃.Badava  i sva obećanja bilo kojeg operatera (osim HT-a), ako sam na bakrenom vodu iz prošlog stoljeća. 

Ako bi mi neograničeni internet bio ono-životno potreban iz privatnih razloga, već dugo vremena mislim da je jedina opcija za mene isključivo jedina mobilna tarifa koja nudi terabajt, a to je Teletova raspali ili kak se zove već. Bez ikakvog prevrtljivog, namjerno ograničenog routera. A svoj mobitel možeš upogonit kao hot spot

Usluga koju pružaju je od 1TB -znači marketinški si označio da nudiš tu uslugu po maksimalnoj brzini odnosno korisnik koji namjerava kupiti dotičan paket i ne želi se zamarati malim slovima nego se vodi pretpostavkom će sigurno pogriješiti.

A navedena opcija od 100GB je identična kao i kod prethodne akcije u kojoj su naveli da je prvih 100GB po maksimalnoj brzini a onda brzina pada na 5. Ista stvar koju nude samo je drugačije upakirana.

Meni nije jasno iz kojeg razloga ograničavati korisnike sa 100GB i naplaćivati uslugu previše pogotovo kada živimo u ovakvih vremenima kada je potrebno ostati kod kuće.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne, nude 1TB, od toga 100 giga po max.brzini, a ostatak na 5Mbits. To što ti ne čitaš uvjete i sve što piše na njihovoj stranici, a i nakon što vidiš crno na bijelom a i dalje tumačiš po svome,ne možeš spočitnuti A1.

Tvoj internet je i dalje neograničen, sve dok ne potrošiš 1TB. 

To što bi svi vi zabadava streamali ili igrali igre u razlučivosti 4K, kaj su ostali blesavi pa takve opcije plaćaju? Hoćeš neograničen Netflix, Youtube ili boktepitaj koje sve servise nude? Plati, pa se klati, a nemoj prigovarati kad za 1-2 dana smlatiš 100 giga za to isto, pa ti onda smanje brzinu. Za surfanje ti je dost 5Mbits

Ali...shvaćam kako se ljudi lako mogu zavesti njihovim slatkorječivim obećanjima. Evo npr.dostupnost. "Ne brini za dostupnost jer smo pokriveni na cijelom teritoriju Hrvatske".…

 

A1, to naprosto nije istina. Niste dostupni u pol grada jednog od većih gradova u Hrvatskoj, ili preciznije- jednom od 4 najveća grada u Hrvatskoj. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo što bih ja napravila ako bi me ijedan A1 agent uspio uvjeriti da je homebox dostupan na mojoj adresi, jer se tako i reklamiraju da su dostupni svugdje, mada ih sama njihova karta dostupnosti demantira. Dakle, ako bi mi agent sa forom "ako vaš mobitel lovi 4G+ mrežu na toj lokaciji, ne vidim razloga zašto i homebox nebi radio" probao uvaliti homebox, a ja bih nasjela-prvo bih zatražila pismeno ili mejlom potvrdu da će homebox raditi na mojoj adresi. Ako tj.kada prestane raditi (iznenada se smanji brzina i bez potrošenih 100 giga) ja bih tada bez pardona izvadila sim karticu iz routera i stavila je u mobitel. Dobijem li ikakvu opomenu od A1, bez pardona bih ih tužila zbog čega su mi utrapili homebox na lokaciji za koju sama njihova karta kaže da je NEDOSTUPAN!!!

Razina korisnika 6
Bedž +6

@asorta , malo sam sad bolje proučila taj honebox duo....dakle, ako sam dobro shvatila, brzina nakon potrošenih 100 giga smanji se na 2Mbit/s. To je za prvi terabajt uključen u paket. Ali, svi postojeći i novi korisnici mogu zakupiti još jedan terabajt po maks.brzini za 0 kuna (inače 100 kuna) i to fakat može prevariti sve nepažljive koji ne pročitaju napomenu pri kraju stranice da i za taj terabajt vrijedi pravilo spuštanja brzine nakon 100 giga na 5Mbit/s.

Dakle, ako si aktivirao i tu opciju, onda nemaš jedan već dva terabajta koje ćeš teško potrošiti pri smanjenim brzinama 🙄. 

I onda vidim opciju 100 giga u 24 sata za 10 kuna...mislim stvarno, tko je ovdi lud, zbunjen, normalan..

@nickno ...o tome i govorim … potrebno je tri posta da bi se shvatilo koja je usluga vodi i pod kojim uvjetima.

Prvo se nudi 1TB što je zaista odlična opcija i može zadovoljiti svakog korisnika, pa čak i da istovremeno je update PS4 svaki dan, da je istovremeno na Netflixu i ostale online opcije.

Ali kada primjetiš da te je osigurano samo 100 Gb koje u pola mjeseca potrošiš samo na update igrica i shvatiš da ti brzina nakon toga pada kao da si na parici, a ti imaš više ukućana na mreži.

 

Onda budi transparentiji da nemoramo trošiti vrijeme na istraživanje sitnih slova ili zvanjem službe za korisnike pri čemu svatko tumači opciju na drugačiji način. A to je razlog nezdovoljstva.

Ne šalje se transparenta ponuda korisniku...nego morate istraživati danim da bi došli do konkretne i provjerene informacije, a i onda postoji doza siguranosti da li ste odabrali dobro ili ne jer Vam možda nisu aktivirali noćnu opciju surfanja zbog neke tehničke problematike.

 

Transparentnost

Šibicarenje

Razina korisnika 2

@asorta , malo sam sad bolje proučila taj honebox duo....dakle, ako sam dobro shvatila, brzina nakon potrošenih 100 giga smanji se na 2Mbit/s. To je za prvi terabajt uključen u paket. Ali, svi postojeći i novi korisnici mogu zakupiti još jedan terabajt po maks.brzini za 0 kuna (inače 100 kuna) i to fakat može prevariti sve nepažljive koji ne pročitaju napomenu pri kraju stranice da i za taj terabajt vrijedi pravilo spuštanja brzine nakon 100 giga na 5Mbit/s.

Dakle, ako si aktivirao i tu opciju, onda nemaš jedan već dva terabajta koje ćeš teško potrošiti pri smanjenim brzinama 🙄. 

I onda vidim opciju 100 giga u 24 sata za 10 kuna...mislim stvarno, tko je ovdi lud, zbunjen, normalan..

Hvala na detaljnom objasnjenju, znaci sve je isto kao i prije samo te natjeraju da aktiviras dodatne pakete  da imas minimalnih 5 mbita za slijedeci terabyte

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Trenutno je ta opcija nula kuna, ali zaista je glupo i začuđujuće da se i dodatnom terabajtu smanjuje brzina nakon 100 giga. Pa tko bi davao još 100 kuna za iskoristivih 100 giga i neupotrijebljiv ostatak , ako možeš aktivirati brzi dan za 10 kuna 🤔

@nickno upravo su to sitna slova. A korisnicima nije u interesu da svakodnevno provjeravaju ili tjedno, koliko su potrošili prometa.

A upravo je ovakav način kupnje dodatnih GB dodatna zarada A1, jer šta ako ti nakon potrošenih 20 GB zatreba još 20 , jer su ti stigli gosti ili imaš potrebu za filmskim maratonom.

 

Jednostavno nas žele naviknuti da skupu uslugu plaćamo još skuplje a da pritom moramo biti dobri i zahvalni što nam to omogućavaju za skupi mjesečni račun.

Potpuno sam nezadovoljan pristupom i pogotovo jer ne pružaju FLAT uslugu po prihvatljivoj cijeni ( Max. 150 kn) i to ne treba biti brzina od 40 Mbit/s nego neka bude 20 Mbit/s i biti ćemo zadovoljni.

 

Ili neka ponude usluga i vežu se za brzinu prij nosa podataka i tako obje strane budu zadovoljni je. Znaju promet,znaju brzinu spajanja...a ovako nezna se dosta toga osim da Vas posjete da morate platiti račun.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa sad, nisu baš sitna slova, bar nisu na mobitelu, kak izgledaju na kompu ne znam. Ali mi je nelogično da imaš 900 giga za čitanje vijesti i onda kupiš terabajt da bi dobio još 900 giga za čitanje vijesti.

A1 debelo kaska za ostalim operaterima, da. Što je tome uzrok, znaju samo oni. Količina podataka raste brže nego trenutna pandemija, rastu i apetiti korisnika, tj.korisnici ni najmanje nisu svjesni kakvo je čudovište streaming. Svi bi kvalitetu slike ko u najnovijeg Samsung TV-a od 8K, svi bi zvuk audio kvalitete, svi se izgube u vrhunskoj kvaliteti video igara i pritom ne razmišljaju koliko to prometa pojede.

Jedan korisnik danas slisti jednogodišnji Googleov promet iz 2010.u jednom mjesecu. Jedan.I svi se ponašaju kao da su sami na mreži. Rijetko kad vidim da se netko tuži na samu kvalitetu usluge koju A1 pruža u homeboxu- znači skoro svi ste zadovoljni sa prvih 100 giga. Vjerojatno zato svi i koristite homebox. Ali zaboravljate da niste sami. Osim vas, na 4G+ mreži je i cijela gejmerska svita, neka ih je 1000 u kvartu i usporite internet cijelom okružju, pa su na kraju svi nezadovoljni 😃. A svekoliko šareno društvo androida i iphonea da ne spominjem. Neki nemreju bez tv programa ni u autu 😂.

 

Sve će to srediti 5G mreža. Ali.…

 

 Ako misliš da je 4G+ mreža skupa, opast ćeš u nesvijest kad stigne 5G mreža. 🤣 pa mi je već i financiramo unaprijed od 01.09.2019.-onih 20 kuna svim pretplatnicima fiksnih i tv usluga. A nećemo je moći svi koristiti jer će nam biti preskupa. 

 

Treba li žaliti korisnike koji uzmu Homebox?

A ako nam je taj Homebox (kakav god bio) jedina opcija za internet brži od 3,5MB/s?
Ne živimo svi u gradu ili blizu istih pa je pokrivenost koliko-toliko dobra. 

Da nemam Homebox trenutno bih mogao na parici imati oko 4MB/s. T-Mobile možda (veliko MOŽDA) oko 10 MB/s i to naravno kada svi odu na spavanje,a tele dva je još uvijek u nac. roamingu.

Da li nas treba žaliti? Ovisi sa čime nas usporediš…….. Bolji odgovor ti ne mogu dati.

Ovo je moj Speedtest na dan 05.06.2020. u 17:15 sati  (Lokacija: 15 km od Bjelovara)


 

 

Razina korisnika 2

Treba li žaliti korisnike koji uzmu Homebox?

A ako nam je taj Homebox (kakav god bio) jedina opcija za internet brži od 3,5MB/s?
Ne živimo svi u gradu ili blizu istih pa je pokrivenost koliko-toliko dobra. 

Ovo je moj Speedtest na dan 05.06.2020. u 17:15 sati  (Lokacija: 15 km od Bjelovara)


 

Dobra brzina :) sto se tice pitanja da li treba zaliti korisnike koji uzmu Homebox, rekao bih da je nepotrebno i glupo da smo u nekakvoj normalnoj zemlji, ali nismo u takvoj zemlji :) 

Istina je da se trebas raspitati, ali jedna firma kao sto je A1 bi trebala ljude bolje informirati, a ne bombardirati senzacionalnim ponudama tipa 1 tb…. a onda malim slovima nakon potrosnje 100 gb spustamo vas na 5 mbit/s. Kao da dodjes na Ponudu dana i uzmes nocenje u hotelu za 100 eura po danu, a onda malim slovima pise da nakon 5 dana naplacuju 100 eura po danu :)

 

Malo jos informacija o uzimanju Homeboxa bez UO 

Osnovni paket sadrzi 100 gb po punoj brzini, nakon toga pada na 2 mbit/s, cijena 175 kn + 400 kn modem 

Nadoplate:

  • jednokratna opcija 20 gb - 10 kn, moze se koristiti neogranicen broj puta, vrijedi do kraja mjeseca
  • 100 gb - 30 kn (koristenje jednom mjesecno)
  • 1 tb - 100 kn (koristenje jednom mjesecno)

Znaci za 305 kn dobijes 300 gb prometa (po potrebi)

 

Zanimljiva stvar, ako prekines pretplatu (odnosno bez UO) i odlucis ponovno aktivirati pretplatu takodjer bez UO, trebas ponovno platiti 400 kn za modem, kao da i nisi bio stari pretplatnik odnosno korisnik usluge.

To se naravno moze zaobici stavljanjem usluge u status sezonskog mirovanja koje maksimalno moze biti 270 dana.

Kada ponovno aktiviras uslugu nakon sezonskog mirovanja trebas ju koristiti minimalno 3 mjeseca da bi mogao aktivirati sezonsko mirovanje. To bi recimo bilo pogodno za sezonce, ljude kojima internet treba kroz ljeto ili koji drugi period.

Ako unutar sezonskog mirovanja odlucis prekinuti pretplatu, mozes to bez ikakvih penala jer nemas nikakvu UO.

 

Odgovori