Digitalni tehničar:
Uz Digitalnog tehničara brzo i jednostavno možeš detektirati problem na fiksnoj mreži i riješiti ga bez čekanja na javljanje agente.
Digitalni tehničar može ti pomoći u sljedećim situacijama:
- Podešavanje postavaka bežične mreže (promjena imena mreže i/ili lozinke)
- Reset digitalni TV prijamnik ili modema ako primijetiš poteškoće s uslugom
- Reset PIN-a za digitalni TV prijamnik
- Provjera funkcionalnost pojedinih fiksnih usluga (TV, internet, telefon)
- Provjera aktiviranih TV kanala
U situacijama kada problem neće moći riješiti Digitalni tehničar, možeš predati zahtjev tehničkoj službi koja će te povratno kontaktirati J
Kako doći do Digitalnog tehničara?
Digitalnom tehničaru možeš pristupiti putem:
- Putem linka www.A1.hr/digitalni-tehnicar
- Upiši OIB usluge s kojim imaš poteškoća i zatim broj mobitela ili e-mail adresu koje si nam potvrdio kako kontakt podatke za komunikaciju sa Službom za korisnike
- Na uneseni broj telefona ili e-mail stići će ti OTP koji je zatim potrebno upisati u idući prozor za log in Digitalnog tehničara
- Na kraju odaberi fiksnu uslugu s kojom imaš poteškoća i pokreni dijagnostiku
- Moj A1 portala
- Nakon prijave na Moj A1 portal (link: https://moj.a1.hr/prijava), u desnom donjem kutu nalazi se tab Digitalni tehničar
- Za početak korištenja Digitalnog tehničara potrebno je kliknuti na: IMAM POTEŠKOĆU, IDEMO DALJE
- Moj A1 aplikacija