Zašto se ne može vratiti neaktivan broj korišten 20g?

  • 16 October 2020
  • 6 odgovora
  • 840 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

prije 6 mj ostala sam bez broja koji sam koristila 20 g, dijelom i zbog vaše pogreške,a dijelom i  moje  ,u zadnjih godinu dana  uopće ne obavještavate smsom korisnike bonova da nadoplate bon kako nebi izgubili broj, i  naravno nisam znala kad mi broj istiće i nisam nadoplatila bon , broj je već 6 mjeseci neaktivan i ne postoji mogućnost aktivacije ..veliko razočarenje


Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3

A taj broj si koristila, bio ti je uključen, radio mobitel na tom broju? Malo je čudno da u 3 ili 6 mjeseci koliko je vremensko trajanje kartice nisi posegnula za provjerom stanja računa i do kada traje kartica ili u neku ruku obnovila bon nekim iznosom... I malo je čudno da nisi dobila SMS da ti ističe trajanje kartice jer šalju i za obnovu računa i istek tarife... Takva je nažalost praksa kod svih operatera, nije do A1.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @dona07 , pošalji nam  broj telefona o kojem se radi OVDJE kako bi napravili detaljniju provjeru.

A taj broj si koristila, bio ti je uključen, radio mobitel na tom broju? Malo je čudno da u 3 ili 6 mjeseci koliko je vremensko trajanje kartice nisi posegnula za provjerom stanja računa i do kada traje kartica ili u neku ruku obnovila bon nekim iznosom... I malo je čudno da nisi dobila SMS da ti ističe trajanje kartice jer šalju i za obnovu računa i istek tarife... Takva je nažalost praksa kod svih operatera, nije do A1.

broj nisam mogla koristiti  jer sam sa mob imala problema  i nisam dobila nikakvu poruku ali zaista 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ali zaista, uvjeti za korištenje simica uvijek su dostupni na njihovim stranicama, a to što si ti propustila provjeriti karticu u nekom drugom mobitelu je samo tvoj propust.

Razina korisnika 7
Bedž +3

broj nisam mogla koristiti  jer sam sa mob imala problema  i nisam dobila nikakvu poruku ali zaista 

A kako bi dobila poruku ako broj nisi koristila i nije bio upaljen niti si se potrudila staviti ga u bilo koji drugi mob toliko mjeseci? :rolling_eyes:  Kao što @nickno kaže, samo tvoj propust. Isto tako bi se razočarala u bilo koju mrežu samo što druge mreže nemaju mjesto iliti forum gdje bi to mogla javno napisati. :wink:

prije 6 mj ostala sam bez broja koji sam koristila 20 g, dijelom i zbog vaše pogreške,a dijelom i  moje  ,u zadnjih godinu dana  uopće ne obavještavate smsom korisnike bonova da nadoplate bon kako nebi izgubili broj, i  naravno nisam znala kad mi broj istiće i nisam nadoplatila bon , broj je već 6 mjeseci neaktivan i ne postoji mogućnost aktivacije ..veliko razočarenje

I ja također ostala bez broja i nisu obavijestili pa sam mislila da imam vremena no nisam imala i sada imam problem jer je taj broj ostao na stranicama na kojima radim za školu i sada se ne mogu prijaviti, a niti promijeniti taj broj. Užas.

Odgovori