Riješeno

Za zen

  • 5 Lipanj 2020
  • 4 odgovora
  • 287 pregleda

Zasto na a1 aplikaciji reklamirate za zen tarifu sa ukljucenih 14 gb interneta a tek kada se kupi javljate sms-om da je to 7+ 7 promotivnih?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 7 Lipanj 2020, 14:17

@nickno  razumijem te i hvala ti što si nam skrenula pozornost na navedenu situaciju. Sve što si nam navela, proslijedila sam dodatno na provjeru. Svakako ćemo se javiti kada zaprimimo povratnu informaciju. 

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Bedž

Da, u pravu si, u A1 aplikaciji stvarno reklamiraju 14 giga u zen tarifi. A1,A1, to je zavaravajuće ponašanje. Na tvom mjestu ja bih uzela screenshot u A1 aplikaciji i inzistirala da mi A1 od sad i nadalje isporučuje 14 giga.

Ako nemreš više uzeti screenshot, evo ja sam ga zela, pa ga slobodno uzmi za "pregovaranje" (čitaj: svađanje) sa A1.

 

Pozdrav, na našoj stranici su navedeni uvjeti korištenja svih naših tarifa, tako i Za Zen tarife. Na linku: https://bit.ly/2UkT0Rc možeš provjeriti sve detalje o tarifi i promociji koju možeš ostvariti prilikom aktivacije tarife do 15.06.2020.

Razina korisnika 5
Bedž

@A1_Mateja , to što piše na vašoj stranici NIJE isto što piše i u aplikaciji, te se korisnici zaista mogu pomamiti za 14 giga i aktivirati tarifu, koju možda i ne bi aktivirali da i u aplikaciji piše 7+7 giga.

Ne čitaju svi vašu web stranicu već se ravnaju po aplikaciji, a tamo piše 14 giga, što se i lijepo vidi na slici. To se zove obmanjujuća praksa i OP s punim pravom može zahtjevati od vas 14 giga.

Osim ako vam nije namjera u zen tarifi za stalno davati 14 gigi (+max.14 iz prethodnog mjeseca), što bi bilo i razumno, obzirom da danas mobiteli gutaju gige sam tak. Ako vam je to i namjera, onda nije zavaravajuće da u aplikaciji piše 14 giga.

I još nešto, ako netko ima dodatne gige iz prethodnog mjeseca, te gige će mu propasti sa ovom vašom promocijom, jer u zen tarifi maksimalan broj giga može biti 14 (7 iz tekuće tarife+max 7 iz prethodnog mjeseca,dakle, ako je nekome ostalo npr.3 gige iz prethodnog mjeseca, izgubit će ih)

@nickno  razumijem te i hvala ti što si nam skrenula pozornost na navedenu situaciju. Sve što si nam navela, proslijedila sam dodatno na provjeru. Svakako ćemo se javiti kada zaprimimo povratnu informaciju. 

Odgovori