Riješeno

VIP app produljenje

  • 15 June 2018
  • 14 odgovora
  • 976 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 20 odgovora
Imate novu aplikaciju u kojoj nema mogućnosti produljenja bonova a u staroj je to bilo vrlo lako napraviti.
Nakon lošeg UI-a aplikacije gdje uopće ne vidiš po svim živim opcijama gdje se to produljuje, onda skužiš da je to u onom plusiću.

OK, stisneš tamo plus, ukucaš broj (zašto? jer to prije nismo trebali, samo više koraka za produljenje) i sada ti ne da produljenje jer aplikacija kao kuži da ti želiš nekome drugome poslati taj bon, tako je App postavljena. I sada me traži pristup svim mojim kontaktima što ne želim dati.

Ako ne znate u novoj aplikaciji napraviti bolje rješenje od stare aplikacije, onda vratite staru aplikaciju i gotovo. Grozno koliko vremena moram potrošiti i živaca da nešto riješim, OSNOVNO.

Kako da sada produljim bon? dok netko odgovori naravno isteći će onaj rok za bon, pa se ti sad gnjavi sa supportovima ovdje ondje... STRAŠNO.
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 22 June 2018, 11:20

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi probao kroz browser ako kroz aplikaciju ne ide?
http://www.vipnet.hr/webshop/bonovi/vipme-bonovi
Bon je kupljen na tisku, ne moram ga kupiti trebam samo produljiti, ako to mogu preko web super, reci kako.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Aha, pa što ga ne pošalješ u SMS poruci osobi da ga ukuca? To je najjednostavnije vjerojatno. Ako to ne možeš iz nekog razloga najbolje da zvrcneš szk pa njima izdiktiraš broj i kod bona...

E Evo sad sam i u Moj VIP pogledala, imaš u izborniku obnovi račun Vipme korisniku bonom i onda tamo imaš za ukucati broj i broj bona.
Može i tako, onda mi ni ne treba aplikacija, kad nema koristi od nje možete ju izbrisati.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eno možeš i preko Moj VIP portala. Dopunila sam gore.
Naravno nisu mi dodani MB s novim bonom, piše i dalje 0 MB. Otišao bon u prazno...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Koji Mb? Produljivala ti se neka tarifa ili?
Ako misliš na ove za nadoplatu webshopom u to mislim da ne ulaze bonovi s kioska, jedino ovi što se karticama kupe online. Iako si ga ukucao online.
Istrošio sam MB, kupio novi bon da imam svega još, nažalost MB stoji na nuli. Uvijek sa svakim bonom bilo gdje sam ga kupio su došli i MB. Šta sad moram dodatno kupovati MB, isključeni su iz bonova? ne kužim više ništa.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To misliš na onih 10% mb? Možda trebaš malo pričekat. Ako se ne pojave nazovi SZK pa pitaj.
Malo je nezgodno kad ni sam ne znaš koja si tarifa, kakvi dodatni mb...
Ne, jer 10% MB se dobiva kad kupiš preko webshopa (koliko ja znam). Ovo je kupljeno u tisku, najnormalnije kao i uvijek. No za MB piše i dalje 0. restartao mob, app, sve i dalje je nula 0 za MB.
Razina korisnika 7
Bedž +3
10% se koliko ja vidim na webu dobije za kupljene bilo gdje, a 20% online.

"ODABERI BON I NADOPLATI VIPME RAČUN!

Svakom kupnjom dobivaš 10x više MB od vrijednosti bona, a ako platiš Mastercard ili Maestro karticom dobivaš i 20% više kuna."
http://www.vipnet.hr/tarife-na-bonove

Uglavnom, ako si koristio neku tarifi pa ti se ona automatski obavljala možda si zakasnio ili je istekla ili nešto. Zvrcni SZK pa vidi s njima u čemu je štos.
Žao mi je što uvijek mora biti komplicirano. Hvala tebi na trudu.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav toni100.

Možda se tu radi o promotivnim megabajtima koji dolaze uz besplatnu simicu koja ti nudi 6 mjeseci dodatnih MB-a uz svaku nadoplatu bona. Ali, možeš nam se javiti u inbox sa brojem kako bi mogli provjeriti o čemu je riječ. Pošalji nam privatnu poruku putem linka OVDJE
Razina korisnika 3
Bok svima, samo bi se nadovezala da je moguća i kupnja i obnova bona preko aplikacije. Naime, kad uđeš u aplikaciju nudi ti znak + (dolje, desno). Kad to odaberiš nudi 3 mogućnosti:
- Podijeli MB
- Unesi bon
- Kupi bon

Odgovori