Riješeno

Start na bonove - nerazumljiv cjenik i korespondencija, tražim odgovornu osobu

  • 2 December 2019
  • 24 odgovora
  • 21461 pregled

Ko je odgovorna osoba u A1 za transparentnost cjenika i koji je mail članova uprave?

Dakle, zanimali su me cijena i uvjeti tarife “Start na bonove”.

  1. Cjenik ima 713 stranica i nema kazala.
  2. Nakon nešto traženja na str. 15 (II. A. 1.) nađem tablicu za “Start na bonove” (inače oznaka 1. je nepotrebna jer ne postoji II.A.2., kao što je nepotrebna i dalja oznaka 1a) jer nema idućih oznaka tipa 1b) itd. takvih nelogičnosti je pregršt).
  3. No, u A1 poruci koju sam dobio stoji da tarifa “Start na bonove” nema minute, poruke, megabajte i mjesečnu naknadu.
  4. Ne znam kakva je to sintagma da “tarifa nema minute”, no ako sam dobro shvatio to bi moglo znači da tarifa “Start na bonove” više ne daje mogućnost uspostave poziva tj. da se ista ukida.
  5. Onda bi to značilo da je cjenik, pored toga što je površan, još i obmanjujući.

Može li se nekako doprijeti do odgovornih osoba koje bi se trebale pobrinuti da se sa korisnicima komunicira na jasan i razumljiv način?

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 18 December 2019, 07:46

Pogledaj original

Odgovora 24

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Jazon,

A1 Start na bonove tarifa je početna tarifa za korisnike bonova koji nisu aktivirali neku od drugih tarifa koje imamo u ponudi. Tarifa nema mjesečnu naknadu pa iz tog razloga nema određenog broja benefita koji možeš koristiti već se korištenje usluge naplaćuje po cjeniku. Unutar te tarife svi pozivi (prema A1 i drugim mobilnim mrežama te prema svim fiksnim mrežama) naplaćuju se 0.99kn po minuti uz naplatu uspostave poziva u iznosu 0.29kn. Slanje SMS poruke naplaćuje se 0.39kn po poruci, a podatkovni promet 0.99kn po prenesenom 1MB prometa. Obračunska jedinica za pozive je 60 sekundi, a za podatkovni promet 100 kB. 

Za povoljnije korištenje naših usluga možeš aktivirati neku od Nema da Nema tarifa. Možemo ti ponuditi Za Cool tarifu u kojoj dobivaš 500 min/sms i 2GB Internet prometa za 55kn, Za Chill tarifu u kojoj dobivaš 1000 min/sms i 5GB Internet prometa za 85kn i Za Zen tarifu u kojoj dobivaš 1000 min/sms i 7GB Internet prometa. U ovim tarifama nema naplate uspostave poziva, a tarifa nakon aktivacije vrijedi 30 dana nakon čega se obnavlja. Ako želiš aktivirati neku od ovih tarifa, potrebno je poslati SMS sadržaja A na broj 13170. Nakon toga ćeš zaprimiti poruku u kojoj su navedene naše tarife na koju je potrebno odgovoriti s rednim brojem ispred tarife koju želiš aktivirati. 

Više o ovome možeš pročitati na linku https://bit.ly/2P53sZL

Ako imaš prigovor na cjenik ili želiš naše službeno očitovanje po ovom pitanju, možeš uputiti pisani prigovor putem Moj A1 usluge, odnosno Moj A1 sandučića. S obzirom da koristiš naše usluge na bonove, jedino tim putem možeš uputiti pravovaljani pisani prigovor. 

 

Da ne otvaram novu temu, ja bih htio aktivirati mobilni internet na bonove 

za laptop.

Pa, molio bih lijepo da mi netko kao klincu objasni:

  1. što mi treba za to? Internet stick? Koji? Onaj Vaš? Koliko košta
  2. Sad kad imam stick, treba nešto instalirati-ok. Ali, kako kupujem gigabajte? (nemam vaš telefon). da li mogu odmah prijeći na onaj dnevni internet? kako? i zašto tamo ima opcija i za dan i za mjesec za na pr 5 gb?

Ukratko, “malo” sam pogubljen, pa bih bio zahvalan na objašnjenjima

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav zkajfez,

imaš više tarifa na bonovima, kao Dnevni internet za 10.00 kn s neograničenim prometom na 24 sata. Ona se aktivira spajanjem na internet.

Druga je Broadband tarifa na kojoj po potrebi aktiviraš Dnevnu, Tjednu ili Mjesečne opcije. Šaljem ti poveznicu na kojoj možeš pogledati uključen promet i cijene unutar tih opcija; https://bit.ly/2rGp9aN .

Nadoplatu računa, promjenu tarife i opcija, provjeru megabajta itd. možeš raditi preko Moj A1 usluge.

Za podatkovnu karticu možeš kupiti modem ili USB stick iz naše ponude, koju možeš pogledati na stranici https://bit.ly/349oLPm .

Okej, počinjemo s kupovinom modema/sticka :)

So far, so good :)

E, sad, ono što ne kopčam, zašto bi čovjek išao na broadband tarifu kad je na njoj Dnevni internet samo opcija koju treba platiti?

 

Zašto ne odmah dnevni internet (za na pr 10 kn)?

Razina korisnika 3
Bedž +3

zkajfez,

odgovor je na ovakva pitanja uvijek isti, ljudi imaju različite potrebe i koriste uslugu za raličite stvari :relaxed:

Nisam bio dovoljno jasan, moja greška….

Ajmo probati ovako:

-za imati mobilni internet na bonove ZA LAPTOP moram vjerojatno 

kupiti neki bon; to je opisano na stranici 

https://www.a1.hr/privatni/internet/a1-internet-na-bonove#

 

ako imam to, mogu za DODATNIH 10 kn  kupiti opciju DNEVNI INTERNET 

u kojoj u roku od 24 h mogu potrošiti 5 GB prometa. Ako je to broadband tarifa, 

to sam apsolvirao

 

Sad me interesira kako funkcionira opcija Dnevni internet koju ste prvo 

spomenuli a da nije dio ove priče s bonovima.

    Thnx

Razina korisnika 3
Bedž +3

U redu, tarifa Dnevni internet aktivna je na SIM kartici kada ju kupiš. Možemo ju nazvati osnovnom tarifom koju možeš zamijeniti gore spomenutom Broadband s opcijama.

Dnevna tarifa se uključi automatski spajanjem na internet, trejae 24 sata i ima neograničen podatkovni promet, s time da je 1 GB po punoj brzini. 

Dakle, imam dvije mogućnosti ako sam pohvatao

  1. kupim bon, koliko trošim toliko platim; osim toga mogu uključiti opciju “dnevni internet”
  2. dnevna tarifa, u kojoj imam 1 GB/dan, i nemam opciju “dnevni internet”

Koliko “dnevno” košta ta “dnevna tarifa”?

 

thnx

aaa, našao, 10 kn/dan

Razina korisnika 3
Bedž +3

zkajfez,

na Broadband tarifi moraš uključiti jednu od opcija. 

kakva je to mjesečna naknada od 50 kn ?

dakle, platim 50kn+10kn*broj dana?

Bedž +3

@zkajfez potrebno je obnoviti bon te se od onda naplaćuje naknada od 10 kuna po danu. 

dakle, mjesečno treba kupiti bon od na pr 50 kn, a onda se 

od tih 50 kn skida 10 po 10 kuna? Je li to tako funkcionira?

 

Thnx

Bedž +3

@zkajfez ne mora biti bon od 50 kuna može i veći ili manji, ovisi koliko ti treba. Od tog bona se oduzimaju novci za opciju. 

aha, mislim da mi je počelo svitati, thnx

sad, samo još pitanje- u kojem trenutku se zna da ćemi trebati skinuti baš 10 kn, a 

ne na pr 20 kn za 20 gb? Da li prilikom pokretanja aplikacije imam neki izbornik koji 

me pita za iznos dnevnog inteneta?

Razina korisnika 1
Bedž +3

@zkajfez  Ovisno koje rješenje koristiš. Ako si na osnovnoj dnevnoj tarifi  naplata 24-satnog ciklus započinje s prvim spajanjem, a o čemu ćeš biti obaviješten SMS porukom. Nakon isteka ciklusa od 24 sata ako se ponovno spojiš (ili nastaviš), a imaš dovoljno novaca na računu, kreće novi naplatni ciklus i ponovno imaš 1 GB po punoj brzini.

Ako koristiš Dnevnu opciju na Broadband tarifi, uključenje opcije ide na tvoju inicijativu, znači trebaš ju aktivirati ili zatražiti, neće se uključiti automatski s prvim spajanjem. Opcija će ti dati puno više prometa, 5 GB, ali moraš paziti na istek ciklus od 24 h jer se daljnje spajanje bez opcije na Broadband tarifi naplaćuje direktno s računa. Najbolji način za kontroliranje potrošnje i aktiviranje raznih opcije je Moj A1 aplikacija.

 

 

Hvala!

E to vise ne vredi

Ja poslala na 13170 za Cool i ukljucise mi glupu Spikalicu..

Koju nisam htela uopce.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@liki76  vjerujem kako broj nije obnovljen bonom na vrijeme te se tarifa Za Cool isključila? :smirk:

Moj je savjet da ipak daš šansu Spikalici, možda te ista ugodno iznenadi :slight_smile:

Zasto sam onda dobila sms..

Tarifa ce se ukljuciti po nadoplsti bona??

I da je rok za produzenje iste 24 poslije nadoplate??

Mislim..nije pisalo u poruci akp ne uplstite, tarifa se iskljucuje. 

 

Ne, ne zelim dati priliku Spikalici.

Rijesila sam, uzimam sim karticu bilo koje mreze.

Ne bolim muljaze..jedno pise a drugo rade

Razina korisnika 3
Bedž +3

@liki76 automatska se reaktivacija odvija ako od isključenja prethodne tarife nije prošlo više od 30 dana. Predlažem da nam pošalješ broj o kojem se radi  OVDJE pa probamo provjeriti situaciju. 

Hvala draga. Evo tek jucer su mi rijesili. Posle 4 dana zvanja i 'natezanja'

Ne znaju kako je do toga doslo. Obicno u par minuta se aktivira/produzi.

Prvo nije moglo ali su rijesili, ipak. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@liki76 drago mi je čuti da je ipak riješeno :) Greškice sustava se znaju dogoditi, no ako do toga dođe, ispravljamo što treba.

Da, sreca, posle 4 dana zvanja i moljakanja.

Jedva. A trebao je samo jedan klik. Sto je lik i uradio, dok smo pricali.

Muke...samo takve 😝😝

 

Odgovori