Ko je odgovorna osoba u A1 za transparentnost cjenika i koji je mail članova uprave?
Dakle, zanimali su me cijena i uvjeti tarife “Start na bonove”.
- Cjenik ima 713 stranica i nema kazala.
- Nakon nešto traženja na str. 15 (II. A. 1.) nađem tablicu za “Start na bonove” (inače oznaka 1. je nepotrebna jer ne postoji II.A.2., kao što je nepotrebna i dalja oznaka 1a) jer nema idućih oznaka tipa 1b) itd. takvih nelogičnosti je pregršt).
- No, u A1 poruci koju sam dobio stoji da tarifa “Start na bonove” nema minute, poruke, megabajte i mjesečnu naknadu.
- Ne znam kakva je to sintagma da “tarifa nema minute”, no ako sam dobro shvatio to bi moglo znači da tarifa “Start na bonove” više ne daje mogućnost uspostave poziva tj. da se ista ukida.
- Onda bi to značilo da je cjenik, pored toga što je površan, još i obmanjujući.
Može li se nekako doprijeti do odgovornih osoba koje bi se trebale pobrinuti da se sa korisnicima komunicira na jasan i razumljiv način?
Najbolji odgovor od A1_IvanL
Ako koristiš Dnevnu opciju na Broadband tarifi, uključenje opcije ide na tvoju inicijativu, znači trebaš ju aktivirati ili zatražiti, neće se uključiti automatski s prvim spajanjem. Opcija će ti dati puno više prometa, 5 GB, ali moraš paziti na istek ciklus od 24 h jer se daljnje spajanje bez opcije na Broadband tarifi naplaćuje direktno s računa. Najbolji način za kontroliranje potrošnje i aktiviranje raznih opcije je Moj A1 aplikacija.