Riješeno

skidanje novaca s racuna

  • 20 November 2020
  • 6 odgovora
  • 339 pregleda

6.11. A1 mi je "skinuo" novac s racuna za 2 bona koja nisu isporucena, vec 2 tjedna novac NE vracaju i u svakom razgovoru (bilo ih je 6) s korisnickom sluzbom dobijam razlicite odgovore. Kako se ocito radi o kradji, ima li netko sa slicnim iskustvom da se pridruzi u zajednickoj tuzbi prema Udruzi za zastitu potrosaca? Naime, dobila sam informaciju da su "imali tehnickih poteskoca" iako apsolutno nigdje nema obavijesti o tome, a kamoli isprika korisnicima! Danas su mi rekli da je rok za povrat novca 28 dana!!!! 😡 Dakle, A1 krade novac i dovodi korisnike u poziciju da zbog svoje greske cekaju vlastiti novac 28 dana! 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 20 November 2020, 23:59

Pogledaj original

Odgovora 6

Ovo nije drustvena mreza i ne zanima me lezerna komunikacija s vama. Naucite se redu i obracajte se korisnicima s postovanjem. Pogotovo u situaciji katastrofalno lose usluge, a lezetnost ostavite za svoje prijatelje.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@ZoricaB na forumu i društvenim mrežama koristimo ležerniji oblik komunikacije, pa je to razlog zašto ne persiramo. Namjera nam nije nikoga uvrijediti već tako stvaramo ležerniju atmosferu sa svojim korisnicima. Imamo najbolje namjere i nikoga ne želimo uvrijediti. Službenu komunikaciju i persiranje  dalje vršimo putem službenih kanala, kao što su naša Služba za korisnike, prodajna mjesta, pisana komunikacija putem službenog e-maila.  

Molim vas da mi se ne obracate s "ti". Mi nismo ni prijatelji, ni poznanici. Ja sam korisnik vasih skupih i losih usluga, pa lezernosti ovdje nije mjesto! Poslala sam prituzbu vec i nema potrebe da vama saljem istu stvar. 

Razina korisnika 1
Bedž +2

@ZoricaB , molim te da nam pošalješ privatnu poruku sa podacima  [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bismo mogli provjeriti. 

Povrat od strane A1 NIJE pokrenut, niti vidim ikakav razlog zasto bih ja kao korisnik 28 dana cekala svoj novac zbog vase greske!

Razina korisnika 3
Bedž +3

@ZoricaB  rok za povrat ovisi isključivo o banci/kartičarskoj kući, stoga navedenih 28 dana. Ako je povrat s naše strane već pokrenut, samo trebaš pričekati. 

Odgovori