Pozdrav, sada cu samo reci nesto sto ce pomoci drugima kojimm je tarifa iskljucena zbog premalo kuna (odnosi se na stare tarife, u ovom slucaju loodilo).
Ja sebi nadoplatio bon od 75kn jer ako u roku 30dana nadoplatis racun, trebala b se aktivirati tarifa. međutim, nije bilo tako. Poslao sam A na 13170 i nude se samo nove tarife do broja 4. Prije je bilo tako da ti je stara tarifa na 5 mjestu pa sam poslao broj 5 i gle čuda, aktivira se loodilo 🙂 Je li se ikom dogodilo jos da ima problema s tim?
Ja sebi nadoplatio bon od 75kn jer ako u roku 30dana nadoplatis racun, trebala b se aktivirati tarifa. međutim, nije bilo tako. Poslao sam A na 13170 i nude se samo nove tarife do broja 4. Prije je bilo tako da ti je stara tarifa na 5 mjestu pa sam poslao broj 5 i gle čuda, aktivira se loodilo 🙂 Je li se ikom dogodilo jos da ima problema s tim?
Javiš mi OVDJE broj mobitela o koje je riječ kako bi provjerila što se dogodilo u tvom slučaju?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.