Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj originalobnova računa putem bonova
Hoču napuniti račun preko web. stranice,upišem broj bona i ne desi se ništa.To mi se dešavalo i ranije.Mogao sam napuniti samo preko SMS.
Bok marx,
ako sam dobro shvatila, preko Moj A1 usluge pokušavaš na svoj račun nadoplatiti bon koji već imaš. Ako je to slučaj možeš prije svega pokušati s brisanjem kolačića i povijesti te otvaranjem stranice u drugom pregledniku.
Svakako bi dobro došlo da pojasniš točno što radiš i što se događa kako bismo imali detaljniji uvid.
ako sam dobro shvatila, preko Moj A1 usluge pokušavaš na svoj račun nadoplatiti bon koji već imaš. Ako je to slučaj možeš prije svega pokušati s brisanjem kolačića i povijesti te otvaranjem stranice u drugom pregledniku.
Svakako bi dobro došlo da pojasniš točno što radiš i što se događa kako bismo imali detaljniji uvid.
Da,kupio sam bon u kiosku.Preko web.stranice,-Moj A1 hoču napuniti račun.Upišem 14 brojeva,onda- ,,obnovi,,.I ništa se ne desi.Sad punim tako,da uzmem SIM iz USB sticka,stavim ga u telefon i napunim preko SMS-a.To mi ne valja jer moram uvijek nositi dva telefona sa sobom.Pokušao sam i sa otvaranjem stranice u drugom pregledniku.
Savjetujem da se javiš ekipi na 0800 091 091 kako bi nadoplatili bon, a ujedno i prijavili poteškoću sa obnovom preko stranice. 🙂
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.