PITANJE

obnova računa putem bonova

  • 3 Kolovoz 2019
  • 3 odgovora
  • 183 pregleda

  • Tek sam došao
  • 1 odgovor
Hoču napuniti račun preko web. stranice,upišem broj bona i ne desi se ništa.To mi se dešavalo i ranije.Mogao sam napuniti samo preko SMS.

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bok marx,

ako sam dobro shvatila, preko Moj A1 usluge pokušavaš na svoj račun nadoplatiti bon koji već imaš. Ako je to slučaj možeš prije svega pokušati s brisanjem kolačića i povijesti te otvaranjem stranice u drugom pregledniku.
Svakako bi dobro došlo da pojasniš točno što radiš i što se događa kako bismo imali detaljniji uvid.
Da,kupio sam bon u kiosku.Preko web.stranice,-Moj A1 hoču napuniti račun.Upišem 14 brojeva,onda- ,,obnovi,,.I ništa se ne desi.Sad punim tako,da uzmem SIM iz USB sticka,stavim ga u telefon i napunim preko SMS-a.To mi ne valja jer moram uvijek nositi dva telefona sa sobom.Pokušao sam i sa otvaranjem stranice u drugom pregledniku.
Razina korisnika 1
Savjetujem da se javiš ekipi na 0800 091 091 kako bi nadoplatili bon, a ujedno i prijavili poteškoću sa obnovom preko stranice. 🙂

Odgovori