Riješeno

"Nestalo" 118 kuna sa računa...KAKO?

  • 15 Lipanj 2018
  • 6 odgovora
  • 1019 pregleda

Poz svima, interesuje me sledeće, 11.06. kupio sam bon od 110 kuna (online) i na računu sam imao 118 kuna. 15.06. je bio datum za automatsko produženje ZEN tarife ali 12.06. sam video da na računu stoji 1 kuna! Kako? Zašto? Telefon se nije ni palio jer ga koristim samo u inostranstvu i sad nisam mogao da produžim tarifu jer su kune nestale (nigde nema potrošnja ili nešto slično da mogu videti gde su pare otišle).

Svaka pomoć je dobrodošla!

Unapred hvala.

shO
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 15 Lipanj 2018, 21:30

Isparile sigurno nisu, a ne može ti ni nitko na forumu znati, nemamo nažalost kristalnih kugli. Nazovi SZK pa možda oni budu imali koju informaciju više. Ne znam koji mobitel koristiš ali pogledaj povijest mobilnog interneta je li bilo kakvih spajanja, popis poziva i poruka ima li što čudno. Provjeri da ti se nije slučajno već aktivirala koja tarifa... Svašta je moguće.
Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Isparile sigurno nisu, a ne može ti ni nitko na forumu znati, nemamo nažalost kristalnih kugli. Nazovi SZK pa možda oni budu imali koju informaciju više. Ne znam koji mobitel koristiš ali pogledaj povijest mobilnog interneta je li bilo kakvih spajanja, popis poziva i poruka ima li što čudno. Provjeri da ti se nije slučajno već aktivirala koja tarifa... Svašta je moguće.
Hvala na odgovoru. Da, isparile sigurno nisu ali nigde nema ni objašnjenja na šta je potrošeno. Poslao sam Email korisničkom servisu ali izgleda ću morati nazvati. Telefon je bio ugašen sve vreme tako da nije imao nikakvu aktivnost. Čudno je što na sajtu moj.vip.hr se ne može videti potrošnja. Isto tako, paket/tarifa je vraćena na onu početnu Vipmestart umesto da je i dalje ZEN (mada logično je kad nema para da produži automatski).

Javim šta je bilo (ukoliko dobijem odgovor)!


shO
Razina korisnika 7
Bedž +3
Na mail ti odgovaraju unutar 15 dana, najčešće 14.ti, tako da ćeš se vjerojatno načekati, tj. dobiti odgovor nakon što si već problem riješio.
Zovi ih i budi uporan dok ne dođeš do nekog tko zna što gledati i tražiti. Možeš im i ovdje poslati osobne podatke i detalje u Vip_inbox, al isto nisu uvijek baš brzi.
Divno :D

Bicu uporan! Hvala u svakom slucaju!
Evo, update ovog problema jer sam razgovarao sa korisnickim servisom. Naime ispada da je u romingu potroseno cak 1GB data i zato mi je nestalo 118 kuna. Mada ne ide mi nikako u glavu ta matematika da 1GB u romingu iznosi samo 118 kuna (iako telefeon koji je u romingu i aktivno prikacen na wifi 24/7 ima prioritet u odnosu na data ali ae...) opet se to ne slaze jer samim tim 1GB data bi po njihovoj racunici kostao 10x toliko ako ne i vise, no, gotovo, para nema, uplatio sam novi bon i aktivirao ponovo ZEN tarifu.

Ono sto me interesuje na osnovu ceka mi se atutomatski skine 10 kuna za neku naknadu na koriscenje! Koriscenje cega?

Eto, toliko o tome!

shO
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam gdje si bio u inozemstvu, ali ako si bio unutar EU onda nije nemoguće, jer data roaming nije više toliko skup kao nekad nego se naplaćuje kao i unutar Hrvatske po lokalnoj cijeni. Pošto nije bio aktiviran nikakav paket onda nije čudno da je GB toliko otprilike. S druge strane s bona ti troši koliko ima, da je bila pretplata možda je moglo bit i gore. Jedino ružno što ne možeš provjeriti kako, ako je mob sigurno bio isključen, a internet se spajao 😞 ne možeš dokazat baš da je mob bio isključen iz granicu, a ni da su oni promet ukrali.

Deset kn je "namet" za korištenje mreže...

Odgovori