Riješeno

Moj A1 aplikacija

  • 13 July 2019
  • 3 odgovora
  • 588 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Moze mala pomoć! Zasto se u aplikaciji Moj A1 preko WiFi ja kucnog spojim djelomično ne mogu vidjet racun niti nista drugo vezano uz racun a na forum mogu, a dok sam spojen na podatkovna vezu aplikacija radi bez problema. Kad sam spojen na wifi prilikom spajanja pise Podaci su trenutno nedostupni. Kako se to moze popravit??
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 13 July 2019, 14:14

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Brzi72, putem Moj A1 aplikacije moguće je provjerit posljednjih 6 računa ali ne i specifikaciju (detaljan ispis transakcija). Pretpostavljam da si na to mislio kad si spomenuo da ne možeš vidjeti ništa detaljnije vezano za račun. Dok na Moj A1 stranici imaš uvid i u specifikaciju.
Kad si spojen na Moj A1 aplikaciju preko mobilnih podataka, a ne WIFi mreže, neće te tražiti korisničke podatke za ulogiravanje. Ako si spojen na WIFI mrežu tražit će te unos korisničkog ime i lozinke za ulogiravanje.
Pozdrav! Kada sam spojen kao sad trenutno na wifi u aplikaciji Moj A1 piše mi sa Da su podaci trenutno nedostupni, na forum mogu i sad. A kada se spojim preko podatkovna veze aplikacija radi normalno bez problema. Mene zanima zasto kada sam spojen preko WiFi ja pise da su podaci trenutno nedostupni? A ulogiran sam.
Inace sam na bonovima od 1.7.

Odgovori