Riješeno

Moj A1

  • 11 October 2018
  • 4 odgovora
  • 760 pregleda

Dobar dan,
Evo od kako je a1 preuzeo vipnet nikako nemogu provjeriti svoje stanje racuna/mb/min/sms na onoj aplikaciji koja se zvala Moj vip(sada Moj a1) uvijek pise doslo je do pogreske prilikom logina.Molimo pokusajte ponovno
korisnik sam iphone 6s imam dva takva mobitela na jednom radi normalno a na ovom drugom ne jel zna netko zasto se ovo dogada?
Oba mobitel koristim na bonove.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 October 2018, 10:28

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Probaj obrisat app pa ponovo instalirat. Probaj se spojit iz aplikacije putem mobilnih, wifi-a.

Preko weba imaš pristup, rade ti korisnički podatci?
Probaj obrisat app pa ponovo instalirat. Probaj se spojit iz aplikacije putem mobilnih, wifi-a.

Preko weba imaš pristup, rade ti korisnički podatci?

Probao sam vec obrisati app pa ponovno instalirati ali i dalje ne radi.Uvijek ulazim preko mobilnih podatka jer sam korsinicko ime i lozinku zaboravio.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ili još sve nije posloženo kako treba ili je neki problem na tvom profilu. Najbolje zvrcni SZK i prati putanju do tehničara pa objasni, neka ti probaju resetirati.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Putem moj A1 web stranice sam pokušao promjeniti kontakt broj telefona i e-mail. Išao sam na profil/moji podaci/kontakt mail/promjena.

Nakon unosa podataka i potvrde, sustav konstantno javlja grešku i tako već danima.

Odgovori