Pitanje

Mobilni podaci u europskoj uniji


Mene zanima zasto ja nemam mobilne podatke u europskoj uniji,a imam ih u hrvatskoj

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +2
U postavkama uključen roaming?
Razina korisnika 1
Vjerojatno ti nije dobro postavljen APN u postavkama mobitela, no u HR ti radi jer te svejedno redirectamo na točni APN. Nažalost, u roamingu to ne radi pa u postavkama treba stajati točni APN. Mislim da bi ti bilo najbolje nazvati nas na +385 91 7125 091, gdje su ti pozivi besplatni i iz inozemstva. Kolege će ti poslati sustavnu poruku s automatskim postavkama, što bi trebalo riješiti problem.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića