Riješeno

Loodilo tarifa reaktivacija

  • 21 Travanj 2020
  • 11 odgovora
  • 2043 pregleda

Nisam produljio loodilo tarifu za ovaj mjesec jer nisam imo potrebu i sada me zanima sto bi se desilo da ni za sljedeci mjesec ne produljim tj. 30 dana nakon deaktivacije tarife jer nisam imao dovoljno novaca na racun? Hocu li izgubit loodilo tarifu i hocu li moci za na primjer mjesec dana kad uplatim dovoljno novaca na racun aktivirati opet loodilo tarifu?

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 21 Travanj 2020, 18:30

Pozdrav @Luka827, Loodilo tarifu nećeš izgubiti. S obzirom na to da si ju već koristio, ista će ti biti dostupna za aktivaciju. Manuela

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ukucaš u google "loodilo tarifa uvjeti korištenja" i pod člankom 11 kaže:

 

Loodilo tarifa te Opcija će se automatski ponovno uključiti, te će se Korisniku naplatiti mjesečna naknada za 30 dana korištenja tarife pod uvjetima da:
a) nije prošlo više od mjesec dana od deaktivacije tarife ili Opcije
b) korisnik nije sam mijenjao tarifu prije nadoplate
c) iznos računa nakon nadoplate je veći od iznosa Naknade tarife ili Opcije
d) korisnik nije zatražio deaktivaciju automatskog uključenja tarife prije nadoplate slanjem besplatne poruke sadržaja NE na broj 13117
f) Korisnik nije zatražio deaktivaciju automatskog uključenja Opcije prije nadoplate slanjem besplatne poruke sadržaja NE na broj 13223

 

1 Uvjeti korištenja Loodilo tarife

Pozdrav @Luka827, Loodilo tarifu nećeš izgubiti. S obzirom na to da si ju već koristio, ista će ti biti dostupna za aktivaciju. Manuela

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_Manuela - Hmm, a čemu onda Uvjeti i članak 11? Po tome onda imaš loodilo, ne obnavljaš bon 2 ili 3 mjeseca već si taj period na startu pa obnoviš i opet si na tarifi koja je prastara i ne aktivirajuća? 🙄

Razina korisnika 2

@gogsy1975 Želiš reći da Loodilo tarifa neće odgovarati nekome tko ju je već koristio? Tarifu se može u bilo kojem trenutku isključiti odnosno odabrati neka druga. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_IvanaM - Tarifa je obvezujuća, znači da se reaktivira svakih 30 dana ako se uplaćuje i ima sredstva na računu za reaktivaciju. Autor je rekao da je nije produžio, automatski je prebačen na start tarifu. Pitao je da li će mu se tarifa ponovo uključiti ako obnovi bon i budu sredstva na računu nakon mjesec i više dana korištenja start tarife. Kako će se raktivirati tarifa koja više ne postoji i nije je moguće aktivirati što piše u članku 11 Uvjeta (u roku 30 dana ako se uplati, reaktivira se tarifa). Sa starta može aktivirati samo neke od novih i trenutno aktualnih tarifa. Loodilo je bilo moguće aktivirati do kolovoza 2017. Ili ja griješim ili ne čitate s razumijevanjem. ;)

Razina korisnika 2

@gogsy1975 Ukoliko se ne želi nastaviti automatska reaktivacija Loodilo tarife, može se poslati SMS sadržaja NE na broj 13117. Da, sve je kako piše u Uvjetima korištenja. Loodilo tarifa je dostupna onim korisnicima koji su je aktivirali u promotivnom periodu njene dostupnosti, dok je sad s A1 Start tarife moguće odabrati neku od “Nema da nema” tarifa odnosno ono što je u tom trenutku dostupno za uključenje.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_IvanaM - Znači, odgovor je autoru da NE MOŽE altivirati tarifu koju je imao, a nije na vrijeme reaktivirao. Čitajte s razumijevanjem. Sa trenutne start tarife može aktivirati JEDINO NOVE TARIFE, on je pitao može li nakon 30 i više dana start tarife uplatom opet na loodilo. 🙄

Razina korisnika 2

@gogsy1975 Čekam da se autor @Luka827 javi. Vjerujem da mu je info bitna i da će pogledati naše poruke.

Nakon nadoplate A1 računa na bonove bonom u slučaju čega iznos računa je jednak ili veći od mjesečne naknade, Loodilo tarifa te Opcija će se automatski ponovno uključiti, te će se Korisniku naplatiti mjesečna naknada za 30 dana korištenja tarife pod uvjetima da: a) nije prošlo više od mjesec dana od deaktivacije tarife ili Opcije b) korisnik nije sam mijenjao tarifu prije nadoplate c) iznos računa nakon nadoplate je veći od iznosa Naknade tarife ili Opcije d) korisnik nije zatražio deaktivaciju automatskog uključenja tarife prije nadoplate slanjem besplatne poruke sadržaja NE na broj 13117.”

Ako je Luka više od 30 dana bio na A1 Start tarifi, neće moći reaktivirati Loodilo tarifu, moći će odabrati neku drugu od aktualnih.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_IvanaM  @A1_Manuela  - o tome i govorim, pričate jedno te isto i označavate krivi odgovor!

Srdačno.

Razina korisnika 5
Bedž +1

@Luka827 , ajd bar na kioscima nema gužve, pa moreš kupiti bon prije isteka 30 dana da ti ne propadne loodilo. Ili kupiš bon preko weba 😉. Ali kak ti je @gogsy1975 rekao, nakon isteka 30 dana zauvijek ćeš izgubiti staru tarifu i moći ćeš samo "nema da nema" neku aktivirati, jer ti je opcija ostati na startnoj najskuplja.

Sve je u redu, na kraju sam uplatio prije isteka za svaki slučaj, hvala na odgovorima😊

Odgovori