Riješeno

Kupnja bona webshop na dan 14.10.

  • 14 Listopad 2020
  • 3 odgovora
  • 116 pregleda

Poštovani, 

Danas (14.10.2020.) oko 12 sati preko A1 webshopa kupila sam bon od 90kn. 
Novci s kartice su mi skinuti, ali bon mi ni nakon sat vremena nije poslan. 
 

Što trebam napraviti? 
 

Lp,

Lucija. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 14 Listopad 2020, 23:00

@Lucijaaaaa Pošalji nam privatnu poruku sa podatkom o broju koji si pokušala obnoviti te e-mail adresi koju u si pritom koristila OVDJE . Provjerit ćemo što se točno dogodilo i riješiti situaciju.

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako nisi dobila potvrdu narudžbe na mail na koji si navela (sadrži 14-znamenkasti kod koji možeš ukucati u MojA1 aplikaciji, za obnovu), onda zovi SZK i sve to lijepo objasni kao što si tu pa neka ti provjere.

Ako nisi dobila potvrdu narudžbe na mail na koji si navela (sadrži 14-znamenkasti kod koji možeš ukucati u MojA1 aplikaciji, za obnovu), onda zovi SZK i sve to lijepo objasni kao što si tu pa neka ti provjere.

Hvala gogsy1975! 

Zvala sam SZK, ali nitko mi se ne javlja pa sam zato ovdje postavila pitanje. 

Razina korisnika 2

@Lucijaaaaa Pošalji nam privatnu poruku sa podatkom o broju koji si pokušala obnoviti te e-mail adresi koju u si pritom koristila OVDJE . Provjerit ćemo što se točno dogodilo i riješiti situaciju.

Odgovori